Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 Magda Piroutková Zdeněk Tarant Atlas služeb PRAHA 19. listopad 2007.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 Magda Piroutková Zdeněk Tarant Atlas služeb PRAHA 19. listopad 2007."— Transkript prezentace:

1 1 Magda Piroutková Zdeněk Tarant Atlas služeb PRAHA 19. listopad 2007

2 2 Zapojení samosprávy do procesu rozvoje podnikání. Podpora žen, podnikatelek na lokální a regionální úrovni Nabídka možnosti umístění provozoven služeb pro začínající podnikatele a ženy-podnikatelky tam, kde není převis Praktické zkušenosti z realizace - cíle

3 3 ATLAS SLUŽEB Součást programu rozvoje komunálních služeb Co bylo předmětem? Průzkum všech služeb ve městě: - veřejných (e.g. vzdělávání, ochrana veřejného zdraví, informovanost, čistota, městská zeleň, odpočinek etc.) - soukromé (e.g. velkoobchod, maloobchod, řemesla, nocleh, stravování, zábava etc.) Vyhodnocení dat a informací, jejich kategorizace: poloha, prodejní plocha, početnost personálu, vybavení etc., vložení dat do strukturovaných databází (DB)

4 4 ATLAS SLUŽEB pro Vejprty,Duchov a Litoměřice

5 5 Co bylo předmětem? Posouzení dostupnosti služeb na základě prodejní plochy v závislosti na převažujícím sortimentu služeb Seřazení odvětví služeb do několika skupin s podobnými charakteristikami (potraviny, opravny, pohostinství etc.) a použití indexu, který ukazuje předpokládanou míru využití těchto služeb zákazníkem Propojení databázových údajů s GIS

6 6 Jaký je výsledek ? Přehledné mapy ukazující rozložení služeb, jejich hustotu a dostupnost Ínformace pro ty, kdož uvažují o podnikatelském záměru, o situaci na trhu a o existujících provozovnách Kooperace a komunikace mezi komunální správou a podnikateli na jejím území, umozňující lepší porozumění lokálnímu tržnímu prostředí Kompetentnější plánování a tvorba rozhodnutí pro komunální správu. Index kvality života, ukazující jak je dané území pokryto službami (v 7mi stupňové škále)

7 7 Omezení (Co atlas není) Data nejsou pravidelně aktualizována (jednorázový výzkum) Nedostatek pravidelné komunikace a výměny informací Předmětem výzkumu nejsou „měkká data“ (Kvalita služby, chování k zákazníkům, mentalita, způsob poskytování služby etc.) Není zamýšleno jako propagační nástroj ani jako vyhledávací informační systém pro zákazníky.

8 8 Pohostinství

9 9 Řemesla

10 10 Potraviny

11 11 Auto-moto

12 12 Index kvality

13 13 Index kvality

14 14 Index kvality


Stáhnout ppt "1 Magda Piroutková Zdeněk Tarant Atlas služeb PRAHA 19. listopad 2007."

Podobné prezentace


Reklamy Google