Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek."— Transkript prezentace:

1 Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie
Bc. Milan Hnátek

2 nejnavštěvovanější český server s online hrami a zábavou
průměrná délka návštěvy 14 minut. 59% návštěvníků tráví na internetu více než 21 dní v měsíci 52% ženy, 48% muži 12-19 let (37%), let (40%) uživatelů / měsíc RU / měsíc – počet unikátních návštěvníků impresí / měsíc – počet zobrazených stránek Zdroj: Netmonitor.cz

3 CPT - je cena za tisíc zobrazení (cost per thousand) účtuje se tedy na základě impresí, nikoliv podle počtu kliknutí nebo podle doby, po níž bude reklama zobrazena

4 Uživatel (cookie) – osoba navštěvující www stránky, která je identifikovaná díky malému množství dat, která www server pošle prohlížeči, který je pak uloží do počítače uživatele Zobrazení – událost zobrazení reklamního formátu, v jehož kódě je umístěn sledovací skript Návštěva – sekvence po sobě jdoucích zobrazení stránek, provedená uživatelem, která je posuzována jako celek Dosah kampaně – počet uživatelů, kterým byla vyemitována reklama UC (User Clicks) – počet uživatelů, kteří klikli na reklamu Frekvence zobrazení reklam – průměrný počet kontaktů s reklamou připadající na jednoho uživatele, který měl kontakt s kampaní Ukazatel CTR (Click Trough Ratio) – míra efektivnosti reklamy, definovaná jako procento zobrazení ukončené kliknutím. Reprezentuje zájem o předvedený formát

5 Míra efektivnosti reklamy

6 Kampaň Miss Academia ČR 2009
Jednalo se pouze o bannerovou kampaň na pozici Leaderboard (745x100px) na hlavní straně + kategorie 1. Náborová kampaň – – (celá ČR) 2. Pozvánka na Galavečer – – (jen Zlín)

7 Výsledky 1. kampaň shlédlo 616 938 uživatelů (cookies)
Denně s kampaní mělo průměrně kontakt uživatelů Nejvíce zobrazení reklam bylo zaznamenáno 20.prosince 2008 – reklamních formátů Nejvíce uživatelů mělo kontakt s kampaní 20.prosince 2008 – uživatelů (cookies) Nejvíce uživatelů (cookies), kteří měli kontakt s kampaní bylo v regionu Praha – uživatelů (44,42%), Zlínský kraj – (4%) 2. kampaň shlédlo uživatelů (cookies) Denně mělo s kampaní průměrně kontakt 4492 uživatelů (cookies) Nejvíce uživatelů (cookies) mělo kontakt s kampaní 11. března den kampaně

8 Osobní zkušenosti Vybrat si zkušeného tvůrce bannerů – problémy IE, Firefox a další prohlížeče, chybělo definování prokliku S přípravou kampaně začíst dostatečně dopředu – vždy je málo času Spustit kampaň na webu s dostatečným předstihem Pravidelně ukládat hotovou práci – dělat zálohy Aby internetová kampaň odpovídala i jiné propagaci – plakáty, letáky, vzhled webu Internetová kampaň je nejúčinnější pro internetové záležitosti (registrace online), ale může vhodně sloužit i jako prostředek budování image (odkaz na interaktivní web výrobku)

9 Mnohokrát děkuji za pozornost
Dotazy? 


Stáhnout ppt "Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek."

Podobné prezentace


Reklamy Google