Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen 2010 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen 2010 1."— Transkript prezentace:

1 MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen

2 Přehled návštěvnosti 2

3 Základní přehled ŘÍJEN 2010 Celková návštěvnost webu pokračuje v růstu (+3%). Polská verze sice vzrostla také o 3%, vzhledem k počtu návštěv jde o hlavní podíl celkového růstu návštěvnosti. IT verze po předchozím větším poklesu vzrostla o 28%, nejslabší EN verze vzrostla o 32%. Jediný pokles tak zaznamenala DE verze (o 16% méně než v září). Celkové kvalitativní statistiky se od srpna pouze drobně vychylují a zůstávají podobné. 3 Minulý měsíc (Září 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,503:4947,40%55,01% DE ,130:5965,97%93,48% IT ,630:2977,65%97,90% PL ,181:0165,68%91,60% Celková ,211:0466,05%91,65% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,12:2055,58%76,35% DE ,030:5670,70%91,74% IT ,470:5065,26%98,17% PL ,131:0866,49%90,60% Celková ,221:0866,30%91,17%

4 Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Návštěvnost i nadále pokračuje v růstu. Současně s mírným poklesem německé tak celková návštěvnost nevzrostla tak významně jako v předchozích měsících.

5 Základní přehled Počet shlédnutých stránek na návštěvu v jednotlivých jazykových verzích 5 Z hlediska počtu stránek na návštěvu jsou DE a IT verze podobné s celkovou průměrnou hodnotou. Vychyluje se tak především EN verze, kde je zaznamenán pokles. Dlouhodobě slabší IT verze v této statistice si v posledním měsíci polepšila nad průměr.

6 Základní přehled Míra opuštění webu (bounce rate) 6 Z tohoto pohledu lze vidět, že od července je celkový bounce rate na téměř konstantní úrovni a je tvořen především podobnou hladinou dominantní polské verze (většina návštěv). IT verze v říjnu svůj nepříznivý bounce rate významně vylepšila, ve vzrůstající bounce rate od září pokračuje německá verze.

7 Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 7 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost října 1

8 Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost 8 WWW – DE: Denní návštěvnost října 1

9 Základní přehled 9 WWW – PL: Denní návštěvnost října 1

10 82% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 90%, srpen 92%) 15% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. (září 8%, srpen 5%) Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

11 Prvenství tentokráte získal Facebook, v součtu s aplikací až 41% návštěv přišlo skrze něj. (září 8%) 33% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (září 34%, srpen 48%) 7% návštěv vstoupilo na web přímo. (září 30%, srpen 20%) Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

12 64% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 71%, srpen 82%). 35% návštěv přišlo z banneru na Google. (září 28%, srpen 17%) Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

13 81% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 84%, srpen 95%). 15% návštěv přišlo z banneru na Google. (září 14%, srpen 4%) Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 13 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

14 88% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 98%, srpen 97%) 11% návštěv přivedl banner z Google (září 2%, srpen 2%) Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 14 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

15 V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (73% návštěv, minulý měsíc 71%), dále pak Německo (15%, minule 18%) a Itálie (10%, minule 8%). Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – říjen 10) Top 10: 15

16 Vložené objekty – VIDEA 16

17 V říjnu nepřibylo žádné video. Z některých kategorií národních produktů byla videa odstraněna a zůstala ponechána pouze v relevantních kategoriích. Na webu je stále 27 videí. Poslední sloupeček (X) zachycuje odebrání NP z již vložených videí Počet vložených videí PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádné video. 17

18 Počet vložených videí PARTNEŘI: 18

19 Počet vložených videí PARTNEŘI: 19

20 Vložené objekty - FOTOGRAFIE 20

21 V říjnu bylo přidáno 72 fotografií. Na webu je nyní fotek. Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 21

22 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 22

23 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 23

24 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 24

25 V říjnu uživatelé vložili 8 fotografií. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 25

26 Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 26

27 Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 27

28 V říjnu partneři vložili 64 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 28

29 Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 29

30 Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 30

31 Vložené objekty - MÍSTA 31

32 V říjnu bylo vloženo nových míst., současně odstraněno 27 původních. Celkový počet míst na webu je Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 32

33 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 33

34 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 34

35 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 35

36 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 36

37 V říjnu uživatelé vložili 1 místo. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 37

38 Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 38

39 Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 39

40 V říjnu partneři vložili nových míst, 27 jich zároveň bylo zneaktivněno. Počet vložených míst PARTNEŘI: 40

41 Počet vložených míst PARTNEŘI: 41

42 Počet vložených míst PARTNEŘI: 42

43 Počet vložených míst PARTNEŘI: 43

44 Počet vložených míst PARTNEŘI: 44

45 Vložené objekty - BLOGY 45

46 Celkový počet blogů zůstává stejný, 71. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 46

47 Vložené objekty - AKCE 47

48 Od září nejsou vkládány žádné akce. Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 48

49 Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 49

50 Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 50

51 Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 51

52 Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 52

53 Počet vložených akcí UŽIVATELÉ: 53

54 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 54

55 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 55

56 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 56

57 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 57

58 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 58

59 Uživatelé a partneři 59

60 Za měsíc říjen přibylo 24 nových registrovaných uživatelů a uživatelé získali dalších 1230 bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 11 na 77 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce října již bodů. Počet registrovaných uživatelů 60

61 Počet registrovaných partnerů 61 Za měsíc říjen nepřibyl žádný nový partner ani nové body. Průměr bodů na partnera tak zůstává na 140 bodech. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce října již 1260 bodů.

62 Závěr 62

63 Celková návštěvnost webu pokračuje v růstu (+3%), i když v mírnějším oproti předchozímu měsíci. Polská verze sice vzrostla také o 3%, vzhledem k počtu návštěv jde o hlavní podíl celkového růstu návštěvnosti. IT verze po předchozím větším poklesu vzrostla o 28%, nejslabší EN verze vzrostla o 32%. Jediný pokles tak zaznamenala DE verze (o 16% méně než v září). Celkové kvalitativní statistiky se od srpna pouze drobně vychylují a zůstávají podobné. Bounce rate 66%, průměrná doba návštěvy stále mírně nad 1 minutu. Návštěvníci shlédli v průměru 2,2 stránek. 82% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 90%, srpen 92%), 15% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google (září 8%, srpen 5%). V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (73% návštěv, minulý měsíc 71%), dále pak Německo (15%, minule 18%) a Itálie (10%, minule 8%). V říjnu bylo vloženo 72 fotografií a míst. Žádná videa, blogy ani akce nepřibyly. Bylo také odstraněno 27 míst na základě podrobné analýzy obsahu. Celkově máme na webu 27 videí, 2125 fotografií, míst, 71 blogů a 119 akcí. Dosud máme 72 registrovaných uživatelů a 9 registrovaných partnerů (toto je počet zaregistrovaných na webu, někteří partneři se neregistrují viz. SHSČMS a obsah je zařazen pod zdrojem CzehcTourism). V říjnu se zaregistrovalo 24 uživatelů, partner žádný. Uživatelé získali za říjen bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 11 na 77 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce října již bodů. Průměr bodů na partnera zůstává na 140 bodech. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce října již 1260 bodů. Závěr 63


Stáhnout ppt "MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen 2010 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google