VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG 20.5.2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
YOUTHPASS (Pas mládeže) Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro Vysílající a Hostitelské organizace)
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Marketingová komunikace
Internet a cestovní ruch
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
PAS MLÁDEŽE Youthpass Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro mentory)
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Měření multimediálního obsahu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Stanovení ceny v marketingu
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Atraktivní zaměstnavatel
Marketingová komunikace
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Transkript prezentace:

VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG

I NTERNET JAKO KOMUNIKAČNÍ KANÁL Možnosti internetu v marketingové komunikaci základní forma: display reklama (internet ≈ billboard) katalogy rich media a interaktivnější prvky vyhledávání a optimalizace stránek lead tvorba obsahu (spojení s inzerovanou značkou / službou)

PODÍL NA ON-LINE VÝDAJÍCH 2007 (ODHAD) Zdroj: odhady OMD,

I NTERNET JAKO KOMUNIKAČNÍ KANÁL Předpoklady využití inetu v marketingové komunikaci chápání role tohoto zdroje (média, kanálu) v životě cílových skupin porozumění způsobům, jakými s internetem pracují co od internetu něj očekávají jak vnímají obsah, který naleznou nebo k němu dobrouzdají

PLÁNOVÁNÍ – PRÁCE S CÍLOVOU SKUPINOU Kvantitativní parametry jsou jen nutným základem počty zobrazených stran unikátní návštěvníci v dané cílové skupině … Informace o kvalitě a zajímavosti webu pro uživatele celkový čas strávený na stránce (serveru) důvody, proč na danou stránku lidé chodí jak se na dané stránce chovají další informace, které se přímo vážou na danou produktovou kategorii inzerované značky informace o cílové skupině

VÝZKUM A INTERNET Internet je výbornou platformou pro výzkum obecně Nabízí výzkumu nástroje, které lze jen těžko ošetřit jinými metodami (a pokud ano, tak za výrazně vyšších nákladů) Internet jako nástroj výzkumu lze využít nad rámec jeho role jako komunikačního kanálu penetrace v ČR dovoluje aplikovat internet jako technologii pro výzkum jiných komunikačních kanálů studie chování různých segmentů populace výsledky reklamních kampaní bez ohledu na mediamix testování různých kreativních konceptů

V YHODNOCOVÁNÍ REKLAMNÍCH KAMPANÍ Internet = standardní cesta pro zpětnou vazbu Spotřebitelské chování v kategorii Zdroje informací a míra vlivu Povědomí o značce Preference Vnímání značek, atributy Povědomí o reklamě Hodnocení reklamy nebo kreativních konceptů Životněstylové charakteristiky … Důležitá je forma, jak se zpětná vazba zjišťuje!

INTERAKTIVNÍ VÝZKUMY - PŘÍKLADY

VÝHLEDY Dobrá perspektiva vysoká dynamika reklamních výdajů růst penetrace i ATS růst kvality připojení pestrost obsahu Další rozvoj  stoupající nároky rozvoj technologií postup digitalizace a interaktivity TV vysílání rozvoje on-line aktivit tiskových vydavatelů → nároky na internet porostou ze všech stran - jak od uživatelů, tak i inzerentů a reklamních agentur, a rozhodně též i poskytovatelů obsahu → pro hráče na internetovém trhu to znamená hlavně investice a rozvoj nových produktů... → (a tomu by měl i odpovídat výzkum)

D ĚKUJI ZA POZORNOST