Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

STEM/MARK a MEDIAN VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/2006 + III/2006) Prezentace výsledku RP - 9. listopadu 2006 Radio projekt ©

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "STEM/MARK a MEDIAN VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/2006 + III/2006) Prezentace výsledku RP - 9. listopadu 2006 Radio projekt ©"— Transkript prezentace:

1 STEM/MARK a MEDIAN VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006) Prezentace výsledku RP - 9. listopadu 2006 Radio projekt ©

2 Obsah prezentace  Parametry výzkumu  Souhrnné výsledky poslechovosti  Základní výsledky – poslechovost celkem  Základní výsledky – poslechovost v krajích  Spontánní znalost rádií  Nejposlouchanější rádia ve vybraných cílových skupinách  Základní a vysokoškolské vzdělání  Jednočlenné a vícečlenné domácnosti  Jednočlenné domácnosti ve věku do 35 let a ve věku od 60 let  Vztah poslechu rádia a provozování činností  Podíl posluchačů, kteří změnili nejposlouchanější stanici

3 Parametry výzkumu  CATI (ve vlastních studiích STEM/MARK a MEDIAN)  Populace ČR (12-79 let)  Dotazování 7 dní v týdnu (8: :00)  n = CATI ročně  netelefonizovaných (MML-TGI) ročně  Kontrolní náslechy 5 % rozhovorů (supervize)  od do / n =

4 Základní parametry výzkumu: CATI - výběr respondentů  Náhodný výběr z databáze telefonních stanic domácností v kombinaci s náhodným generováním čísel mobilních operátorů  Mobilní telefony = prostý náhodný výběr  Pevné linky = stratifikovaný NV s proporcionální alokací  Eliminace skupin s vyšší pravděpodobností výběru (členové domácnosti častěji zvedající telefon)  40 % pevné linky, 60 % mobilní telefony  Poměry operátorů 40:40:20 (Eurotel:T-Mobile:Vodafone)  Závěrečné převážení souboru (dle pohlaví, věku, vzdělání, kraje, velikosti obce trvalého bydliště, dne v týdnu a vlastnictví MT x vybavenost PL) s limitními vahami (0,3 – 3,0)

5 Výsledky za ROZHLASOVÉ STANICE 2.– 3. čtvrtletí 2006

6 Výsledky: souhrnné ukazatele poslechovosti

7 Celoplošné rozhlasové stanice poslechovost včera v ČR (v tis.)

8 Vybrané celoplošné rozhlasové stanice Vývoj poslechovosti včera v ČR (v tis.)

9 Rozhlasové sítě – poslechovost v ČR (v tis.)

10 Rozhlasové stanice – podíly na trhu -0,80 +0,2 -0,1 -0,4 +1,0 +0,4 +0,1

11 Rozhlasové sítě – podíly na trhu +1,3 -0,9 -0,4 -0,2

12 Regionální rozhlasové stanice – poslechovost v ČR (v tis.)

13 Poslechovost rozhlasu – Praha

14 Poslechovost rozhlasu – Střední Čechy

15 Poslechovost rozhlasu – Jihočeský kraj

16 Poslechovost rozhlasu – Plzeňský kraj

17 Poslechovost rozhlasu – Karlovarský kraj

18 Poslechovost rozhlasu – Ústecký kraj

19 Poslechovost rozhlasu – Liberecký kraj

20 Poslechovost rozhlasu – Královehradecký kraj

21 Poslechovost rozhlasu – Pardubický kraj

22 Poslechovost rozhlasu – Kraj Vysočina

23 Poslechovost rozhlasu – Jihomoravský kraj

24 Poslechovost rozhlasu – Olomoucký kraj

25 Poslechovost rozhlasu – Zlínský kraj

26 Poslechovost rozhlasu – Moravskoslezský kraj

27 Spontánní znalost rozhlasových stanic (%) Všichni respondenti

28 Stanice s nejvyšším podílem posluchačů ve vybraných cílových skupinách (poslech včera v %) Základní vzděláníVysokoškolské vzdělání

29 Stanice s nejvyšším podílem posluchačů ve vybraných cílových skupinách (poslech včera v %) Jednočlenné domácnosti Vícečlenné domácnosti

30 Stanice s nejvyšším podílem posluchačů ve vybraných cílových skupinách (poslech včera v %) Jednočlenné domácnosti do 35 let Jednočlenné domácnosti od 60 let

31 Jaká část poslechu rádia včera probíhala při dané činnosti? Jde o odhady, pokud respondent uvedl poslech, předpokládá se poslech po celou čtvrthodinu.

32 Kolik z doby věnované dané činnosti při tom respondenti poslouchali rádio? Jde o odhady, pokud respondent uvedl poslech, předpokládá se poslech po celou čtvrthodinu.

33 Změna nejposlouchanější stanice (dnes a před rokem)  Evropa 2  Frekvence 1  Rádio Impuls  Rádio Blaník  ČRo 1 Radiožurnál Nejvyšší fluktuace:

34 Děkujeme za pozornost Radka VoříškováPavel Šimoník


Stáhnout ppt "STEM/MARK a MEDIAN VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/2006 + III/2006) Prezentace výsledku RP - 9. listopadu 2006 Radio projekt ©"

Podobné prezentace


Reklamy Google