Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10:00 - 10:15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10:00 - 10:15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD."— Transkript prezentace:

1

2 8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10:00 - 10:15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD 13:00 – 14:30 TŘETÍ BLOK ŠKOLENÍ 14:30 – 14:45 PŘESTÁVKA 14:45 – 16:15 ČTVRTÝ BLOK ŠKOLENÍ 16:15 – 16:30 PŘESTÁVKA 16:30 – 17:00 OTÁZKY, CERTIFIKACE Téma: „Výběr pracovníků vinařství, vedení pohovorů, zařazení do pracovního týmu“ Mikulov, 2.4.2012

3

4  Správa zaměstnanců  Nástupy  Výstupy  Mzdy  Motivační prog.  Hodnotící pohovory  Vzdělávání  BOZP  Řidiči  Technická škol.  Soft skills  Nábory  Inzerce  pohovory HASIČ & ARCHITEKT

5 úkol Napište popis pozice obchodníka…

6  NÁPLŇ PRÁCEPOŽADOVANÁ PRAXE  ZODPOVĚDNOSTZKUŠENOSTI  PRACOVNÍ ZAŘAZENÍ (podřízenost)  TYP OSOBNOSTIPOVAHA, VYSTUPOVÁNÍ  VĚK, MUŽ, ŽENA…  NABÍDKA „Jasná představa o hledaném uchazeči nám uspoří mnoho času!“

7  Inzerce – denní tisk - internet úkol Napište inzerát… Inzeráty na internetu:

8

9

10

11

12 INZERCE DENNÍ TISK, INTERNET SKRZE STÁVAJÍ CÍ ZAMĚSTNANCE + REFERENCE PERSONÁLNÍ AGENTURY + ČAS, GARANCE PRACOVNÍ AGENTURY + KOMPLATNÍ SERVIS, BRIGÁDNÍCI

13  CO OČEKÁVÁME ?  DOSAŽENÉ VZDĚLÁNÍ  PŘEHLED ZKUŠENOSTÍ A PRAXE  ROZŠIŘUJÍCÍ ZNALOSTI  ABSOLVOVANÁ ŠKOLENÍ  KONÍČKY  FOTOGRAFII Pojďme se podívat…

14

15

16  J. N.  Profesionální praxe:  09/2011 – 01/2012Restaurace Mju:z, Brno – vrchní číšník  09/2010 – 08/2011Vinné sklepy Lechovice, vedoucí gastroprovozu, sommelier Náplň práce: Vedení restaurace a kavárny, řízení kolektivu 10 zaměstnanců, organizování cateringu a akcí pro vinařskou firmu VS Lechovice. Školení zaměstnanců, řízené degustace.  10/2009 – 8/2010Hotel Vinum coeli****, Dolní Kounice, sommelier Náplň práce: Řízené degustace, správa sklepa, obsluha v restauraci  8/2009 – 9/2009Mikrosvín Mikulov, obchodní manager Náplň práce: Vyhledávání zákazníků, zodpovědnost za veškerý servis u zákazníka, řízení degustací a prezentace vín.  6/2009 – 7/2009Holiday Inn Brno – číšník, sommelier  11/2004 – 05/2009 majitel restaurace Bojanovská vinárna, od r. 2007, zaměstnanec firmy Kolomazník group spol. s. r. o Manager restaurace Bojanovská vinárna Náplň práce: Vedení kolektivu cca 10 lidí, příprava gastronomických akcí, řízení degustací vín, tvorba jídelního, nápojového a vinného lístku, komunikace s dodavateli a ostatními partnery, zajištění celkového provozu restaurace a přilehlého areálu  2/2004 – 10/2004 Hotel Gemo**** Olomouc – číšník  1/2003 – 1/2004 Restaurace Taste of India – číšník  6/2002 – 12/2002 Hotel Palace **** Luhačovice – vrchní číšník

17

18  Telefonický screening - zastihneme kandidáta v jeho přirozeném prostředí - obratnost - schopnost reagovat na otázky - komunikativnost a vyjadřování úkol Řekněte číslo..

19  CO JE JEHO CÍLEM ? CO CHCETE ZJISTIT ? FAKTA vs. EMOCE  PROSTŘEDÍ ATMOSFÉRA

20  UVOLNĚNÍ – PŘIVÍTÁNÍ  POSAZENÍ  VZDĚLÁNÍ, proč tohle ?  PROFESNÍ HISTORIE  NÁPLŇ PRÁCE, ZODPOVĚDNOSTI  DŮVODY ODCHODU  REFERENCE  PRAKTIKÉ ZKUŠENOSTI PRO DANOU POZICI  PŘEDSTAVA O BUDOUCÍM UPLATNĚNÍ POHOVOR

21

22  OTEVŘENÉ  UZAVŘENÉ  VÍCENÁSOBNÉ  SUGESTIVNÍ (Vy jste pracoval … a pak jste šel…  ZJIŠŤOVACÍ  UPŘESŇUJÍCÍ  O NĚČĚM (vyprávějte…)  HYPOTETICKÉ  KONCEPČNÍ

23  CO SE VÁM NEJVÍCE LÍBÍ NA VAŠÍ SOUČASNÉ PRÁCI ?  JAKÝ JE VÁŠ SOUČASNÝ NADŘÍZENÝ ?  JAK BY VÁS POPSALI VAŠI KOLEGOVÉ ?  CO PRO VÁS BYLO NEJTĚŽŠÍ ZVLÁDNOUT ?  NA JAKÉ DALŠÍ POZICE REAGUJETE ?  V ČEM SE CÍTÍTE BÝT DOBRÝ ?  ZA CO JSTE BYL KRITIZOVÁN ?  CO BY JSTE DNES UDĚLAL LÉPE ?  CO BY JSTE RÁD DĚLAL, KDYBY JSTE SI MOHL VYBRAT ?

24  VĚK  VÍRA  STAV  DĚTI  BYDLIŠTĚ  ZÁVISLOSTI …velikost 34

25  VYSVĚTLENÍ HLAVNÍCH ZODPOVĚDNOSTÍ  POPSÁNÍ NÁPLNĚ PRÁCE  OČEKÁVÁNÍ VEDENÍ  POPIS PARTNERŮ, KLIENTŮ apod. „…ukázaná platí“ TRÉNINK

26  SPOLU S PŘÍMÝM NADŘÍZENÝM  KRÁTKÁ SEBEPREZENTACE UCHAZEČE  DŮVOD ZÁJMU UCHAZEČE  OTÁZKY UCHAZEČE  MODELOVÁ SITUACE – NÁVRH ŘEŠENÍ UCHAZEČE  ZPŮSOB ODMĚŇOVÁNÍ  VIZE SPOLEČNOSTI

27  Posouzení pracovních kompetencí jednotlivých uchazečů  Posouzení osobnostních předpokladů uchazečů v přímé konkurenci  Srovnání v situacích simulujících realitu  Standardizované psychodiagnostické testy

28  ZAČÍNÁ BUDOVÁNÍ VZTAHU A DŮVĚRY  SMLOUVA A NASTAVENÍ PRAVIDEL  KONKRTÉTNÍ ČLOVĚK ZODPOVĚDNÝ ZA ZAŠKOLENÍ  PŘEDSTAVENÍ TÝMU – VYZDVYŽENÍ JEDNOTLIVÝCH ČLENŮ  METODIKA PRÁCE  KONZULTACE S VEDENÍM SPOL.  HODNOTÍCÍ POHOVORY (nastavení nových cílů, pochvala, kritika, projev zájmu o člověka)

29


Stáhnout ppt "8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10:00 - 10:15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD."

Podobné prezentace


Reklamy Google