Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace a komunikace projektů 1. 2. 2012. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace a komunikace projektů 1. 2. 2012. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje."— Transkript prezentace:

1 Prezentace a komunikace projektů

2 Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje  Proč donátor investuje právě do Vaší organizace?  Oblast, ve které působíte považuje za potřebnou  Věří Vám a Vaší práci

3 Jak to donátorovi oplatím?  Jakým způsobem mohu donátorovi „vrátit“ jeho investici?  Dobrou zodpovědnou a efektivní prací  Včasným a řádným vyúčtováním  Prezentací donátora

4 Komunikace projektů  Řiďte své projekty  Myslete na část propagace a komunikace již při sestavování rozpočtu  Pochlubte se výsledky své práce  Skromnost zde opravdu není na místě  Konkurenční prostředí je i v nezisku -> pokud svou práci nekomunikujete, dáváte výhodu ostatním  Donátor sleduje prezentaci projektů  Donátor zpravidla dostává každé ráno monitoring médií včetně prezentace podpořených projektů

5 Způsoby prezentace donátora  Tištěná/internetová média/rádio/TV  Poděkování donátorovi v tiskové zprávě/rozhovoru apod.  Inzerujete – nezapomínejte na loga partnerů  Loga na propagačních materiálech  Logo – novodobý „podpis“ donátora  Plakáty, letáky, pozvánky, vstupenky, publikace…  Prezentace v místě realizace  Bannery na akci  Poděkování moderátorem  Letáčky u vstupu – dny otevřených dveří atp.  Cedulky s logem (často dodá sám donátor)

6 Nejefektivnější způsob komunikace?

7 „šuskanda“ Řeknete to dále svým členům, veřejnosti a nezapomínejte přitom na zaměstnance

8 Nejčastější chyby v prezentaci  Ve špatný čas a na špatném místě  Budujete naučnou stezku? Logo v brožuře je fajn, ale pokud zapomenete umístit jej na naučné cedule přímo na stezce, je to celé na nic  Komunikace činnosti je veškerá žádná  Zápal pro práci nestačí, je třeba i myslet koncepčně  Nesprávné použití  TZ či propagační materiály si nenecháme schválit  Logo neodpovídá výši příspěvku donátora – selský rozum a počty jsou v tomto případě dostačující  Logo chybí úplně nebo je zdeformované

9 Správné postupy v prezentaci  Vtáhněte donátora do hry  TZ necháváme schválit donátora nebo ještě lépe, požádáme ho o citaci  Loga na vizuálech si nechte schválit také  Je to důkaz Vaší profesionality  Požádejte jej o propagační materiály  Přemýšlejte, jak může donátor „prorůst“ vaším projektem  Pojmenování části projektu po donátorovi  Žádost o úvodní slovo či jinou participaci na projektu  Ono to vždy nevyjde kvůli počtu projektů, ale to neřešte, to už je boj donátora

10 Granty Nadace OKD 2012  Grantové výzvy již v lednu 2012  Sledujte  Palec nahoru nám udělá radost 

11 Otázky a odpovědi Jiří Suchánek – Nadace OKD, ředitel


Stáhnout ppt "Prezentace a komunikace projektů 1. 2. 2012. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje."

Podobné prezentace


Reklamy Google