Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Www.radiohouse.cz Poslechovost rozhlasových stanic v cílových skupinách Radio Projekt 4+1Q2014-2015.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Www.radiohouse.cz Poslechovost rozhlasových stanic v cílových skupinách Radio Projekt 4+1Q2014-2015."— Transkript prezentace:

1 Poslechovost rozhlasových stanic v cílových skupinách Radio Projekt 4+1Q

2 Rozhlasový trh Představení společnosti RADIOHOUSE Produktová řada Analýzy poslechovosti Výhody spolupráce s RADIOHOUSE 25 let ZKUŠENOSTÍ Obsah

3 TÝDENNÍ POSLECHOVOST: 84% populace let = PRŮMĚRNÁ DÉLKA POSLECHU: 5 HODIN DENNĚ RÁDIO OSLOVUJE VŠECHNY VĚKOVÉ SKUPINY LIDÉ POSLOUCHAJÍ RÁDIO V PRŮBĚHU CELÉHO DNE Základní parametry Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

4  Evropa 2  Frekvence 1  Programová síť BBC ČR (Zet)  Blaník Praha a Stř. Čechy  Blaník Jižní Morava  Blaník Severní Čechy  Blaník Jižní Čechy  Blaník Liberecko  Blaník Západní Čechy  Blaník Východní Čechy  Blaník Valašsko  Bonton  City  Classic Praha  Color Music Rádio  Contact Liberec  Čas  Čas Rock  Černá Hora  Dance Rádio  Egrensis  Expres FM  Fajn Radio  Fajn Radio Západní Čechy  Fajn Radio Jižní Čechy  Fajn Radio Vysočina  Fajn Radio Agara  Fajn North Music  Fajn Radio Life  Fajn Radio Hity  Free Rádio  Gama Rádio  Haná  Hitrádio FM Plus  Hitrádio Faktor  Hitrádio Dragon  Hitrádio FM Crystal  Hitrádio FM Liberec  Hitrádio Magic Brno  Hitrádio Vysočina  Hitrádio Orion SM  Hitrádio Orion OL+VAL  Hitrádio FM (Labe/Most)  Hitrádio Magic  Helax  Jih  Jihlava  Krokodýl  Oldies Radio  Petrov  Relax  Rock Max  Rock Rádio Šumava  Rock Rádio Jižní Čechy  Rock Rádio Jižní Morava  Rock Rádio Východní Čechy  Rubi  Samson  Sázava  Zlín Obchodní subjekty na trhu v roce stanic / Share = 51,7%  ČRo Radiožurnál  ČRo Dvojka (Praha)  ČRo Vltava  ČRo D-dur  ČRo Rádio Wave  ČRo Regina (Praha)  10 regionálních studií ČRo  ČRo Jazz  Rádio Junior  ČRo Plus  Rádio Impuls  Rádio Beat  Country Rádio  Kiss Hády  Kiss Morava  Kiss Jižní Čechy  Kiss Proton  Kiss Publikum  Kiss Delta  Kiss 98 FM  Signál Rádio  Radio 1  RockZone 105,9 FM  Radio SPIN  Český Impuls 19 stanic / Share = 23,1% 15 stanic / Share = 23,1% Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

5 2 celoplošné a 57 lokálních a regionálních rádií Kvalitní program, silné značky, nejúspěšnější rádia pod jednou střechou Týdenní poslechovost (tis.) / Podíl na trhu (%) v populaci ČR = let Celoplošné produkty 2015 Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

6 Nejefektivnější a nejsilnější spojení na rozhlasovém trhu 60 úspěšných rádií - regionálních i celoplošných v éteru i na internetu, 30 čistě internetových rádií a hudební služby Youradio Jeden mediaplán přesně pokryje konkrétní potřeby zadavatele Široké cílové skupiny se vzájemně doplňují = mladí lidé / zralá aktivní populace Pestré rozhlasové formáty (CHR, AC, Oldies, Rock) Efektivní cílení reklamní kampaně = posluchače v produktivním věku let Spojení produktů Regie Radio Music (Lagardére Active ČR) a Media Marketing Services (Media Bohemia) Mnoho let zkušeností s rozhlasovou komunikací 450 rádiových profesionálů v ČR 7 z 10 posluchačů týdně poslouchá některé z našich rádií Rádia v ČR oceněná Superbrands: Evropa 2 a Rádio Blaník Silné produkční zázemí - Audiotech, Lagardére NO LIMITS Speciální projekty s podporou on-line divize O nás 5.4 mil. POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 51.7 % PODÍL NA TRHU 3.5 mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE zastupitelství Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

7 RADIOHOUSE zastupitelství

8 Obsahuje všechna rádia Regie Radio Music (Lagardére Active ČR) a Media Marketing Services (Media Bohemia) on-air i on-line (kromě Zet a Pigy) 1 kontaktní osoba, na jednom mediaplánu úplně pokryté potřeby zadavatele Jediným spotem možný zásah až posluchačů = výkonově jako „denní TV“ Kombinace vysílání 2 celoplošných a 57 regionálních rádií v éteru i na internetu, 30 čistě internetových rádií a hudební služby Youradio Zdaleka nejsilnější produkt v historii českého rozhlasového trhu. Hodí se pro kampaně, kde není možné dělat kompromisy a kampaň musí dosáhnout cílů rychle a v naprosté většině populace Kampaní na RADIOHOUSE TOTAL získáte i 68% posluchačů RUS a 69% posluchačů rádia Impuls Vyvážené pokrytí v rámci všech regionů CPT (GRP) = 62,- Kč O nás 5.3 mil. POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 51.5 % PODÍL NA TRHU 3.5 mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE TOTAL Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

9 RADIOHOUSE TOTAL

10 Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Analýza cílových skupin Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

11 Vychází vstříc největšímu množství zadavatelů rozhlasové reklamy Podíl na celkovém poslechu cca 33% Optimalizuje své portfolio stanic tak, aby nejlépe dosáhnul na konkrétní cílovou skupinu Na různá zadání je možné vytvořit vždy novou skladbu stanic, která dosáhne nejlepšího efektu pro vaše komerční sdělení Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina. Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení, přitom má stále masivní zásah Kombinace z rádií: Evropa 2, Frekvence 1, Fajn North Music,Fajn Radio Agara, Fajn Radio Hity, Fajn Radio Jižní Čechy, Fajn Rádio Life, Fajn Radio, Praha a stř. Čechy, Fajn Radio, Vysočina, Fajn Radio Západní Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Dragon, Hitrádio FM Liberec, Hitrádio FM Crystal, Hitrádio FM, Labe/Most, Hitrádio Magic, Hitrádio Vysočina, Hitrádio Orion Severní Morava Hitrádio Orion Olomouc+Valašsko, Hitrádio Magic Brno, Rádio City, Classic Praha, Expres FM, Free Radio 107 FM, Gama Rádio (Most), Oldies Rádio Blaník Jižní Čechy, Blaník Jižní Morava, Blaník Liberecko, Blaník Praha a Střední Čechy, Blaník Severní Čechy, Blaník Valašsko, Blaník Východní Čechy, Blaník Západní Čechy, Radio COLOR, dříve Radio Ethno), Rádio Contact Liberec, Radio Čas, Rádio Čas Rock, Rádio Černá Hora, Radio Egrensis, Rádio Haná (Skyrock), Rádio Helax, Rádio Jih, Rádio Jihlava, Rádio Krokodýl, Rádio Petrov, Rádio Relax, Rádio Rubi, Rádio Samson, Rádio Sázava (Střední Čechy), Rádio Zlín, ROCK MAX, Rock Rádio Jižní Čechy, Rock Rádio Jižní Morava, Rock Rádio Šumava, Dance Radio, Rádio, Rádio Bonton O nás 4.1 mil. * POSLUCHAČŮ TÝDNĚ Cca 33 % PODÍL NA TRHU 2.5 mil.* POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE VÝBĚR Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q , příklad na RADIOHOUSE ACTIVE

12 Vychází vstříc největšímu množství zadavatelů rozhlasové reklamy. K dispozici pro rychlé a snadné plánování na cílovou skupinu 30+ Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina. Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení, přitom má stále masivní zásah CPT (GRP) = 77,- Kč Frekvence 1, Rádio Blaník, Radio Čas, Rádio Krokodýl, Rock Rádio, Hitrádio Vysočina, Rádio Petrov, Hitrádio Faktor, Rádio Haná (Skyrock), Hitrádio Magic, Rádio Contact Liberec, ROCK MAX, Rádio Čas Rock, Rádio Jih, Hitrádio FM, Hitrádio Dragon, Rádio Zlín, Rádio Bonton, Oldies Rádio, Classic Praha O nás 3.8 mil. POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 32.2 % PODÍL NA TRHU 2.3 mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE VÝBĚR FAMILY Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

13 Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Analýza cílových skupin Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

14 Vychází vstříc největšímu množství zadavatelů rozhlasové reklamy. K dispozici pro rychlé a snadné plánování na cílovou skupinu 30+ Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina. Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení, přitom má stále masivní zásah CPT (GRP) = 74,- Kč Evropa 2, Frekvence 1, Hitrádio Orion, Rádio Černá Hora, Rádio Krokodýl, Fajn Radio, Hitrádio Vysočina, Hitrádio FM Plus, Rádio City, Hitrádio Faktor, Fajn North Music, Hitrádio FM, Rádio Helax, Radio Egrensis, Fajn Radio Life, Fajn Radio Agara, Hitrádio Dragon, Rádio Zlín, Rádio Rubi, Free Radio 107 FM, Expres FM, Hitrádio Magic Brno, Dance Radio O nás 4.1 mil. POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 34 % PODÍL NA TRHU 2.5 mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE VÝBĚR ACTIVE Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

15 Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Analýza cílových skupin Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

16 Produkt složený z předem vybraného portfolia regionálních stanic zaručující skvělý poměr mezi cenou a výkonem Nabízí víc posluchačů, než dokáže oslovit jakákoli konkurence Hodí se pro cenové optimalizace celoplošných kampaní CPT (GRP) = 76,- Kč Rádio Blaník, Rádio City, Fajn Radio, Hitrádio Faktor, Radio Contact Liberec, Rádio Černá Hora, Hitrádio Vysočina, Rádio Krokodýl, Hitrádio Orion, Radio Zlín, Radio Čas, Radio Haná (SkyRock), Radio Bonton, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Dragon, Hitrádio Magic, Hitrádio Magic Brno, Hitrádio FM O nás 3.2 mil. POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 23,7 % PODÍL NA TRHU 1.8 mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE REGION Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

17 Podíl na trhu v daném regionu / CS Všichni (v %, po-ne) RADIOHOUSE TOTAL v regionech Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

18 posluchačů jedním spotem / téměř 70 % posluchačů konkurenčních rádií RADIOHOUSE TOTAL - zásah Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

19 Hladina CPT na vybrané cílové skupiny (celý den) RADIOHOUSE TOTAL – cenová efektivita Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

20 Jednotlivá regionální a lokální rádia Odpojení celoplošných rádií 12 regionálních balíčků obsahujících lokální rádia a odpojení celoplošných stanic Regionální balíčky – Podíl na trhu v daném regionu / CS: Všichni (po-ne, v %) RADIOHOUSE regionální produkty Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

21 Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Analýza cílových skupin Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

22 Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Analýza cílových skupin Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

23 Nejsilnější rozhlasový produkt na trhu Kampaní na RADIOHOUSE TOTAL zasáhnete i 68% posluchačů RUS a 69% posluchačů rádia Impuls Ceníkové CPT RADIOHOUSE TOTAL je 62,- Kč – pokles ceny o 15% kompenzuje zrušení AP RADIOHOUSE Výběr je garance silného zásahu a přesného cílení RADIOHOUSE Region přináší celoplošný zásah prostřednictvím nejlepších regionálních rádií Ti nejlepší rádioví lidé na jednom místě k vašim službám Úspěšné oddělení speciálních operací Vlastní produkční zázemí Významný přesah do on-line komunikace… 25 let ZKUŠENOSTÍ Výhody spolupráce s RADIOHOUSE Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

24 Vybraný věkový profil na trhu (CELÁ ČR) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

25 VŠICHNI / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

26 LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST Dlouhodobá jednička na trhu v CS Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

27 LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

28 30+ LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

29 LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

30 LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

31 40+ LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q

32 Děkujeme za pozornost Koperníkova 6/794, Praha 2


Stáhnout ppt "Www.radiohouse.cz Poslechovost rozhlasových stanic v cílových skupinách Radio Projekt 4+1Q2014-2015."

Podobné prezentace


Reklamy Google