Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Proč HERBALIFE, proč teď? Ing. Lubomír Kania Ostrava, 1.7. 2013 * Pramen : prezentace Bc. Petry Kopecké.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Proč HERBALIFE, proč teď? Ing. Lubomír Kania Ostrava, 1.7. 2013 * Pramen : prezentace Bc. Petry Kopecké."— Transkript prezentace:

1 Proč HERBALIFE, proč teď? Ing. Lubomír Kania Ostrava, * Pramen : prezentace Bc. Petry Kopecké

2 2 Zajímá nás: zdravý životní styl a kontrola váhy být privilegovaným klientem doplňkový příjem nový typ činnosti – nutriční poradce nové vlastní podnikání – Nutriční centra Proč jsme se dnes sešli?

3 3 Ing. Lubomír Kania

4 4 Naše odvětví

5 5 Nové trendy umožňují vznik nových příležitostí Řada trendů vznikla pro uspokojení potřeb generací 50. – 90. let 50. léta – dětská výživa 60. léta – průmyslová výroba potravin 70. léta – bydlení 80. léta – elektronika 90. léta – mobilní telefony, PC, internet 21. století – Wellness

6 6 Wellness trend jako reakce na celosvětovou epidemii obezity

7 7 Průmyslové odvětví WELLNESS Centra zdraví a fitness Programy kontroly váhy Programy o zdravém životním stylu ve sdělovacích prostředcích Výrobky pro vyváženou výživu Výživové doplňky Trh s výrobky vyvážené výživy roste ohromným tempem

8 8 “Globální epidemie nadváhy a obezity se rychle stává hlavním problémem lidstva. Rostoucí statistika nadváhy a obezity souvisí s mnohými chronickými nemocemi, včetně cukrovky, srdečně-cévních nemocí, mozkových příhod, vysokého tlaku, některých onkologických onemocnění” 70% potíží se špatným psychickým stavem souvisí s výživou WHO Proč Nyní? Nekvalitní výživa je dnes globální problém Statistika obezity Lidé tloustnou téměř ve všech zemích světa. WHO předpovídá 2,3 miliardy dospělých s nadváhou a 700 milionů obézních do roku Výzkumníci předpokládají, že vyvážená strava předejde přes předčasných umrtí.

9 9 Proč Nyní? V posledních 20 letech značný pokles kvality potravin PotravinaМг\100 г PotravinaМг\100 г brokolicevápník %-73% špenáthořčík %-76% foláty %-62% vitamín C %-65% fazolevápník %-51% jablkavitamín C %-60% hořčík %-31% banányvitamín В %-95% vitamín В %-77% foláty %-79% bramboryvápník %-78% vápník % hořčík %-48% hořčík %-23% mrkevvápník %-24% jahodyvitamín C %-87% hořčík %-75% vápník %-43% Příčiny: vyčerpaná půda, znečištění vzduchu, urychlování růstu, pesticidy a hnojiva, konzervace, transport. Zdroj: r.1985 – farmaceutická firma Geigy, r – výživové laboratoře Karlsruhe

10 10 Co představuje Herbalife

11 11 zakladatel Herbalife Mark Hughes HERBALIFE ZALOŽEN 1980 Jo Ann Hughes

12 12 4. desetiletí úspěšného rozvoje Herbalife Rosteme a rozvíjíme se již 35. rok Výrobky pro vyváženou vnitřní a vnější výživu na podkladě předních vědeckých objevů a studií 2,5 milionu poradců v 91 zemích Přes 60 milionu zákazníků Akcie kotované na NYSE Rekordní výsledky prodeje 3,9 - 4,3 - 5,4 miliard USD, letošní třetí čtvrtletí největší obrat v historii! 73% příjmů Herbalife investováno do distribuční sítě Klíčový člen 40 Asociací přímého prodeje v různých zemích

13 13 Vědecký poradní sbor Herbalife Dr. David Heber David Heber, M.D., Ph.D., F.A.C.P., F.A.C.N. Chairman, Nutrition & Scientific Advisory Boards United States Dr. Louis J. Ignarro Nositel Nobelovy ceny za lékařství a fyziologii z roku 1998 Dr. Steve Henig Chief Scientific Officer Dr. David Heber David Heber, M.D., Ph.D., F.A.C.P., F.A.C.N. Chairman, Nutrition & Scientific Advisory Boards United States 8x oceněný The best doctors

14 14 Luigi Gratton Louis Ignarro Vědecký poradní sbor Herbalife David Heber

15 15 Vědecké centrum Herbalife v Los Angeles Laboratoř buněčné a molekulární výživy Marka Hughese na UCLA Výzkum přírodních složek v Národním vědeckém centru výzkumu přírodních produktů při Farmakologické škole university Missisipi Naše oddanost vědě

16 16 VASILIOS H. FRANKOS, M.S., PH.D Senior Vice President předpisovost a bezpečnost výrobků Herbalife dlouholetý ředitel divize výživových doplňků FDA

17 17 Suroviny VýrobaZpracování rostlinných surovin Čaj, ČÍNA Aloe, MEXIKO Rostliny, CELOSVĚTOVĚ Changsha, provincie Hunan H.I.M., Lake Forest, Kalifornie H.I.M., Suzhou, Čína Smluvní partneři Herbalife OD SEMÍNEK AŽ K POTRAVINÁM 17 Sója, SPOJENÉ STÁTY

18 18 32 LET ZAMĚŘENO NA KVALITU nejvyšší stupeň kontroly: kvalita čistota sledovatelnost zdrojů

19 19 Světový trh s potravinovými doplňky Herbalife Ltd. Zdroj: Euromonitor Intl. 2010

20 20 NÁHRADA JÍDLA (KOKTEJLY) #1 PC #1 AUTA

21 21 Proč Herbalife dnes? Čas potvrdil jasné výsledky.  Klinické studie dokazují efektivnost našich výrobků  3 aktuální studie Formule 1, PPP a Formule 3 v Německu, USA a Koreji “používání zdravého jídla F1 je mnohem efektivnější pro kontrolu váhy než prostá nízkokalorická dieta ” “Při vyšší spotřebě bílkovvin se snižujee riziko vznikuonemocněnísouvisejících s nadváhou: 64% ve srovnání s 41% ve skupině s normálním příjmem bílkovin” Klinická studie se připravuje také v ČR “ Při zvýšené denní dávce bílkovin (F1+F3) hubnutí probíhá více na účet tukových buněk a nikoli svalové tkáně ”

22 22 Proč Herbalife? Poptávka po našich výrobcích celosvětově roste Herbalife dokázal svou stabilitu v dobách ekonomických změn a krizí

23 23 Proč Herbalife? Prodej roste po celém světě $1 mld.. $2 mld. $3 mld. $1 mld let let $2 mld $4,3 mld $3 mld. 2 roky $4 mld $5,4 mld. 1 rok 1 rok 4 roky

24 24 Jsme na jisté cestě k 6 miliardám USD v roce 2012 Denní spotřeba produktů roste Za posledních 10 let firma ztrojnásobila obrat! nutričních clubů na světě 43 % lidí v r.2015 bude mít problém s váhou Nukleární magnetická rezonance na kontrolu molekul (pouze 3 na světě) V době krize Herbalife obrat stále rostl – finanční stabilita, nezadluženost 10 miliard USD do 2020!

25 25 KDO JSOU PARTNEŘI HERBALIFE? Madeleine K. Albright velvyslankyně USA při OSN ministryně zahraničních věcí USA

26 26 Proč Herbalife? Vedoucí firma odvětví wellness Michael O. Johnson, CEO – výkonný ředitel Herbalife vyhlášen nejlepším CEO roku v USA Zdroj: Market Watch, 2005

27 27 Herbalife: výhled na příštích 10 let 1.více nových výrobků 2.více klientů denně používajících výrobky Herbalife 3.více aktuálních špičkových technologií a vědeckých objevů v základech našich výrobků 4.ještě více lidí, kteří znají značku Herbalife a oblíbili si ji 5.více nových zemí na mapě Herbalife A kde VY budete za 10 let?

28 28 Značka Herbalife

29 29 Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně

30 30 Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně Herbalife je aktivním členem přes 70 nekomerčních asociací a vědeckých společností po celém světě, které se soustředí na otázky výživy medicíny zdravého životního stylu

31 31 Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně Cristiano Ronaldo fotbalista roku vedoucích fotbalových týmu světa si vybralo výrobky Herbalife

32 32 Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně 17 vedoucích fotbalových týmu světa si vybralo výrobky Herbalife

33 33 HC Plzeň

34 34 FC «Valencie» (Itálie) FC «Strasbourg» (Francie) Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně 17 vedoucích fotbalových týmu světa si vybralo výrobky Herbalife

35 35 Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně FC «Spartak Moskva» 17 vedoucích fotbalových týmu světa si vybralo výrobky Herbalife

36 36 Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně Sponzorujeme přes 150 soutěží, nejlepších týmů a sportovců světa Sebastian Bayer, mistr Evropy – skok daleký, (Německo) Atilla Vajda, olympijsský vítěz – veslování (Maďarsko) Caroline Costner, mistrině Evropy – krasobruslení (Itálie) Sergio Rodriguez mistr světa – basketbal, hráč NBA (Španělsko) Tania Cagnotto, mistrině Evropy – skoky do vody (Itálie)

37 37 Proč Herbalife? Značka mezinárodní úrovně Sergey Konyushok, Mnohonásobný mistr světa, rekordman Guinessovy knihy, nositel titulu „Nejsilnější člověk planety – 2009“ (Ukrajina) Sponzorujeme přes 150 soutěží, nejlepších týmů a sportovců světa

38 38 Proč Herbalife? Jsme skvělý tým

39 39 Sociální odpovědnost...jeden z našich vyšších cílů

40 40 Proč Herbalife? Pomáháme lidem změnit život

41 41 Proč Herbalife?

42 42 Proč Herbalife? kdo chce rozumět otázkám výživy pro sebe a své blízké kdo chce být zdravý a dodávat tělu skvělý pohon každý den kdo chce pomáhat druhým kdo se chce stát výživovým poradcem kdo chce dosáhnout finanční nezávislosti kdo chce vybudovat mezinárodní řetězec kdo chce pracovat z domu, při životě, ve studiu… různě kdo chce si užívat nádherný životní styl a u své práce se bavit a cestovat kdo si chce splnit své sny

43 43 Kroky k úspěchu ŠKOLÍCÍ SYSTÉM: Akademie úspěchu – program postupného získávání znalostí a zkušeností na různých pozicích: VIP, SB, QP, SV,... Praxe v Nutričním centru Prezentace příležitosti s Herbalife Školení o výrobcích – Lékařské semináře Regionální školy, národní a mezinárodní školení a konference

44 44 vítejte ve světě Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Proč HERBALIFE, proč teď? Ing. Lubomír Kania Ostrava, 1.7. 2013 * Pramen : prezentace Bc. Petry Kopecké."

Podobné prezentace


Reklamy Google