Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

JAN ŠČERBA STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ. Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů VIDEO – Francie 2011.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "JAN ŠČERBA STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ. Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů VIDEO – Francie 2011."— Transkript prezentace:

1 JAN ŠČERBA STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ

2 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů VIDEO – Francie 2011

3 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Faktory, které rozhodují o úspěšném lovu? Výběr revíru Znalost revíru Přizpůsobení se situaci u vody Vybavení a návazce Rybářský tlak NástrahaNástraha Krmná kampaňKrmná kampaň Sebedůvěra

4 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Výběr revíru Dle rybí obsádky Dle dostupnosti revíru Dle rybářského tlaku Dle rybářských pravidel

5 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2010

6 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2010

7 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2010

8 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2010

9 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2010

10 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Znalost revíru Poznání topografie revíru Rozdělení revíru dle období Poznání chování kaprů Opakované návštěvy Zaměření se na revír

11 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů

12 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Přizpůsobení se situaci u vody Zhodnocení po příjezdu k vodě Zhodnocení po prvních dnech Změny po zvážení všech atributů Změny v nástraze Změny v krmné kampani Změny v lovném místě Záznam o průběhu lovu

13 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Opravdu je důležité co je na břehu?

14 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Vybavení a návazce Důležité je co je ve vodě Funkčnost rozhoduje, respekt k rybám Návazce – maximálně 2 typy Návazce – celková délka ??? Návazec – délka vlasu ??? Háček – váha vs pevnost JEDNODUCHOST

15 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Návazec s maskováním

16 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Naviják se šňůrou

17 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

18 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

19 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

20 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

21 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

22 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

23 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

24 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

25 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

26 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

27 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

28 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Španělsko 2009

29 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Rybářský tlak Zvyšuje nedůvěru ryb Ostatní rybáři Vaše chování u vody –Na břehu –Na vodě –Bojky –Krmení

30 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

31 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

32 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

33 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

34 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

35 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

36 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

37 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

38 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

39 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

40 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Itálie listopad,prosinec 2009

41 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Vymáčené boilies vs dipované?

42 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Nástraha ATRAKTIVITA Lov na zvědavost Navoněná Barevná Jiná prezentace nástrahy NENÁPADNOST Lov na důvěru Bez zápachu Barva dna Prezentace nástrahy stejná jako volných návnad

43 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Nástraha - ATRAKTIVITA Lov na zvědavost – kapr je zvědavé zvíře, navíc vše ochutnává tlamou Navoněná nástraha – dipováno – busterováno – máčeno v esencích Barevná nástraha – reflexní barvy Jiná prezentace nástrahy – nástrahy ve sloupci –Pop – up nástrahy

44 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Nástraha - NENÁPADNOST Lov na důvěru – velké ryby jsou často opatrné Vyjímkou jsou ty velké a nenažrané Nástrahy bez zápachu – s nízkou hladinou atraktorů –Postavené pouze na kvalitní směsi –Několik dní vymáčené ve vodě Barva Nástrahy – neutrální aneb tmavá Prezentace nástrahy stejná jako volných návnad

45 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Nástraha - SELEKTIVITA Atraktivitou nástrahy Nenápadnosti nástrahy Velikostí nástrahy Tvrdosti nástrahy Prezentaci na návazci Umístěním v rámci krmného místa Realizace krmné kampaně

46 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

47 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

48 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

49 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

50 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

51 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

52 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

53 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

54 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

55 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

56 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

57 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

58 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

59 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie 2007

60 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Krmná kampaň - co rozhoduje? Rybí populace v revíru Zkušenosti velkých ryb dané rybářským tlakem Délka vaší výpravy Finanční možnosti

61 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Krmná kampaň - co lze použít? Partikl Pelety Boilies nižší cenové hladiny –Atraktivní hotovky –Levná do upravená směs - SUPRAFISH Boilies vyšší cenové hladiny –Výživná boilies směs – lehce stravitelná –Použitelná jako potravní zdroj – BIOSQUID, BIOCRAB, BIOENZYM FISH,GLM ENDURO…

62 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Krmná kampaň - TAKTIKA ČAS Krátkodobá Střednědobá Dlouhodobá PROSTOR Bodové krmení Plošné krmení Mizející potravní zdroj

63 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Krmná kampaň - ČAS Krátkodobá krmná kampaň – 1 - 4dny –Omezené množství návnady –Boilies směs nemusí být z nejvýživnějších Střednědobá krmná kampaň – dnů –Boilies směs méně výživná do upravená Dlouhodobá krmná kampaň – 7 dnů – měsíce –Lze použít všechny typy prostorového krmení – Boilies směs nejlépe nejvýživnější hodnoty

64 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Krmná kampaň - PROSTOR Bodové krmení – zaměřeno na jednu rybu –Návnada prezentována v těsné blízkosti nástrahy –Zaměřeno na zvědavost ryby –Umístění nástrahy s návnadou ideálně na trase nebo v místě krmení ryby – přirozený zdroj potravy –Malé množství návnady –Pelety, drcené boilies –Používají se atraktivní nástrahy, pop up –Často se používá PVA –Vhodné jako strategie pro krátkodobé i dlouhodobé krmné kampaně

65 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Krmná kampaň - PROSTOR Plošné krmení – zaměřeno na celé hejno –Krmení na velké ploše např. 100m x 100m –Vzbudit dojem důvěryhodného zdroje potravy –Donutit ryby hledat další a další jednotlivý kus návnady –Velké množství návnady –Pouze boilies –Krmení v dávkách dle reakce ryb 1-5kg –Zavádění návnady 2x denně v čase nižší aktivity ryb –Návnada v různém stupni rozpadu –Používají se nenápadné nástrahy, často vymáčené několik dní –Nástraha prezentovaná samostatně –Vhodné jako strategie pro dlouhodobou krmnou kampaň

66 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Krmná kampaň - PROSTOR Mizející potravní zdroj – zaměřeno na hejno ryb –Velké množství návnady 1 den 20kg boilies 2 den 15 kg boilies 3 den 10 kg boilies 4 den 5 kg boilies Další dny minimální množství krmení –Vzbudit dojem důvěryhodného zdroje potravy –Donutit ryby zůstat na krmném místě –Pouze boilies –Zavádění návnady 1x denně v čase nižší aktivity ryb –Lze kombinovat atraktivní i nenápadnou nástrahu –S ubývajícím krmením v místě lovu šance na více záběrů –Vhodné jako strategie pro dlouhodobou krmnou kampaň

67 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

68 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

69 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

70 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

71 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

72 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

73 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

74 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

75 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

76 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

77 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

78 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Francie podzim 2011

79 Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů Sebedůvěra Výběr revíru Znalost revíru Přizpůsobení se situaci u vody Vybavení a návazce Rybářský tlak NástrahaNástraha Krmná kampaňKrmná kampaň

80 KONEC


Stáhnout ppt "JAN ŠČERBA STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ. Jan Ščerba 01 / 2012 Strategie lovu velkých kaprů VIDEO – Francie 2011."

Podobné prezentace


Reklamy Google