Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Správa základních registrů Helpdesk Dušan Rechtig 12.1.2012
2
Helpdesk v SZR Ing. Křivonoska Telefon: 236 031 758 Celkem 3 lidi Servicedesk pro záznam incidentů
3
Typy incidentů technická nefunkčnost části ISZR INFORMACE-obecný dotaz na SZR INFORMACE-technický dotaz na SZR PP-požadavek na připojení k ISZR SP-vystavení oznámení na webu
4
Počty incidentů technická nefunkčnost části ISZR14 INFORMACE-obecný dotaz na SZR156 INFORMACE-technický dotaz na SZR147 PP-požadavek na připojení k ISZR3 SP-vystavení oznámení na webu1 CELKEM321
5
Nové pojetí Helpdesku Zvýšení kapacity přijímaných požadavků Jednoznačná cesta k zdroji odovědi Dodržování nastavených termínů Publikace informací a FAQ
6
Proces řešení požadavku Příjem požadavku, registrace Předání požadavku na 2. úroveň (komunikační matice) Vyhodnocení publikace jako FAQ (prezentace na webu SZR) Odpověď zadavateli požadavku (akceptace řešení požadavku) Uzavření požadavku
7
Odpovědnost za řešení SZR provozuje 1. úroveň podpory Řešení/odpověď na 2. úrovni podpory je v kompetenci správce ZR SZR eviduje a publikuje FAQ na svém webu
8
Vazba Helpdesk - Kraj Krajský metodik ZR SPOC pro Helpdesk za kraj „První linie“ v kraji pro OVM, ORP,…
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.