Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje."— Transkript prezentace:

1 Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje

2 Charakteristika mikroregionu Úhlava  venkovský region  cca obyvatel – 300 km 2  1 větší město přes obyvatel  sousedí s NP Šumava  při hranici se SRN  rozvojová strategie regionu

3 Cíle marketingové značky  Posílit atraktivitu regionu  Rozvíjet přeshraniční spolupráci a spolupráci mezi místními podnikateli a samosprávou  Posílit místní ekonomiku pomocí šetrného cestovního ruchu Marketingová značka byla cíleně vytvořena pro podnikatele v cestovním ruchu

4 Zásady  Značka je deklarací kvality služeb a ekologického chování držitele  Držitel musí jednat v souladu s přijatými standardy  Držitelé jsou viditelně označeni  Mikroregion (samospráva) efektivně propaguje držitele značky

5 Standardy kvality služeb  Schopnost komunikace v anglickém a německém jazyce  Jídelní lístky a nabídky služeb v anglickém i německém jazyce  Nabídka vegetariánských jídel  Nabídka místní speciality  Jednotné ceny pro tuzemské i zahraniční návštěvníky  Možnost využití nekuřáckého prostoru

6 Standardy ekologického provozu  Třídění odpadů  Čisté a upravené okolí restaurace nebo penzionu  Efektivní využívání energií

7 Marketingová značka  18 penzionů a restaurací mělo zájem a obdrželo marketingovou značku  Vlastníkem značky je DSO Úhlava  DSO Úhlava kontroluje dodržování standardů  DSO Úhlava propaguje držitele značky

8 Propagace   Informační materiály v českém i německém jazyce  Návštěvnická karta

9 Děkuji Vám za pozornost. Ivo Moravec Centrum pro komunitní práci – jižní Čechy Dvořákova 21 České Budějovice


Stáhnout ppt "Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje."

Podobné prezentace


Reklamy Google