Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Nabídka Nabídka musí zákazníka zaujmout a přesvědčit. Při psaní je důležitá stylizace. Dopis musí být přesvědčivý, s úplnými informacemi. Formální úprava:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Nabídka Nabídka musí zákazníka zaujmout a přesvědčit. Při psaní je důležitá stylizace. Dopis musí být přesvědčivý, s úplnými informacemi. Formální úprava:"— Transkript prezentace:

1

2 Nabídka Nabídka musí zákazníka zaujmout a přesvědčit. Při psaní je důležitá stylizace. Dopis musí být přesvědčivý, s úplnými informacemi. Formální úprava: důležité části dopisu se zvýrazňují, podtrhávají. Obsah nevyžádané nabídky NEVYŽÁDANÁ NABÍDKA - obchodní dopis, ve kterém se firma snaží získat zákazníky. Nevyžádaná nabídka je určena: pro současné (dřívější) zákazníky nebo pro zcela nové zákazníky. oslovení úvod –v úvodu pisatel navazuje na dřívější spolupráci se zákazníkem –způsob, jak se o zákazníkovi dověděl, nebo uvede, proč zákazníka bude nabídka zajímat popis nabízeného zboží (služby) (např. cena, rozměry, provedení, způsob balení …) dodací, platební a přepravní podmínky, různé služby, slevy výzva k objednávce rozloučení

3 Způsoby vyjadřování v nevyžádaných nabídkách Úvod nevyžádané nabídky Patříte mezi naše významné obchodní partnery … Na základě naší dobré spolupráce Vám nabízíme … V rámci dosavadní spolupráce Vám přednostně nabízíme … Jsme přesvědčeni, že Vás bude zajímat … Výzva k objednávce Doufáme, že Vás budeme moci již brzy zařadit mezi naše zákazníky. Těšíme se na Vaši objednávku, která se jistě stane základem naší dobré spolupráce. ODMÍTNUTÍ NEVYŽÁDANÉ NABÍDKY U některých nevyžádaných nabídek je vhodné dřívějším nebo možným dodavatelům odpovědět, i když to bude záporně. Odmítnutí nevyžádané nabídky stylizujeme vhodně, aby dopis nevyzněl jednoznačně odmítavě. Většinou se jedná o kratší dopis, který se píše na formulář 2/3 A4.

4 Zadání vypracování nabídky Úkol: Dopis vyhotovte na přiložený dopisní předtisk. Nabídka lůžkovin V odpovědi na dopis zn. Hr/11/2013 před D - 3 Dětského domova Svět (Friedova 1251, Pelhřimov) Anny Horákové nabízí společnost KLIN-CZECH, Klášterská 71, Jindřichův Hradec) Tel.: , e- pokrývky a polštáře Klinik a dětské lůžkoviny Klinik Junior. Všechny polštáře jsou naplněny směsí kuliček a polyuretanových tyčinek, přikrývky bioaktivními PES vlákny s dlouhodobým protibakteriálním a protiplísňovým působením. Nabízené lůžkoviny se dají prát a vyvářet při 90 °C v automatické pračce. Dále nabízí dětské ložní soupravy Klintex s různými vzory a v různých barevných variantách, dětské deky s veselými motivy a prostěradla bavlněná i froté. Pro dospělé může dodat ložní soupravy kretonové, damaškové, krepové nebo saténové. Přikládá bohatě ilustrovaný katalog spolu s ceníkem.Objednávku je schopna vyřídit do 30 dnů. Dopis zasílá pod značkou Be/895/2013;vyřizuje a podepisuje Marie Bendová, vedoucí odbytu.

5 Dětský domov Svět, Friedova 1251, Pelhřimov KLIN-CZECH Klášterská Jindřichův Hradec VÁŠ DOPIS ZNAČKY/ZE DNENAŠE ZNAČKA VYŘIZUJE/LINKA MÍSTO ODESLÁNÍ Hr/11/ Be/895/ BendováPelhřimov Nabídka lůžkovin Vážená paní Horňáková, děkujeme Vám za zájem o naše výrobky. Můžeme nabídnout tyto druhy výrobků. Pokrývky a polštáře Klinik a dětské lůžkoviny Klinik Junior. Všechny polštáře jsou naplněny směsí PES kuliček a polyuretanových tyčinek, přikrývky Bioaktivními PES vlákny s dlouhodobým protibakteriálním a protiplísňovým působením. Nabízené lůžkoviny se dají prát a vyvářet při 90 °C v automatické pračce.Dále nabízíme dětské ložní soupravy Klintex s různými vzory a v různých barevných variantách, dětské deky s veselými motivy a prostěradla bavlněná i froté. Pro dospělé můžeme dodat ložní soupravy kretonové, damaškové, krepové nebo saténové. Přikládáme bohatě ilustrovaný katalog spolu s ceníkem.Objednávku jsme schopni vyřídit do 30 dnů. Očekáváme objednávku, těšíme se na společnou spolupráci. S pozdravem Marie Bendová vedoucí odbytu 2 přílohy

6 Anotace:Nabídka Název a číslo DUMU:OBJEDNÁVKA ; VY_52_INOVACE_A2_10 Literatura: [1]FLEISCHMANNOVÁ, E.; JONÁŠ, I.; KULDOVÁ, O. Písemná a elektronická komunikace pro střední školy a veřejnost 2. První vydání. Praha: Fortuna, 2005, 152 s. ISBN [2]SLAVÍČKOVÁ, M.; VALEŠOVÁ, I. a kol. Obchodní dopisy nejen u státní zkoušky + sbírka úloh. 2. vydání. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání – oddělení Státní těsnopisný ústav, 2008, 27 s. ISBN [3]ŠTIKOVÁ, S. Písemná a elektronická komunikace 2. Uzavírání a plnění kupních smluv. 8. vydání. Plzeň: KORESPONDENT, 2007, 119 s. [4]ŠTIKOVÁ, S. Písemná a elektronická komunikace 1. Normalizovaná úprava písemností v MS WORD. 3. Vydání. Plzeň: KORESPONDENT, 2007, 146 s. [5]ČSN Úprava písemností zpracovaných textovými editory. Český normalizační institut, duben [6]http://www.nuv.cz/vzdelavani-v-cr/statni-tesnopisny-ustavhttp://www.nuv.cz/vzdelavani-v-cr/statni-tesnopisny-ustav


Stáhnout ppt "Nabídka Nabídka musí zákazníka zaujmout a přesvědčit. Při psaní je důležitá stylizace. Dopis musí být přesvědčivý, s úplnými informacemi. Formální úprava:"

Podobné prezentace


Reklamy Google