Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček."— Transkript prezentace:

1 Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček

2 POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

3 POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

4 POZOROVÁNÍ Využití pozorování Chování spotřebitele při nákupu
Přístup prodavače Doplněk k dotazníku

5 POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

6 POZOROVÁNÍ Formy pozorování Strukturovaná forma - formální Kdo Co Jak
Kde Kdy Nestrukturovaná forma - neformální pohlaví, věk, ovlivňovatelé typ výrobku, cena, typ nákupu, množství vybírá dle ceny, značky, nákupní lístek typ zařízení, pozice v regálu, preference doba největšího prodeje

7 POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

8 POZOROVÁNÍ Pravidla pozorování Nezapomenout, že jde o pozorování
Nerušit kupujícího při jeho nákupu Nezabývat se motivacemi

9 POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

10 PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

11 PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

12 PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu
organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty

13 PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu
organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty

14 PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu
organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty

15 Zmapování regálu PŘÍKLAD

16 PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu
organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty

17 PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

18 Plán pozorování PŘÍKLAD

19 PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

20 PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu
vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

21 Výsledná tabulka pozorování:
Analýza výsledků PŘÍKLAD Výsledná tabulka pozorování:

22 PŘÍKLAD Porovnání značek:
Analýza výsledků PŘÍKLAD Porovnání značek:

23 PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

24 PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

25 PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

26 PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

27 Ovlivňovatelé PŘÍKLAD

28 PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu
podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

29 PŘÍKLAD Porovnání značek:
Analýza výsledků PŘÍKLAD Porovnání značek:

30 POZOROVÁNÍ Rekapitulace Využití pozorování Formy pozorování
Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

31 To jest vše prezentoval: Václav Bubeníček


Stáhnout ppt "Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček."

Podobné prezentace


Reklamy Google