Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ing. Radek Novotný, PhD. „Nové směry a trendy v marketingu místních produktů a venkovském cestovním ruchu“ 16. 12. 2010 Jak vytvořit interaktivní expozici.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ing. Radek Novotný, PhD. „Nové směry a trendy v marketingu místních produktů a venkovském cestovním ruchu“ 16. 12. 2010 Jak vytvořit interaktivní expozici."— Transkript prezentace:

1 Ing. Radek Novotný, PhD. „Nové směry a trendy v marketingu místních produktů a venkovském cestovním ruchu“ 16. 12. 2010 Jak vytvořit interaktivní expozici a videoprůvodce

2 Obsah: 1. Interaktivní expozice 2. Elektronický průvodce – efektivní a bezpečná náhrada za Interaktivní nástroje 3. Příklady interaktivních expozic a elektronických průvodců z domova a ze zahraničí

3 1. Statická vs. Interaktivní expozice:  interaktivní aplikace znamená především pluralitní hledisko tvorby i užívání informací. ( http://www.eduart.cz/stranky/obrazivost/interaktivni- realiza.aspx ).

4 1. Statická vs. Interaktivní expozice: právo návštěvníka zvolit si, jakou formou informace získá (přijme, vstřebá). statická interaktivní

5 1. Statická vs. Interaktivní expozice: právo návštěvníka zvolit si, jakou formou informace získá (přijme, vstřebá). statická interaktivní

6 1. Prezentační a interpretační nástroje a zařízení

7 1. Interaktivní expozice Tématická interaktivní expozice jejíž součástí je nabídka experimentů má za cíl představit zajímavým a ekonomicky realizovatelným způsobem vybranou problematiku tak, aby v ideálním případě vyvolala v Subjektu mentální proměnu.

8 1.1. Interaktivní expozice - exponáty: - interaktivní exponáty (suvenýry) ‏

9 1.2. Interaktivní exponáty - návody: - průvodce (pracovní listy) ‏

10 1.3. Interaktivní expozice – tvorba experimentů Postup práce: - princip zrychlení - princip názornosti a účinnosti - princip finanční udržitelnosti

11 1.3.1. Interaktivní exponát – princip zrychlení

12 1.3.1. Interaktivní exponát – princip názornosti - názornost a účinnost

13 1.3.1. Interaktivní exponát – princip finanční udržitelnosti - náhrada tvaru, materiálu

14 1.4. interaktivní exponáty - (bezpečnost)‏ Bezpečnost při práci (VÚBP, pojištění produktu) ‏

15 2. Interpretace exponátů – alternativa: Říkáme, že by se exponát měl probudit a promluvit na návštěvníka. Začít vyprávět svůj příběh. - funkčnost - účel, majitel, společenské postavení - technologie (výroba) ‏ - pomůcky a materiál - vývoj, změny, krajinné odlišnosti

16 2. Interpretace exponátů:

17

18 2. Elektronický průvodce - Digitální příběh (Digital Storytelling) ‏

19 2. Videoprůvodce - tvorba digitálního příběhu

20 2. Elektronický průvodce - zařízení MP3 přehrávače, PDA, dotykové obrazovky, Smartphone, Tablety

21 2. Elektronický průvodce – způsob přenosu POI – body zájmu – princip poslední míle, MP3 SMS – slevy, Wikitude (Google vyhledávání podle fotografie) ‏ QR kody, wifi, SD karty (IC) ‏

22 2. Elektronický průvodce – způsob přenosu QR kody

23 3. Elektronický průvodce – příklady NC vína – Loisium, Rak

24 3. Interaktivní expozice – příklady NC Ferrum – Ybbsitz, Rak

25 3. Interaktivní expozice – příklady Římské lázně (Aquae Sulis) – Bath, UK

26 3. Interaktivní expozice – příklady Švýcarský NP – videoprůvodce iWebPark je vyvinut pro Iphone. Ve 3 elektronických mapách je umístěno 500 bodů zájmu. GPS systém monitoruje polohu návštěvníka a nabízí mu relevantní informace. Systém nabízí i trasu pro děti, či vlastní tvorbu databáze obrázků

27 3. Interaktivní expozice – příklady NC dřevařství – Modrava, Šumava

28 3. Interaktivní expozice – příklady NC textilu – Lažiště,okres. Prachatice

29 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Ing. Radek Novotný, PhD. r_novotny@volny.cz


Stáhnout ppt "Ing. Radek Novotný, PhD. „Nové směry a trendy v marketingu místních produktů a venkovském cestovním ruchu“ 16. 12. 2010 Jak vytvořit interaktivní expozici."

Podobné prezentace


Reklamy Google