Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ústa a tvář direct mailu.. Prodej.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ústa a tvář direct mailu.. Prodej."— Transkript prezentace:

1 Ústa a tvář direct mailu.

2

3

4 Prodej

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15 0,45 10,630,38 0,58 0,52

16

17

18 HL vysvětluje benefit Vždy příklad „tolik za tolik“, na 1. straně (nebo konkrétně definovaná nabídka). Jednoduchá symbolika je lepší. Méně fungují foto s lidmi. Velký kontakt Samostatně, ne v textu Max 3 věty. V první by mělo být slovo půjčka. Více příkladů výše půjčky/splátky (úspory) Doporučení/podmínky/ benefity nejen jako výčet, ale „nemusíte“ Call to action i vzadu (u doporučení a tabulky) číslo Funguje NEJVÝHODNĚJŠÍ nabídka

19 Běžné rozhovory jsou často pomíjivé, snadno se rozptýlí v šumu všedního dne. Existují však i takové, které jiskří novými nápady, nutí nás přemýšlet jiným způsobem a dokáží vytvářet nové vztahy. Právě takové dialogy určují pocity spotřebitelů a mění chování zákazníků. Dotazy?


Stáhnout ppt "Ústa a tvář direct mailu.. Prodej."

Podobné prezentace


Reklamy Google