Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : 21. 5. 2012 Ročník :

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
Advertisements

OSOBNÍ ZÁJMENA A JEJICH SKLOŇOVÁNÍ
MINULÉ ČASY POMOCNÝCH SLOVES
Přivlastňovací zájmena
Význam způsobových sloves, slovosled
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Předložky se 3.a 4.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - školaHotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.9.A.14_perfektum Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_04 Personalpronomen im Dativ TEMA:Jazyková.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.13_meine_woche Datum : Ročník : osmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 11: Wie bleibe ich fit? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_34_Německý jazyk_podstatná jména Číslo projektu:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: I. Ověření ve výuce: kvarta Datum:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.16_mein_tiere Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Lenka Kudrnová Název: VY_32_INOVACE_06_ A15_Perfektum sloves sein a haben Téma: Německá gramatika.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.12_souveti_souradne_spojka _deshalb Datum :
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,8_08_BEI.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Německý jazyk pro 9. ročník Souvětí souřadné se spojkou
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Anotace: Německý jazyk pro 9. ročník
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Němčina pro 9. třídu. Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.07_privlastnovaci_zajmena_jeho_jeji Datum :
Digitální učební materiál
Deutsch mit Max 2 Lektion 0
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Němčina pro jazykové školy nově 1
Název školy : ZŠ Štětí, Ostrovní 300
Konjugation der Hilfsverben
Digitální učební materiál
Němčina pro 8. třídu Anotace : Německý jazyk pro 8. ročník
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
Němčina pro jazykové školy nově 1
Doplňování členů do textu
Préteritum pomocných sloves
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Deutsch mit Max II. Lektion 2
Němčina pro jazykové školy nově 1
Perfektum slabých sloves
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník : devátý Vzdělávací oblast : Jazyk a jazyková komunikace Předmět : Německý jazyk Název: Das kannst du schon – opakujeme. Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník Opakujeme – cvičení na zopakování základních znalostí – co všechno jsem se naučil – nenaučil ? Perfektum, préteritum, předložky.

NĚMČINA PRO 9. TŘÍDU – DAS KANNST DU SCHON – TO UŽ UMÍŠ. VYTVOŘ VĚTY V PERFEKTU.  Konzert hören – Tenis spielen – schnell fahren – nur zwei Stunden lernen – etwas kaufen – deutsch sprechen – Gulasch kochen  Ich habe  Du  Er, sie, es

NĚMČINA PRO 9. TŘÍDU – DAS KANNST DU SCHON – TVOŘÍME VĚTY V PERFEKTU.  Konzert hören – Tenis spielen – schnell fahren – nur zwei Stunden lernen – etwas kaufen – deutsch sprechen – Gulasch kochen  Wir sind  Mit wem habt ihr  Sie haben  Haben Sie

NĚMČINA PRO 9. TŘÍDU – DAS KANNST DU SCHON – MOŽNÉ ŘEŠENÍ.  Konzert hören – Tenis spielen – schnell fahren – nur zwei Stunden lernen – etwas kaufen – deutsch sprechen – Gulasch kochen  Ich habe gestern Tenis gespielt.  Du hast nur zwei Stunden Mathe gelernt.  Er, sie, es hat in Prag ein Konzert gehört.

NĚMČINA PRO 9. TŘÍDU – DAS KANNST DU SCHON – MOŽNÉ ŘEŠENÍ.  Konzert hören – Tenis spielen – schnell fahren – nur zwei Stunden lernen – etwas kaufen – deutsch sprechen – Gulasch kochen  Wir sind mit dem Auto schnell gefahren.  Mit wem habt ihr in dem Park deutsch gesprochen?  Sie haben für ihre Freundin etwas zum Geburtstag gekauft.  Haben Sie Gulasch mit Knödel gekocht, Frau Novák ?

NĚMČINA PRO 9. TŘÍDU – DAS KANNST DU SCHON – ŘEKNI, ŽE JSI TO UŽ UDĚLAL. 1. Zeig es bitte dem Vater. 2. Ich habe es dem Vater schon gezeigt. 3. Frag bitte Renate. 4. Ich habe Renate schon gefragt. 5. Lerne das Gedicht auswendig. 6. Ich habe das Gedicht schon gelernt. 7. Sag es doch der Lehrerin. 8. Ich habe es der Lehrerin schon gesagt.

NĚMČINA PRO 9. TŘÍDU – RICHTIG? FALLSCH? HLEDEJ CHYBY A NAPIŠ SPRÁVNĚ.  Er sitzt auf dem Tisch.  Der Stuhl ist an dem Tisch.  Der Computer steht in dem Tisch.  Er arbeitet fleißig.  Die Tasche ist unter dem Tisch.  Das Korb ist neben dem Tisch.  Die Blume steht an dem Regal.  Die Bücher sind in dem Regal.

NJ PRO 9. TŘÍDU – VYPRÁVÍME V PRÉTERITU.  Der Hund und die Katze haben Geburtstag.  Der Hund sagt : „ Wir machen uns eine Torte !“  „Das ist eine gute Idee,“ antwortet die Katze.  Der Hund holt einen großen Topf und die Katze gibt dort Mehl, Milch und Eier.

NJ PRO 9. TŘÍDU – PRÉTERITUM  Der Hund sagt : „Wenn wir in die Torte viele gute Sachen geben, dann werden wir eine sehr gute Torte haben.“  Was gibt der Hund in die Torte und was gibt die Katze in die Torte ?

Schokolade Vier Mäuse Käse Speck Marmelade Würstchen Gurke Bonbons

NJ PRO 9. TŘÍDU – PRÉTERITUM.  Jetzt ist der Topf voll und sie kochen und rühren und backen.  Die Torte ist aber sehr heiß.  Der Hund stellt die Torte in den Garten.  Aber dann kommt ein großer böser Hund.  Er hat Hunger und so frißt und frißt, bis der Topf leer ist.

NJ PRO 9. TŘÍDU – PRÉTERITUM.  Der Hund und die Katze  finden in dem Garten nur  den leeren Topf und den  bösen Hund mit den  Bauchschmerzen.  „Wie gut, dass wir jetzt  keine Bauchschmerzen haben !“  sagen dann der Hund und die Katze.

METODIKA: DUM je zpracován jako podklad pro zopakování základních gramatických znalostí, které jsme se v 9. třídě naučili – perfektum – obr. 2, 3, 4, 5, 6, používání předložek se 3. a 4. pádem – obr. 7 a préteritum sloves sein a haben a některých dalších sloves - pohádka o pejskovi a kočičce. Hlavně se zaměřím na konverzaci, tvoření vět a schopnost žáků používat gramatické znalosti ve vyprávění – co dá pejsek a kočička do hrnce, co je v hrnci, kam dají pejsek s kočičkou dort, kde najde pes dort, atd. Inovace : formou zábavy, vyprávění ev. hraní pohádky opakujeme a upevňujeme znalosti gramatiky a rozvíjíme schopnost konverzace.

Zdroje obrázků: Kliparty Office www. Office. Microsoft.com _kocickou_delali_k_svatku_dort.htm