Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Označení DUM Fi- DUM Autor
Advertisements

Název materiálu: Předložky se 3. a 4. pádem
Význam způsobových sloves, slovosled
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_12
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
Předložky se 3.a 4.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Opakování učiva 8. ročníku
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_06 deshalb-Satz TEMA:Jazyková kompetence.
Německé předložky se 4. pádem PhDr. Taťána Tonová.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
S CHRITTE 2 L EKTION 9 M ODALVERBEN MÜSSEN DÜRFEN Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_455Nj/9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_11_zpusobove_sloveso_mussen Datum : Ročník.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: I. Ověření ve výuce: tercie Datum:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_07 Modalverben TEMA:Jazyková kompetence.
Německý jazyk – Gramatické jevy
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.15_otazky_a_odpovedi Datum : Ročník : osmý.
Č ASOVÁNÍ SLOVES V PŘÍTOMNÉM ČASE PhDr. Taťána Tonová.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ5 – 11 – Wohin gehen sie? Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.16_mein_tiere Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.12_souveti_souradne_spojka _deshalb Datum :
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Slovesa s odlučitelnou předponou.
Předložky se 4. pádem VY_32_INOVACE_02-08 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.13_slovesa_opa kovani Datum: Ročník: devátý.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ7 – 6 – Wohin stellst du die Sachen? Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Německý jazyk pro 9. ročník Souvětí souřadné se spojkou
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Digitální učební materiál
Němčina pro 9. třídu. Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.07_privlastnovaci_zajmena_jeho_jeji Datum :
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Německý jazyk – Gramatické jevy
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
Němčina pro jazykové školy nově 1
Doplňování členů do textu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Deutsch mit Max II. Lektion 2
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Wohnen
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.13_slovesa_opakovani Datum : Ročník : devátý.
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:
Transkript prezentace:

Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.20_opakujeme_tvorime_vety Datum : 21. 5. 2012 Ročník : osmý Vzdělávací oblast : Jazyk a jazyková komunikace Předmět : Německý jazyk Název: opakujeme + tvoříme věty Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník Opakujeme, tvoříme věty, doplňujeme. Wiederholungstest.

Němčina pro 8. třídu.Vytvoř věty.Použij všechna slova. Petr Karl Wir Opa Jan und Ida Die Mutter laufen sieht fahren fährt räumt arbeitet Fern Rad auf Ski Sommer Küche Frühling Garten Winter Wohnzimmer Im in der im im im im

Němčina pro 8. třídu – možné řešení. Petr fährt im Winter Ski. Karl sieht im Wohnzimmer fern. Wir laufen im Winter Ski. Opa arbeitet im Frühling im Garten. Jan und Ida laufen im Sommer Rad. Die Mutter räumt in der Küche.

Němčina pro 8. třídu. Označ červeně správný člen. Der Hund sitzt unter dem den das Tisch. Der Vater arbeitet in die der den Garage. Die Kinder spielen in das dem den Garten. Der Opa schläft auf das dem den Bett. Das Auto steht vor das dem den Haus.

Němčina pro 8. třídu – správné řešení. Der Hund sitzt unter dem den das Tisch. Der Vater arbeitet in die der den Garage. Die Kinder spielen in das dem den Garten. Der Opa schläft auf das dem den Bett. Das Auto steht vor das dem den Haus.

Der Schrank Das Auto Die Garage Der Wald Němčina pro 8. třídu – kde mohou být osoby, kde věci a kde zvířata? Kombinuj. Der Schrank Das Auto Die Garage Der Wald Das Bett Die Burg der Tisch das Schlafzimmer Das Schloss das Geschäft der Park Der Garten Vor zwischen an auf hinter unter in Mein Heft ist …………….. Die Kinder sind …………. Unser Hund ist …………. Die Oma ist ……………….

Němčina pro 8. třídu – možné řešení. Vymyslíš více variant ? Der Schrank Das Auto Die Garage Der Wald Das Bett Die Burg der Tisch das Schlafzimmer Das Schloss das Geschäft der Park Der Garten Vor zwischen an auf hinter unter in Mein Heft ist auf dem Tisch. – na stole Die Kinder sind in dem Park. – v parku Unser Hund ist in dem Garten. - v zahradě Die Oma ist in dem Geschäft. – v obchodě

Němčina pro 8. třídu – pokračování. Kde jsou věci, zvířata, osoby ? Die Schere ist ……….. Die Spinne ist ………. Das Auto ist…………. Ich bin ……………….. in dem Mäpchen. in der Küche. in der Garage. in dem Bett.

muss kann muss musst muss können dürfen darf Němčina pro 8. třídu – opakujeme. Doplň správné tvary způsobových sloves. muss kann muss musst muss können dürfen darf Ich….. um 7 Uhr aufstehen. Sie……. morgen wieder zu uns kommen. Wir……. nicht in der Schule rauchen. Er…… nicht gut englisch sprechen. Sabine…… noch den Trainer fragen. Auf der Straße …… man nicht Fußball spielen. Du…… heute Brot und Milch kaufen. Ich habe Kopfschmerzen, ich…… zum Artz gehen.

Němčina pro 8. třídu – řešení. Ich muss um 7 Uhr aufstehen. Sie können morgen wieder zu uns kommen. Wir dürfen nicht in der Schule rauchen. Er kann nicht gut englisch sprechen. Sabine muss noch den Trainer fragen. Auf der Straße darf man nicht Fußball spielen. Du musst heute Brot und Milch kaufen. Ich habe Kopfschmerzen, ich muss zum Artz gehen.

Němčina pro 8. třídu. V hodině si připomeneme slovesa s odlučitelnou předponou, obr. 2, 3, tvary podstatných jmen po předložkách se 3. a 4. pádem, obr.4, 5, 6, 7, 8 a způsobová slovesa – obr. 9, 10. Nejprve pracujeme s interaktivní tabulí, doplňujeme správné tvary a vysvětlujeme správnost. Opakujeme pravidla pro používání předložek, tvoříme věty. Hodina je přípravou na závěrečnou písemnou práci. Práce s interaktivní tabulí umožní zapojení celé třídy, procvičení a upevnění látky, kterou jsme během roku probrali.

Němčina pro 8. třídu. Zdroje : www.office.microsoft.com.