Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Globální retailing v Evropě Ing. Petra Matějovská, Ph.D. Katedra podnikové ekonomiky Ekonomická fakulta.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Globální retailing v Evropě Ing. Petra Matějovská, Ph.D. Katedra podnikové ekonomiky Ekonomická fakulta."— Transkript prezentace:

1 Globální retailing v Evropě Ing. Petra Matějovská, Ph.D. Katedra podnikové ekonomiky Ekonomická fakulta

2 Kontakt  budova H – Voroněžská ul. 13, Liberec  6. poschodí – č. dveří H713  tel. č. 485 352 311  konzultační hodiny: dle dohody emailem

3 Sylabus předmětu Globální retailing - přednášky 1. přednáška19.2. Úvod do problematiky globálních obchodních vztahů 2. přednáška26.2. Obecné trendy obchodních aktivit 3. přednáška 5.3. Retailing v evropském ekonomickém prostoru 4. přednáška12.3. Retailing v Německu a Francii 5. přednáška19.3. odpadá 6. přednáška26.3. odpadá 7. přednáška 2.4. Retailing ve Velké Británii, Holandsku a Belgii 8. přednáška 9.4. Retailing ve Španělsku, Itálii, Řecku a Portugalsku 9. přednáška16.4. Retailing v České republice a v ostatních státech Evropské unie 10.přednáška23.4. zkouška předtermín!

4 Sylabus předmětu Globální retailing - cvičení 1. cvičeníÚvod a seznámení s předmětem, zadání témat pro zpracování semestrální práce 2. cvičeníPrezentace semestrálních prací 3. cvičeníodpadá 4. cvičeníPrezentace semestrálních prací 5. cvičeníPrezentace semestrálních prací

5 Charakteristika předmětu GRE Cílem tohoto předmětu je seznámit studenty se specifickými rysy retailingu a představit základní přístupy k rozvoji a udržení konkurenční výhody maloobchodu v mezinárodním prostředí. Zmíněn bude především význam a funkce obchodu, využití globálních zdrojů, vliv mezinárodního prostředí na maloobchod a také bude analyzován retailing ve vybraných zemích EU a v ČR.

6 Zápočet Získání zápočtu:  100 % docházka na cvičení  zpracování vybraného tématu v písemné podobě;  zaslání vybraného tématu v elektronické podobě;  prezentace vybraného tématu na hodině.

7 Zkouška  Předtermín se bude konat v termínu poslední přednášky, tedy 23.4.2013 v učebně F12;  Další termíny budou následovat s týdenním intervalem;  Písemný test, otevřené otázky z probrané látky během semestru.

8 Literatura  LEVY M.; WEITZ B. Retailing Management, 8th ed., USA-McGraw-Hill/Irwin Publishing, 2010, 704 p. ISBN- 978-00735300242011.  HOWE S. Retailing In The European Union: Structures, Competition and Performance, 1st ed. Routledge, 2002. 240 p. ISBN 9780415257428  PRAŽSKÁ L.; JINDRA J., et al. Obchodní podnikání – Retail management. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 880 s. ISBN 80-85943-48-4.

9 Literatura  VYSEKALOVÁ J. ; MIKEŠ J. Image a firemní identita. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5  PICHANIČ M. Mezinárodní management a globalizace. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2004. 176 s. ISBN 80-7179-886-X  ŠTRACH P., Mezinárodní management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 168 s. ISBN 978-80-247-2987-9


Stáhnout ppt "Globální retailing v Evropě Ing. Petra Matějovská, Ph.D. Katedra podnikové ekonomiky Ekonomická fakulta."

Podobné prezentace


Reklamy Google