Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1. 2 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1. 2 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí."— Transkript prezentace:

1 1

2 2 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

3 3 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

4 Proč se scházíme? Cestovní trh se musí přizpůsobit klientovi  po 5,5 letech prodeje SingleTrip cítíme nutnost změny  cestování se dynamicky mění a s ním i celé odvětví  individualizace nabídky, koncentrace trhu, specializace menších subjektů, on-line jako základní srovnávací i prodejní nástroj  na jedné straně balíčky orientované na masového klienta, na druhé straně vysoce individuální služby šité na míru  klient je náročnější ve svých očekáváních a jejich splnění je klíčem k úspěchu  klienti nechtějí o cestovním pojištění přemýšlet  tlak na snižování ceny cestovního pojištění  ERV Evropská vnímá tyto trendy a chce být nadále leadrem trhu 4

5 Proč se scházíme? Cesta SingleTripu končí  cestovní pojištění, které předběhlo dobu a „přecenilo“ klienta  svoboda klienta v sestavení si pojištění na míru  3 základní varianty + 7 připojištění  v nabídce od listopadu 2007  využilo ho více než 144 tisíc klientů  z důvodu složitosti a ceny doplněno v posledních třech letech o akční zjednodušené produktové balíčky SunLight, SkiLight a ExoticaLight  SingleTrip i akční balíčky končí k

6 6 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

7 7 Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti  7 mil. Čechů se u nás pojistilo za 20 let (5 mil. za posledních 10 let)  Kč činí průměrná vyplacená škoda (o ½ více než v r. 2003)  plateb za léčení klientů v zahraničí za posledních 10 let  přes případů ročně vyřeší v zahraničí naše vlastní asistenční služba EuroAlarm se sídlem v Praze  mezi 18 pojišťovnami nabízejícími cestovní pojištění v ČR zaujímáme již 10 let pozici mezi prvními třemi  celosvětový obrat 500 mil. EUR činí skupinu ERV největším hráčem v oboru cestovního pojištění nejen v rámci Evropy

8 8 Co přineslo 20 let naší specializace? Evropská se změnila na ERV  Evropská Cestovní Pojišťovna se od října 2012 jmenuje ERV pojišťovna, a. s.  značka ERV je zkratkou názvu mateřské pojišťovny Europäische Reiseversicherung Nové jméno přináší...  jednu značku – jeden přístup – jednu úroveň péče a servisu kdekoli na světě nezávisle na tom, zda je klient Čech nebo Němec  zázemí silné mezinárodní skupiny  možnost využívat globální znalosti a zkušenosti

9 9 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

10 10 V čem jsme jiní a lepší? Specializace na cestovní pojištění  jediný specialista s dlouholetou znalostí trhu a silným mezinárodním zázemím, více než 100 let zkušeností celé skupiny  nejširší pojistná ochrana na trhu  transparentnost a čitelnost (pojistné podmínky, způsob sjednání, komunikace a podpora partnerů) Unikátní koncept péče o zákazníky  nejkvalitnější služby za férovou cenu  vstřícná a bezkonkurenčně rychlá on-line likvidace škod  vlastní asistenční centrála dostupná po celém světě 24/7  vlastní síť Euro-Center na všech kontinentech  zázemí dlouholetých kontaktů ve vašich řadách

11 11 V čem jsme jiní a lepší? Bangkok Sydney Larnaca Sao Paulo New York Beijing Copenhagen Moscow Madrid Cape Town Palma de Mallorca Prague Istanbul  11 poboček Euro-Center na všech kontinentech  2 asistenční centrály zajišťující služby 24/7  přes 200 zaměstnanců  ročně přes 140 tisíc asistenčních případů  schopnost komunikace ve 30 jazycích  ročně platby za léčení více než 60 mil. EUR  široká síť lokálních dodavatelů (15.617) Vlastní síť pomoci

12 12 V čem jsme jiní a lepší? Nadstandardní přístup a servis se vyplácí  nejspokojenější klienti ze všech pojišťoven nabízejících cestovní pojištění (výzkum NMS market research 01/2013)  nejvíce ochotni dále doporučovat služby ERV (Net Promoter Score)

13 13 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

14 Proč je dobré mít Sbaleno? Změny podle klientů  ERV Evropská i nadále inovátorem na trhu  snaha přinést na trh trendy ze západních trhů  důraz na jednoduchost a přehlednost  zjednodušit klientům výběr a doporučit konkrétní variantu  oslovení nových cílových skupin (např. mladí lidé do 28 let)  umožnění kombinace osob na jedné smlouvě (kamarádky s dětmi, prarodiče s vnoučaty apod.)  umět nabídnout i samostatné pojištění storna  změnit intervaly dle současného cestování 14

15 Proč je dobré mít Sbaleno? Snadná volba pojištění  odborníci z ERV Evropské sestavili podle svých zkušeností, statistik a podnětů klientů balíčky podle účelu cesty a rozsahu pojištění  většinový klient vybírá podle účelu, který ale není omezující  nadále kladen důraz na prvotřídní kvalitu služeb, která nás jako jediného specialistu odlišuje  po vzoru západních zemí pojištění standardně obsahuje spoluúčast (cestovní pojištění má sloužit pro případ vážných událostí, nikoli pro drobnosti)  klient si může připlatit cca 15 % za variantu bez spoluúčasti  balíček „S batohem do 28“ pro mladé lidi do 28 let  jednoduchý výběr ze dvou nových připojištění 15

16 Proč je dobré mít Sbaleno? Které produkty se nahrazují 16 SingleTrip SunLight SkiLight ExoticaLight Sbaleno Které produkty zůstávají GDS Amadeus Cesys další v EuroAgentu (BusinessStorno apod.) GDS Amadeus Cesys další v EuroAgentu (BusinessStorno apod.)

17 17 Proč je dobré mít Sbaleno? S batohem do 28 K moři Za poznáním Na lyže Na maximum 5 předpřipravených balíčků

18 Proč je dobré mít Sbaleno? Tabulka z letáku  územní rozdělení Evropa vs. celý svět zůstává zachováno  nejkratší interval prodloužen z 1-4 na 1-5 dnů  speciální varianta „S batohem do 28“ pro mladé cestovatele  tarify: dítě do 18let (sleva 50 %), osoba do 69 let, senior starší 70 let 18

19 Proč je dobré mít Sbaleno? Nové připojištění ERV Plus  atraktivní balíček vztahující se na mnoho dalších a často opomíjených rizik  lze pojistit k variantě K moři, Za poznáním, Na lyže  u produktu Na Maximum ERV Plus již v ceně!  zajímavá obchodní příležitost – za 99 Kč na osobu a až 31 dnů 19

20 Proč je dobré mít Sbaleno? Připojištění storna  lze připojistit ke všem balíčkům řady Sbaleno i ke všem ostatním cestovním pojištěním ERV Evropské  nový spravedlivý procentuelní výpočet z ceny zájezdu, letenky či samostatné služby = 3 %  maximální částka Kč na pojistnou smlouvu, resp. rodinu nebo spolucestujícího  rozšířeno o další důvody storna – rozvod a opravný termín zkoušky  více než 14 dnů před odjezdem možné sjednat až do 3 dnů po zakoupení cestovní služby! 20

21 Proč je dobré mít Sbaleno? Samostatné storno  ERV Evropská nově přichází se samostatným pojištěním storna  podmínky a rozsah jsou shodné s připojištěním storna (k produktům Sbaleno)  liší se pouze procentuelní částkou (4 % vs. 3 %)  procentuelní výpočet – 4 % z ceny zájezdu, letenky či jednotlivé cestovní služby  minimální pojistné 200 Kč  platí i pro cesty v rámci České republiky  ERV Evropská nadále doporučuje klientům sjednávat komplexní pojištění včetně storna 21

22 Proč je dobré mít Sbaleno? Přehled spoluúčastí  základní balíčky  zrušení cesty (připojištění i samostatné)  ERV Plus Kč na pojistnou událost bez spoluúčasti 20 % bez spoluúčasti

23 Proč je dobré mít Sbaleno? Doporučený prodejní proces  zeptejte se klienta, zda cestuje do zahraničí více než dvakrát ročně a zvažte nabídku celoročního pojištění pro opakované cesty  zjistěte účel cesty klienta  ověřte, zda je klient spokoje s výší limitů u doporučeného balíčku, případně nabídnětě balíček vyšší (např. K moři Za Poznáním)  dejte klientovi na výběr, zda chce pojištění se standardní spoluúčastí Kč nebo bez ní  nabídněte připojištění storna spravedlivou procentní sazbou z ceny zájezdu nebo cestovní služby  doporučte připojištění ERV Plus pro rozšíření úrovně ochrany klienta 23

24 24 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

25 Jak levné je mít Sbaleno? Vstřícné ceny za vysokou kvalitu  širší cenové rozpětí než doposud  díky volbě podle účelu cesty klient zbytečně nepřeplácí  varianty Evropa/svět pro všechny balíčky  férové pojištění storna procentem z ceny zájezdu/služby  průměrné zlevnění cen o % 25 muž, 22 let, 16 dnů, Evropa, storno letenky za Kč 510 Kč rodina, 2+2 (děti 10 a 17), 9 dnů, Evropa, bez storna Kč Kč 2 dospělí, 5 dnů, Eurovíkend storno Kč, vč. ERV Plus 2 dospělí, 5 dnů lyže, Evropa, bez storna 660 Kč

26 Cestovní pojištění Sbaleno ERV Evropská určuje trendy  ERV Evropská i nadále inovátorem v cestovním pojištění  přívětivější cena, stále vysoká kvalita služeb  krok k dalšímu posílení pozice ERV na trhu  nová nosná produktová řada podle klientských potřeb  důraz na jednoduchost a přehlednost  zjednodušení výběru a doporučení konkrétní varianty  oslovení nových cílových skupin  samostatné pojištění storna  stále důraz na komplexní pojištění klienta do zahraničí 26

27 27 Děkujeme za pozornost Otázky?


Stáhnout ppt "1. 2 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí."

Podobné prezentace


Reklamy Google