Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,"— Transkript prezentace:

1 E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový, evropských projektů

2 Projekt vnitřní integrace úřadu Přínosy pro řízení příspěvkových organizací (PO) –Nový jednotný portál pro PO, obce –Jednotná správa uživatelů PO –Nový servis desk pro PO –Zefektivnění správy majetku

3 Projekt vnitřní integrace úřadu Přínosy pro řízení úřadu –Provázání personálního systému se správou uživatelů –Nový intranet –Nový servis desk – informatika s lidskou tváři –Optimalizace IT procesů, katalog služeb, kontaktní místo –Napojení na základní registry Návazné zakázky –Docházka a kartové centrum –Kancelářský software

4 20132014 Harmonogram Vnitřní integrace úřadu Analýza 11/2012 – 1/2013 Identity Management – do 9/2013 Int. platforma a Integrace personálního sytému – do 9/2013 Software pro správu majetku kraje (Facility M.) – do 9/2013 Integrace s portálem a Základními registry – do 10/2013 zkušební provoz – do 10/2014 Zkušební provoz do 10/2014 Zavádění nového Docházkového systému (7m) Nové Kartové centrum pro zaměstnance 10/2013 Vybavení úřadu kancelářskými programy 1/2014 - 8/2014 Zkušební provoz KC 11/2013 - 4/2014 Zkušební provoz Docház. sys. na KÚ 012

5 Správa majetku - hlavní přínosy FM pro MSK Nahrazení stávajícího systému zajišťování informací o nemovitém majetku prostřednictvím tabulek jednotlivými odbory krajského úřadu (bez vzájemné provázanosti) aktuální sdílenou databází.

6 Zajištění relevantních informací pro rozhodování o investicích a budoucím majetkoprávním nakládání u konkrétní nemovitosti, a to z oblasti: –katastru nemovitostí, konstrukčních prvků, zařízení budov –majetkoprávního nakládání (např. věcná břemena, nedořešené vlast. vztahy) –akcí reprodukce majetku –pojistných událostí –nájemních a výpůjčních vztahů –údržbových činností (evidence zdravotnických prostředků) –evidence spotřeby energií (např.podklady pro el. burzu) Správa majetku - hlavní přínosy FM pro MSK

7 Etapy zavedení systému FM 1.ANALÝZA (10/12 – 1/13) struktury stávajících dat požadavků odvětvových odborů na data a kritéria filtrování požadavků příspěvkových organizací 2.IMPLEMENTACE (01/13 – 09/13) instalace upraveného SW navedení stávajících dat do systému, kontrola odstranění chyb 3.ZKUŠEBNÍ PROVOZ (10/13 – 9/14)

8 Školení uživatelů FM Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín (KVIC) 1.etapa - projekt „Facility management v efektivní organizaci“, obl. podpory 3.2 OPVK –vývoj 3 vzdělávacích programů –vytvoření studijních opor –e-learning –proškolení 3*30 osob (pilotáž) 2.etapa - financována z rozpočtu Moravskoslezského kraje

9 Školení uživatelů FM Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín (KVIC) odvětvové odboryPO (počet) počet zaměstnanců PO k proškolení počet zaměstnanců KÚ k proškolení ŠMS19238420 ÚPS7142 DSH7141 SOC24485 ZDR10204 IM 35 FIN 6 KON 7 KŘ 6 EP 4 celkem24048090 celkem počet zaměstnanců k proškolení570

10 Děkujeme za pozornost.


Stáhnout ppt "E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,"

Podobné prezentace


Reklamy Google