Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

March, 2015 Stručný návod: Jak zažádat o příslušenství, které je kompletně kryto servisní smlouvou Comprehensive coverage ZEBRA TECHNOLOGIES.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "March, 2015 Stručný návod: Jak zažádat o příslušenství, které je kompletně kryto servisní smlouvou Comprehensive coverage ZEBRA TECHNOLOGIES."— Transkript prezentace:

1 March, 2015 Stručný návod: Jak zažádat o příslušenství, které je kompletně kryto servisní smlouvou Comprehensive coverage ZEBRA TECHNOLOGIES

2 OBSAH Shrnutí výhod Comprehensive coverage Jak zažádat o náhradní příslušenství Comprehensive coverage Online, pomocí RMA portálu Vyplněním RMA formuláře Kontakty pro další podporu STRANA 2

3 CO JE COMPREHENSIVE COVERAGE? Servis od počátku Pokrývá více než běžné opotřebení Zahrnuje interní i externí poškození součástek, způsobené neumýslným rozbitím Nyní je rozšířený výběr příslušenství, které je nabízeno společně s následujícími produkty: ES400, MC1000, MC17XX, MC21XX, MC3000 Family, MC3100 Series, MC35XX, MC50XX, MC55XX, MC65XX, MC70XX, MC75XX, MC9000 Series, MC9190-G, MC9500, VC5090, WT4000 Series mobile computers, RS309, RS409, RS507 scanners. U MC produktů, doručených do servisního centra k opravě, vyměníme chybějící nebo poškozené 1 : Tužka – STYLUS Poutko – TETHER Chrániče obrazovky – PROTECTOR Řemínky – STRAP Kryty na baterie pokud je to možné – BATT DOOR Adaptér ADPTRWT-RS507-R pouze pro RS507 – CORDED ADAPTER STRANA 3 1)Jak je uvedeno zákazníkem ve vyplněném RMA formuláři

4 JAK ZAŽÁDAT O VÝMĚNU PŘÍSLUŠENSTVÍ V RÁMCI SERVISU COMPREHENSIVE COVERAGE Pro zadání požadavku na opravu poškozeného zařízení je třeba přidělení RMA čísla (Return Materials Authorization) a to jedním z následujících způsobů: Zadáním požadavku pomocí RMA portálu (nejrychlejší a nejvíce doporučená možnost) Vyplněním RMA formuláře a zasláním em nebo faxem Telefonicky: Toto se týká servisních smluv Advanced Exchange. Je důležité informovat agenta o tom, že si přejete vyměnit náležitá přislušenství. Prosím buďte si vědomi toho, že: Není možné žádat samotnou výměnu příslušenství Příslušenství bude vyměněno pouze při opravě zařízení. Při žádosti o opravu musí být konkrétně uvedeno, které příslušenství si zákazník přeje nahradit. Poškozené příslušenství není třeba zasílat s jednotkou. STRANA 4

5 ŽÁDOST O VÝMĚNU PŘÍSLUŠENSTVÍ POMOCÍ RMA PORTÁLU 1.Přihlaste se na RMA portál: Klikněte na požadavek opravy (Request Repair) (Noví uživatelé se musí nejdříve zaregistrovat) 2.Vyberte Problem Area 3.Vyberte Problem Description 4.V poli Additional Problem Description: Napište CP: STRAP / STYLUS / TETHER / PROTECTOR / BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / BATT DOOR + kapacitu baterie / CORDED ADAPTER (ADPTRWT-RS507-R pouze pro RS507) Příklad - CP: STRAP Pakliže budete požadovat kryt pro baterii je nutné, abyste uvedli, zdali chcete rozměr standard std nebo extended ext Kryt pro baterii MC70 a MC75 by měl byt specifikovaný typem – 1900mAh, 3600 mAh, 3800 mAh a 4800mAh Příklad - CP: BATT DOOR 1900 CP: BATT DOOR 3600 CP: BATT DOOR 3800 CP: BATT DOOR 4800 STRANA 5

6 PŘÍKLAD ZADÁNÍ POŽADAVKU NA VÝMĚNU PŘÍSLUŠENSTVÍ POMOCÍ RMA PORTÁLU STRANA 6

7 ŽÁDOST O VÝMĚNU PŘÍSLUŠENSTVÍ POMOCÍ RMA FORMULAŘE 1.Najděte si příslušný formulář. Pro každou zemi existuje zvláštní formulář, je tedy duležité, abyste použili ten správný 2.Zadejte číslo produktu (Product Number) 3.Zadejte sériové číslo (Serial Number) 4.Uveďte kód problému (Problem Code ) (přehled kódů naleznete na webové stránce RMA) 5.Vložte přesný popis poškození zařízení a dále: Napište CP: STRAP / STYLUS / TETHER / PROTECTOR / BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / BATT DOOR + kapacitu baterie / CORDED ADAPTER (ADPTRWT-RS507-R pouze pro RS507) Příklad - CP: STRAP Pakliže budete požadovat kryt pro baterii je nutné, abyste uvedli, zdali chcete rozměr standard Std nebo širší extended Ext Kryt pro baterii MC70 a MC75 by měl byt specifikovaný typem – 1900mAh, 3600 mAh, 3800 mAh a 4800mAh Příklad - CP: BATT DOOR 1900 CP: BATT DOOR 3600 CP: BATT DOOR 3800 CP: BATT DOOR Takto vyplněný formulář zašlete em nebo faxem na uvedenou adresu nebo číslo. STRANA 7

8 PŘÍKLAD ZADÁNÍ POŽADAVKU NA VÝMĚNU PŘÍSLUŠENSTVÍ POMOCÍ RMA FORMULÁŘE STRANA 8

9 DALŠÍ PODPORA A POMOC Pro další informace týkající se Comprehensive Coverage nebo s jakýmkoliv dotazem či požadavkem se obraťte na: Customer Interaction Centre: Jestliže upřednostňujete telefonický kontakt, veškerá potřebná telefonní čísla naleznete na: STRANA 9

10 DĚKUJEME…


Stáhnout ppt "March, 2015 Stručný návod: Jak zažádat o příslušenství, které je kompletně kryto servisní smlouvou Comprehensive coverage ZEBRA TECHNOLOGIES."

Podobné prezentace


Reklamy Google