Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION."— Transkript prezentace:

1 Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION

2 Mise „Auta nás baví“ Dlouhodobě podpořit zájem mladých o technické obory Projekt zaměřený na žáky 9. tříd základních škol, jejich rodiče a odborné poradce Vznik projektu, jehož pilířem jsou webové stránky a hlavní náplní je maximální informovanost o možnostech automobilového průmyslu v ČR

3 Začátek kampaně Zadání projektu Kampaň na podporu technického vzdělávání s návazností na automobilový průmysl Financování z rozpočtu Sdružení AP Sestavení pracovní skupiny, která připraví studii a doporučí agenturu pro realizaci projektu Pracovní skupina Pracovní skupina pod vedením TPCA Splnění zadání projektu od Představenstva Sdružení automobilového průmyslu Výběr agentury a připravení projektu „Auta nás baví“

4 Realizace projektu Přípravná fáze Pracovní skupina ve spolupráci s agenturou EURO RSCG připravila návrh kampaně, která byla představenstvem Sdružení AP schválena 10. října Zadané úkoly pro pracovní skupinu zpracovány do projektu pod názvem „Auta nás baví“ zaměřeného na 3 hlavní sledované cílové skupiny: žáci základních škol rodiče žáků výchovní poradci

5 Aktuální status Podepsaná smlouva mezi Sdružením AP a EURO RSCG upravuje rozsah a harmonogram přípravy a realizace, s uvedením časového plánu komunikační kampaně: Webový portál - hlavní komunikační prostředí Název: Timing: od 17. prosince 2008 PR kampaň zaměřená na rodiče a výchovné poradce Timing: prosinec únor 2009 Letáky s argumentací pro výchovné poradce a učitele Timing: distribuce od 17. prosinec 2008

6 Nástroje informační kampaně informační portál brožura pro výchovné poradce podpůrná PR kampaň Auta nás baví

7

8 Spuštění webových stránek: 17. prosince 2008 interaktivní mapa - nabídka oborů a uplatnění dle regionů dny otevřených dveří škol, nabídky exkurzí firem podmínky zaměstnání a výhody konkrétních firem zkušenosti konkrétních zaměstnanců společné projekty se školami

9 Informační leták Náklad: ks Distribuce: Všechny ZŠ se 2. stupněm Informační a poradenská střediska pro volbu povolání při úřadech práce

10 Děkuji za pozornost. Vadim Petrov


Stáhnout ppt "Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION."

Podobné prezentace


Reklamy Google