Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_12_was_wir_essen_und_tri nken Datum : 13. 1. 2012 Ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová
Die Tagesernährung (Denní strava) Základní škola Bohutín, okres Příbram VY_32_INOVACE_CIJ15_Denní strava Autor materiálu:Mgr. Pavel Hájek Materiál je určen.
Ernährungstagebuch.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_02
Essen.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - školaHotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Mach mit! Lerne und wiederhole den Wortschatz.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_460 Nj/6 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.18_kontinente Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
D EUTSCHE K ÜCHE PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_2.NJ.15 Číslo.
Essen und Trinken VY_32_INOVACE_02-26 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 13: Shoppen im Supermarkt Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_454Nj/9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_11_zpusobove_sloveso_mussen Datum : Ročník.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_157 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ7 – 8 Essen, Trinken Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk a.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Deutsch mit Max II. Lektion 3
DIGITÁLNÍ U Č EBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_4_INOVACE_NEJ22 Název školySPŠ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_03 Einkaufen TEMA:My a svět kolem.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ8 – 2 – Gesundes Menü Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.13_meine_woche Datum : Ročník : osmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: NÁZEV:VY_32_INOVACE_ TEMA: ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ RNDr.Ivana Řehková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_16 Umwelt TEMA:My a svět kolem nás.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.10_co_si_oblekame Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.16_mein_tiere Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.19_stupnovani_pridavnych_ jmen Datum : Ročník.
Unterkunft Im Restaurant Myšlenková mapa Pomocí této metody se žáci zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je třeba.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ5 – 15 – Im Supermarkt Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.12_souveti_souradne_spojka _deshalb Datum :
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Slovesa s odlučitelnou předponou.
Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník vazba –“ gibt es“ was gibt es in deiner Stadt Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.A.08_pridavne_jmeno_v_prisudku Datum : Ročník.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A.+B.04_illnesses Název: Illnesses Vzdělávací oblast: Jazyk.
Německo. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.05_deutschland Datum : Ročník :
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.A.11_moje_zaliby Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Anotace: Německý jazyk pro 9. ročník Souvětí souřadné se spojkou
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál
Němčina pro 9. třídu. Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.07_privlastnovaci_zajmena_jeho_jeji Datum :
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375
Název školy : ZŠ Štětí, Ostrovní 300
Vzdělávací oblast : jazyk a jazyková komunikace
Němčina pro 8. třídu Anotace : Německý jazyk pro 8. ročník
Essen und Trinken VY_22_INOVACE_07_125
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr
Němčina pro 9. třídu Rozkazovací způsob.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek. Autor:. Mgr
Němčina pro 7. třídu Časování sloves
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
SPEISEN ÜBUNGEN název školy
Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Němčina pro 9. třídu Rozkazovací způsob.
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_12_was_wir_essen_und_tri nken Datum : Ročník : osmý Vzdělávací oblast : Jazyk a jazyková komunikace Předmět : Německý jazyk Název: Was wir essen und trinken Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace : Německý jazyk pro 8. ročník Was wir essen und trinken slovní zásoba, práce se slovníkem.

Was wir essen, trinken und naschen.

Obst und Gemüsse.

Was wir essen, trinken und naschen.

Kuchen Pudding Eier Fleisch Brötchen Kartoffeln Eis Gemüse Cola Spaghetti Brot Wasser Salami Bier Wurst Eintopf Rühreier Schinken Käse Palatschinken Tee Schokoriegel Gulasch Schnitzel Wein Bonbons Milch Kartofelsuppe Pralinen Nudeln Kaffee Butter Müsli Obst Zucker

Was wir essen, trinken und naschen. METODIKA V hodině se věnujeme procvičení slovní zásoby k tématu – co jíme, pijeme a mlsáme. Děti se rozdělí do skupin a mají za úkol s pomocí slovníků vypsat co největší množství slovíček k tomuto tématu, popsat obrázky na DUM a vyprávět, které věci se hodí k snídani, k obědu a k večeři. Současně porovnávají s vlastní slovní zásobou. Nakonec rozdělujeme potraviny do tří skupin – co jíme, co pijeme a co mlsáme. Cílem je zdokonalit se v práci se slovníkem, rozšířit slovní zásobu a prací ve skupinách vést děti ke spolupráci na společném úkolu. Hodinu končíme vyhodnocením práce jednotlivých skupin. Úspěšní jsou většinou ti, kteří dokáží nejefektivněji spolupracovat.

Was wir essen, trinken und naschen. Zdroje: Kliparty office www. Office. Microsoft.com