Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec 2010 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec 2010 1."— Transkript prezentace:

1 MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec

2 Přehled návštěvnosti 2

3 Základní přehled ČERVENEC 2010 Vzhledem ke spuštění DE, IT a PL jazykové verze ke konci června nelze tyto verze s minulým měsícem porovnávat. EN se vlivem spuštění ostatních stala méně navštěvovanou jazykovou verzí. Návštěvnost se přelila do ostatních jazykových verzí. Pozitivním ukazatelem je celkový bounce rate (míra opuštění webu), který výrazně poklesl. V červenci dosáhl 67% (červen 78%, květen 79%). Doba strávená na stránkách se o čtvrt minuty zvýšila na 1:06 (červen 0:52, květen 1:25). 3 Minulý měsíc (Červen 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,690:4980,92%94,78% DE ,251:0962,93%94,81% IT ,60:3880,38%96,90% PL ,070:4770,63%95,68% Celková ,820:5277,63%95,17% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,252:3358,89%73,72% DE ,281:0161,92%94,19% IT ,580:2379,64%97,69% PL ,231:0766,47%95,04% Celková ,251:0666,89%93,90%

4 Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Z grafu je patrné, že po spuštění dalších jazykových verzí se návštěvnost přelévá z anglické verze převážně do polské, pak do německé a italské verze. Celková návštěvnost mírně poklesla, což může být způsobeno zatavením bannerové kampaně v UK a omezení Google adwords během července.

5 Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 5 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost července 1

6 Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost července 1 6 WWW – DE: Denní návštěvnost července 1

7 Základní přehled července 1 7 WWW – PL: Denní návštěvnost

8 84% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 97%, květen 88%) 12% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 8 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

9 70% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (červen 96%, květen 88%) 14% návštěv vstoupilo na web přímo. Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 9 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

10 84% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 99%). 14% návštěv přišlo z banneru na Google. Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

11 71% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 97%). O výraznější podíl se zasloužil i banner na Google, který přivedl 28% návštěv. Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

12 92% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 97%). 6% návštěv přivedl banner z Google. Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

13 V přístupu na web z hlediska lokality stále vede Polsko (45% návštěv, minulý měsíc 37%), dále pak Německo (28%, minule 25%) a Itálie (18%, minule 21%). Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – červenec 10) Top 10: 13

14 Vložené objekty – VIDEA 14

15 V červenci nepřibylo žádné video. Na webu bylo v červenci 8 videí v EN verzi. Počet vložených videí PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádné video. 15

16 Vložené objekty - FOTOGRAFIE 16

17 V červenci bylo přidáno 20 fotografií. Na webu je zatím 138 fotografií. Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 17

18 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 18

19 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 19

20 V červenci uživatelé vložili 14 fotografií. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 20

21 Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 21

22 Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 22

23 V červnu partneři vložili 6 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 23

24 Vložené objekty - MÍSTA 24

25 V červenci bylo vloženo nových míst. Celkem je na webu míst. Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 25

26 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 26

27 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 27

28 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 28

29 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 29

30 V červenci byly uživateli vloženy 2 místa. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 30

31 Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 31

32 Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 32

33 V červenci partneři vložili nových míst. Celkem partneři vložili míst. Počet vložených míst PARTNEŘI: 33

34 Počet vložených míst PARTNEŘI: 34

35 Počet vložených míst PARTNEŘI: 35

36 Počet vložených míst PARTNEŘI: 36

37 Počet vložených míst PARTNEŘI: 37

38 Vložené objekty - BLOGY 38

39 V červenci bylo partnery vloženo 71 blogů, jsou ve všech jazykových verzích. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 39

40 Uživatelé a partneři 40

41 Za měsíc červenec se zaregistrovalo 16 nových uživatelů. Je to mírné zvýšení oproti červnu, kdy se zaregistrovalo 9. Uživatelé získali za červenec 1730 bodů (minulý měsíc 1120), průměr bodů na uživatele se mírně zvýšil o 5 na 104 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé bodů. Počet registrovaných uživatelů 41

42 Počet registrovaných partnerů 42 Za měsíc červenec přibyl 1 nově registrovaný partner. Celkově za měsíc červenec získali partneři 160 bodů, průměr bodů na partnera vzrostl o 13 na 66 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři 530 bodů.

43 Závěr 43

44  Za měsíc červenec přišlo na web návštěv. Na tento pokles návštěvnosti mělo pravděpodobně vliv oslabení kampaně v průběhu července – zastavení bannerů v UK a omezení kampaně Google AdWords. Vzhledem ke spuštění DE, IT a PL jazykové verze ke konci června, nelze tyto verze s minulým měsícem porovnávat. Návštěvnost EN verze se vlivem spuštění ostatních začala přelévat především do PL verze a zbylých jazykových verzí.  Pozitivním ukazatelem je celkový bounce rate (míra opuštění webu), který výrazně poklesl. V červenci dosáhl 67% (červen 78%, květen 79%). Doba strávená na stránkách se navíc o čtvrt minuty zvýšila na 1:06 (červen 0:52, květen 1:25).  84% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 97%, květen 88%), 12% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google.  V přístupu na web z hlediska lokality (nikoliv jazykových verzí) stále vede Polsko (45% návštěv, minulý měsíc 37%), dále pak Německo (28%, minule 25%) a Itálie (18%, minule 21%).  V červenci bylo vloženo 20 fotografií, míst a 71 příspěvků. Celkově bylo v červenci na webu 8 videí, 138 fotografií a míst a 71 příspěvků..  Dosud máme 31 registrovaných uživatelů a 8 registrovaných partnerů. (V červenci se zaregistrovalo 16 uživatelů (poprvé i v PL verzi) a 1 partner)  Uživatelé získali za červenec bodů, což je více než v minulém měsíci (1 120). Průměr bodů na uživatele se drobně zvýšil o 5 na 104 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé už bodů.  Partneři získali za červenec 160 bodů, průměr bodů na partnera vzrostl o 13 na 66 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři už 530 bodů.  Vzhledem k plánovanému navýšení kampaně na konci srpna a začátku září, můžeme v následujících měsících očekávat zvýšení návštěvnosti. Závěr 44


Stáhnout ppt "MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec 2010 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google