Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Centrum pro studium vysokého školství

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Centrum pro studium vysokého školství"— Transkript prezentace:

1 Centrum pro studium vysokého školství
U Lužického semináře 13 Praha Kombinovaný kurz pedagogické přípravy pro vysokoškolské učitele-inženýry Jindra Lisalová a kol. Tel:

2 PROGRAM Úvod Historie vzniku kurzu Příprava kurzu Realizace kurzu Závěr

3 Historie vzniku kurzu Spolupracovníci Doc.PhDr. Drahomíra Dlouhá, CSc. Doc.PhDr. Anna Petřková, CSc. Doc. PhDr. Drahomíra Holoušová, CSc. Ing. Jiří Průcha Doc.PhDr. Josef Konečný, CSc. Ing. Petr Štefaňo, CSc. RNDr. Jindra Lisalová Doc.PaedDr. Jiří Nikl, CSc. PaedDr. Antonín Roják Doc.Ing. Jiří Vacek, CSc. Prof.Ing.Dr. Adolf Melezinek PhDr. Alena Vališová, CSc. PhDr. Anna Papřoková Doc.Ing.Helena Vomáčková, CSc.

4 Historie vzniku kurzu IGIP Internationale Gesellschaft für Ingenieurpädagogik Universität Klagenfurt, Rakousko Prezident: prof.Ing. Dr. Adolf Melezinek EMC – Evropské monitorovací komité NMC – Národní monitorovací komité

5 Historie vzniku kurzu první schůzka řešitelů první texty prezenčního kurzu (grant MŠMT) pilotní kurz na VŠB – TU Ostrava akreditace CSVŠ na konferenci IGIP další kurzy na VŠB a na VVŠ PV ve Vyškově distanční texty na CD-ROM (grant OSF) dopracování textů na CD-ROM (grant VNJH) 2002 – kombinovaný kurz na VŠB-TU Ostrava

6 Vyškolení spolupracovníků na
Příprava kurzu Vyškolení spolupracovníků na autory distančních textů tutory

7 Příprava kurzu Texty pro prezenční formu studia se změnily podle pravidel na texty distanční, ze kterých vznikl CD-ROM jako medium, které se nejlépe upravuje v případě změn.

8 První strana CD-ROM

9 První strana CD-ROM

10 Seznam textů, které jsou obsaženy na CD-ROM:

11 Seznam textů, které jsou obsaženy na CD-ROM:

12 V úvodu jsou definovány symboly k úlohám používané jednotně ve všech textech:

13 Na VŠB-TU Ostrava – 68 účastníků Časový plán:
Realizace kurzu Na VŠB-TU Ostrava – 68 účastníků Časový plán: únor první týdenní tutoriál - vstupní dotazník - nacvičování pedagogických dovedností - zadání úkolů

14 únor – červen plnění úkolů červen – druhý týdenní tutoriál
Realizace kurzu únor – červen plnění úkolů červen – druhý týdenní tutoriál - kontrola úkolů - nacvičování pedagogických dovedností září – závěrečné zkoušky - příprava přednášky, cvičení nebo jiné pedagogické aktivity - ukázka z této vyučovací hodiny před kamerou a její následný rozbor

15 Zkušenosti z tutoriálů a oprav zadaných úkolů.
Realizace kurzu Zkušenosti z tutoriálů a oprav zadaných úkolů.

16 Zadání písemného úkolu:
Shrnutí je ve všech textech podbarveno jednotně:

17 Ukázka z vypracovaného úkolu a zaslaného tutorovi:
Jedná se o uložený snímek spojení pomocí videokonference:

18 Ukázka on-line laboratoře na MFF UK

19 Konzultace probíhají pomocí E-mailu, telefonu nebo chatu.
Závěr Účastníci kombinovaného kurzu se podle vstupních dotazníků chtěli tohoto kurzu zúčastnit dobrovolně. Přesto ne vždy plnili a plní úkoly zadané v textech podle časového harmonogramu. Konzultace probíhají pomocí u, telefonu nebo chatu. Administrativa kurzu je náročná, ale pro cca 70 účastníků ji lze zvládnout bez pomoci E-learningového prostředí.


Stáhnout ppt "Centrum pro studium vysokého školství"

Podobné prezentace


Reklamy Google