Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

_ 2.4.2015 Jan Herget Kampaň: Soy Fan de la República Checa.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "_ 2.4.2015 Jan Herget Kampaň: Soy Fan de la República Checa."— Transkript prezentace:

1 _ Jan Herget Kampaň: Soy Fan de la República Checa

2 Základní data kampaně: Termín: 1. – 31. srpna 2013 Cíle: -získání databáze B2C LATAM (předpoklad kontaktů) -získání více fanoušků na socialních sítích (Facebook a Twitter, předpoklad ) -ve formě hry poskytnout veřejnosti více informací o ČR a zlákat je k návštěvě naší země při své cestě do Evropy Partneři: -hotely Intercontinental, Kempinski, Barcelo Praha Five a Jalta. -letecká společnost Lufthansa (pouze Mexiko) Ceny: -tři ceny ve čtyřech zemích/zónách LATAM: Brazílie, Mexiko, Argentina, ostatní země LATAM. -1. cena: dvě letenky LATAM-Praha-LATAM, 5 nocí v hotelu - dvoulůžkový pokoj, prohlídka Prahy s průvodcem. -2. cena: 5 nocí v hotelu - dvoulůžkový pokoj. -3. cena: dárkové předměty CzT.

3 Popis soutěže a časový harmonogram -Samotná soutěž byla rozdělena na dvě etapy: : možnost získávat body ve formě pozvání přátel do soutěže, a to dvěma způsoby: zasláním u na konkrétní adresy nebo hromadným pozváním všech přátel z Facebooku. Každý registrovaný kontakt na základě pozvání garantoval zisk 50 bodů : každý den publikovány max. 3 otázky. Celkem 60 otázek s různou obtížností. Nejdříve se soutěžící dozvěděl, jak obtížná je otázka a rozhodl se o kolik bodů chce hrát (tři možnosti). Poté se objevila otázka a časový limit na její zodpovězení, který byl kratší u lehké a delší u tězké otázky. Kladna odpověď = zisk vsazených bodů. Špatná odpověď = ztráta bodů. -v polovině soutěže bylo publikováno průběžné pořadí na Facebooku a rozeslán s informací na všechny registrované uživatele (včetně banneru parterů)

4 Popis kampaně -Komunikace prostřednictvím vlastních kanálů -vytvoření microsite se soutěží - ing na databázi kontaktů (newsletter + tisková zpráva). Tisková zpráva byla publikována v hlavních denících v Peru (El Comercio), Argentině (La Nacion, Clarin), Mexiku (Reforma) a Chile (La Tercera) -informace o soutěži na home page pro LATAM, a to v části novinky a ve formě banneru s linkem na loading page.www.czechtourism.com -Home page v profilu sociálních sítí přizpůsobena soutěži včetně loga -pravidelné postování na FB a twitteru před a v průběhu soutěže: -info o ČR a o soutěži, posty motivující k zapojení se do hry -posty o službách a nabídce partnerů projektu, a to ve formě postů, které nám poslali, nebo typu „udělej klik na uvedený link a Lufthansa ti věnuje 100 bodů“. Link byla webová stránka nebo sociální síť partnera

5 5 5 Popis kampaně -Inzerce -PPC kampaně na Facebooku a Googlu (web a mobilní aplikace) od do Na Googlu celkem impresí a 6891 kliků na link, na Facebooku 80 inzerátů, impresí a nových fanoušků. -Bannery na webech a -Posty na Facebooku a Twitteru E! Entertainment a Discovery Channel. Celkem impresí a 1366 kliků na webech Discovery, impresí a 4023 kliků na E!

6 Popis kampaně Inzerce TV: -Odkaz na soutěž v rámci TV kampaně vysilanych na 11 TV kanálech. -Celkový počet spotů 5452 Mediální partnersví -Mediální partnerství na soutěži s televizemi E! Entertainment, Discovery Channel a Travel and Laisure Channel (TLC). Celkem bylo odvysílano 730 partnerských spotů na E! Entertainment, 252 na Discovery Channel a 168 na TLC. Na YouTube E! spot vidělo 1126 osob. -Dvě reportáže o soutěži v délce 1:10 min. v poradu La Sopa na E! Entertainment Mexiko.

7 Výsledky -Celkem registrovaných soutěžících (po revizi všech ových adres a profilů na facebooku) = získaná datbáze kontaktů B2C: adres. -Top 11 zemí: Argentina (12.563), Peru (12.503), Mexiko (9.863), Kolumbie (6.876), Brazílie (6.479), Kostarika (2.707), Chile (1.849), Uruguay (1.533), Venezuela (1.393), Salvador (1.016), Guatemala (1.088). -Facebook: od 1.8. do počet fanoušků vzrostl o na španělské a na portugalské verzi. Celkem narůst během kampaně: (+339%). Celkem jsme k registrovali fanoušků z LATAM. -Twitter: během kampaně vzrostl počet fanoušků o 2917 (+108%). Celkem jsme k registrovali fanoušků z LATAM

8 Dokumentace: - web soyfan.czechtourism.com - inzerce Google a Facebook - TV spoty - program La Sopa - bannery

9 Webová stránka s bannery partnerů Hotel Barceló Praha Five, HOME

10 Webová stránka s bannery partnerů Hotel Barceló Praha Five, vnitřní strana

11 Webová stránka s bannery partnerů Hotel Jalta, HOME

12 Webová stránka s bannery partnerů Hotel Jalta, vnitřní strana

13 Webová stránka s bannery partnerů Hotel Intercontinental, HOME

14 Webová stránka s bannery partnerů Hotel Intercontinental, vnitřní strana

15 Webová stránka s bannery partnerů Lufthansa, HOME

16 Webová stránka s bannery partnerů Lufthansa, vnitřní strana

17 Inzerce Google

18 Inzerce Facebook

19 Spot E! Entertainment

20 Spot Discovery Channel / TLC

21 La Sopa 1 – E! Entertainment Mexico

22 La Sopa 2 – E! Entertainment Mexico

23 Bannery - E! Entertainment

24 Bannery – Discovery / TLC

25 _ Jan Herget CzechTourism Ředitel odboru zahraničních zastoupení Děkujeme za spolupráci


Stáhnout ppt "_ 2.4.2015 Jan Herget Kampaň: Soy Fan de la República Checa."

Podobné prezentace


Reklamy Google