Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

InfoBUS Olomouckého kraje. Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR LÉTO 2009 InfoBUS byl v roce 2007 a 2008 hodnocen jako velmi úspěšná aktivita, kterou.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "InfoBUS Olomouckého kraje. Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR LÉTO 2009 InfoBUS byl v roce 2007 a 2008 hodnocen jako velmi úspěšná aktivita, kterou."— Transkript prezentace:

1 InfoBUS Olomouckého kraje

2 Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR LÉTO 2009 InfoBUS byl v roce 2007 a 2008 hodnocen jako velmi úspěšná aktivita, kterou v celkem 32 městech České republiky navštívilo za 70 dní více než 22 000 lidí, zajímajících se o regiony Střední Morava a Jeseníky. Dotazníkové šetření ukázalo, že Infobus ocenili jak turisté, tak i odborná veřejnost. Důležitým faktem také je, že se akce projevila zvýšenou návštěvností turistů v kraji. Bližší info a foto na www.infobus-ok.czwww.infobus-ok.cz V jednotlivých městech proběhne vždy před akcí neadresný mailing obyvatelům – s pozvánkou se základními turistickými informacemi o Olomouckém kraji a s přehledem „zastávek“ Infobusu (celkem 450 000 letáků).

3 InfoBUS Olomouckého kraje Základní informace o letošní akci - Léto 2009: Termín kampaně: duben – červen 2009, vždy 2 dny ve vybraných městech. Olomoucký kraj „přijede“ jako mobilní informační centrum do 10 měst Česka a 2 měst Polska a potenciálním návštěvníkům nabídne komplexní nabídku turistických atraktivit a služeb regionů Střední Morava a Jeseníky.

4 InfoBUS Olomouckého kraje

5

6

7

8

9

10

11 Výňatky z knihy návštěvníků InfoBUSu Olomouckého kraje Pardubice 12. - 13.5. 2008 Tak vzorně připravená procházka krásnou krajinou Olomoucka. Zase se k Vám vrátíme. Díky. Na základě loňské návštěvy autobusu v Pardubicích jsem byl loni v Olomouci a okolí (2x) a z toho jednou jsem využil olomouckou kartu dvoudenní a letos asi využiji kartu pětidenní. Úžasný nápad, perfektní propagace, úžasná ochota. Moc děkuji, jen by ten autobus měl přijet tak o měsíc dříve! Díky moc! Hradec Králové 15. - 16.5. 2008 To je něco, o co je zájem, protože většinou když někam přijedu, jsem jak nahý v trní. Děkuji za vynikající slovní doprovod. Přesvědčili mě a rádi ji navštívíme. Velice dobrý nápad s tímto autobusem, jiné kraje by si mohly vzít příklad.

12 InfoBUS Olomouckého kraje Jihlava 21. - 22.5. 2008 Děkujeme za propagaci Olomouckého kraje a Olomouc CARD je super – využili jsme ji v r. 2006 a určitě se vyplatí. Loni jsme si u Vás vybrali perfektní relaxační, sportovní pobyt – LÁZNĚ SKALKA. Moc se nám to líbilo!!! Tisíce díků za takové akce! Velice spokojená klientka. Velmi skvělá nabídka. Těšíme se na příští návštěvu. Moc dík Mladá Boleslav 19. - 20.5. 2008 Přijedeme!! Celý kolektiv! Vynikající nápad, který by měly !!! okoukat všechny ostatní kraje. Nejjednodušší způsob, jak ukázat krásy ČR! Velmi ochotní lidé! Díky! Jeseníky a Olomouc – moc krásné a stojí to tam za vidění, výborná propagace.

13 InfoBUS Olomouckého kraje Brno 2. - 3. 6. 2008 Už se k Vám moc těším!!! Ať žijó Hanáce! O autobusu jsem se dozvěděla z rozhlasu Brno a přes velké vedro Je to skvělý nápad. Spousta materiálu, ke kterému se člověk jen tak nedostane a výborní a ochotní informátoři. Díky. Zlín 11. - 12.6. 2008 Děkuji moc. Díky této Vaší informační kampani vím, jaké poklady a příležitosti ke strávení volného času v okolí máme. Je to úžasný nápad. Moc děkujeme za tipy na výlety. Minulý rok jsme toho využili o prázdninách. It is great presentation. I like it. I alraedy started to think to go and visit some places. I got many documents after I search I will decide to go. Thank you very much.

14 InfoBUS Olomouckého kraje Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR ZIMA 200/10 Cílové skupiny: hl. cílovou skupinou jsou domácí návštěvníci, sekundární cílovou skupinou jsou návštěvníci z Polska. Obecně všechny věkové kategorie tj.: 15 + Územní zásah: kampaň se bude soustředit na hlavní zdrojové oblasti, tj. celá ČR (s ohledem na optimální dostupnost Olomouckého kraje a zajímavé akce) a příhraniční oblasti Polska – celkem 5 krajských měst a Polska Termín: září – listopad 2009 Headline: Užij si ZIMU v Olomouckém kraji ! STŘEDNÍ MORAVA ▪ JESENÍKY – nejen lyžování Prezentace Infobusu na zajímavých akcích v ČR a Polsku (akce související s cestovním ruchem), doplněné o atraktivní program s nabídkou zimních aktivit v OK

15 InfoBUS Olomouckého kraje Návrh: Opole – Františkánský jarmark Olomouc: Horní náměstí v termínu 1. 10. - 04. 10. 2009, kdy běží FLORA OLOMOUC - podzimní etapa Brno, Sport Life 5.11 - 8.11.2009 – veletrh pro Zájemce o sport a aktivní trávení volného času Ostrava: hledáme vhodnou akci - Slezskoostravský hrad? Kampaň má za úkol propagovat nabídku zimních aktivit v Olomouckém kraji. Prezentace bude doplněna speciálním programem a soutěží pro účastníky akce. Cílem je nabídka pro co největší počet potencionálních zájemců o zimní volnočasové aktivity.


Stáhnout ppt "InfoBUS Olomouckého kraje. Kampaň Olomouckého kraje na podporu CR LÉTO 2009 InfoBUS byl v roce 2007 a 2008 hodnocen jako velmi úspěšná aktivita, kterou."

Podobné prezentace


Reklamy Google