Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Správa základních registrů Helpdesk Dušan Rechtig 12.1.2012.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Správa základních registrů Helpdesk Dušan Rechtig 12.1.2012."— Transkript prezentace:

1 Správa základních registrů Helpdesk Dušan Rechtig

2 Helpdesk v SZR Ing. Křivonoska Telefon: Celkem 3 lidi Servicedesk pro záznam incidentů

3 Typy incidentů technická nefunkčnost části ISZR INFORMACE-obecný dotaz na SZR INFORMACE-technický dotaz na SZR PP-požadavek na připojení k ISZR SP-vystavení oznámení na webu

4 Počty incidentů technická nefunkčnost části ISZR14 INFORMACE-obecný dotaz na SZR156 INFORMACE-technický dotaz na SZR147 PP-požadavek na připojení k ISZR3 SP-vystavení oznámení na webu1 CELKEM321

5 Nové pojetí Helpdesku Zvýšení kapacity přijímaných požadavků Jednoznačná cesta k zdroji odovědi Dodržování nastavených termínů Publikace informací a FAQ

6 Proces řešení požadavku Příjem požadavku, registrace Předání požadavku na 2. úroveň (komunikační matice) Vyhodnocení publikace jako FAQ (prezentace na webu SZR) Odpověď zadavateli požadavku (akceptace řešení požadavku) Uzavření požadavku

7 Odpovědnost za řešení SZR provozuje 1. úroveň podpory Řešení/odpověď na 2. úrovni podpory je v kompetenci správce ZR SZR eviduje a publikuje FAQ na svém webu

8 Vazba Helpdesk - Kraj Krajský metodik ZR SPOC pro Helpdesk za kraj „První linie“ v kraji pro OVM, ORP,…


Stáhnout ppt "Správa základních registrů Helpdesk Dušan Rechtig 12.1.2012."

Podobné prezentace


Reklamy Google