Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Busines Partner Program (BPP): Molex PN program pro podporu Molex PN instalačních partnerů a koncových zákazníků. Customer Support Portal (CSP): Portál,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Busines Partner Program (BPP): Molex PN program pro podporu Molex PN instalačních partnerů a koncových zákazníků. Customer Support Portal (CSP): Portál,"— Transkript prezentace:

1 Busines Partner Program (BPP): Molex PN program pro podporu Molex PN instalačních partnerů a koncových zákazníků. Customer Support Portal (CSP): Portál, na kterém je provozován BPP. Služby v CSP: Záruky Školení Zákaznická podpora Podpůrné služby Princip služeb v CSP: Molex PN Business Partner Program Zákaznický vstup - tiket Vyhodnocení požadavku Zapracování požadavku Zaslání/archiva ce výsledků

2 Molex PN Business Partner Program Jak vstoupit do BPP (Business Partner Program): 1.Přihlaste se do CSP – viz str. 3 – 5. 2.Vystavte požadavek na registraci vaší společnost do BPP – viz str Absolvujte školení: A.Pro současné Molex PN instalační partnery: přihlaste se na přeškolení BP110 - viz str B.Pro nové instalační partnery: přihlaste se na školení BP100 - viz str Využívejte služeb BPP (vystavování záruk, help desk, aktualizace software, další stupně školení).

3 1. Na stránce Jak se přihlásit do CSP

4 2. Vyplníte požadované údaje... Jak se přihlásit do CSP

5 3. Obržíte mailem přihlašovací údaje, které použijete pro zalogování do CSP Jak se přihlásit do CSP

6 1. Vyberte odpovídající tlačítko pro BPP registraci… Jak vystavit požadavek k registraci Vaší společnosti do BPP

7 2. Vytvořte nový formulář a vyplňte ho… Jak vystavit požadavek k registraci Vaší společnosti do BPP

8 3. Vzor vyplněného formuláře si můžete zobrazit… Jak vystavit požadavek k registraci Vaší společnosti do BPP

9 4. Uložte vyplněný formulář… Jak vystavit požadavek k registraci Vaší společnosti do BPP Pozn: Bez vystavení požadavku BP nemůžete absolvovat školení.

10 5. Po úspěšné registraci (vyplnili jste a uložili BP formulář a absolvovali vybrané školení) si stáhněte certifikát na Vaši společnost z BP Registration tiketu. Registrace Vaší společnosti v BPP Pozn: Registrace společnosti je možná pouze po absolvování školení nebo přeškolení a to min dvěma zaměstnanci společnosti. Bez registrace společnosti není možné vystavovat záruky na instalace.

11 1. Zalogujte se na Jak se přihlásit na školení v CSP

12 2. Vyberte odpovídající tlačítko pro vystavení Vašeho požadavku na školení… Jak se přihlásit na školení v CSP

13 3. Vyberte „ + „ z horní lišty a následujte instrukce k novému tiketu… Jak vystavit nový tiket pro školení v CSP

14 4. Vyberte požadované školení BP110 pro přeškolení současných Molex PN instalačních firem… Jak vystavit nový tiket pro školení v CSP Pozn: Training Coordinator je kontaktní osobou z Vaší společnosti pro přípravu školení. Školení je online v PowerPoint modulech, které jsou zakončené kvízy.

15 5. Po absolvování školení si stáhněte certifikát na Vaše jméno z tiketu vybraného školení. Jak vystavit nový tiket pro školení v CSP Pozn: Společnost musí mít vyškoleny min. dva zaměstnance.

16 1. Zalogujte se na Jak vystavit nový tiket pro vystavení záruky

17 2. Vyberte odpovídající tlačítko pro druh tiketu, který chcete vystavit na Molex CSP… Jak vystavit nový tiket pro vystavení záruky

18 Záruka pro koncového zákazníka pokrývá nové a originální MPN komponenty dodané od autorizovaného MPN distributora, dohromady pouze s novými komponenty, a instalována registrovaným a certifikovaným Molex PN instalačním partnerem v souladu s Molex PN instalačními postupy a průmyslovými standardy (platné vydání TIA/EIA 568, ISO/IEC 11801, EN a AS/NZ 3080), které jsou aktuální ke dni instalace a v souladu s průmyslovým standardy v daném regionu. Elektronická forma komunikace na MPN Customer Support portálu: Žádost o vystavení záruky. Naměřené výsledky v nativním formátu od Fluke, Agilent, nebo Ideal Level III testerů. Dokumentace skutečného provedení v Adobe standard-resolution PDF. Prověrka nákupu komponent od regionálního autorizovaného Molex PN distributora může být vyžadována. Záruční certifikát v PDF s identifikací místa instalace, jména instalačního partnera a počet datových kanálů pod zárukou: Prohlášení o záruce je přílohou každého certifikátu. Podívejte se na žádost o vystavení záruky pro další podmínky. Přečtěte si smlouvu „ MPN Business Partner“ kde jsou další informace k záruce. Služby CSP - záruky Molex PN

19 Služby CSP - vystavení záruky Molex PN Pro Molex PN Authorized Installer: 25letá produktová záruka zahrnující výměnu komponent Pro Molex PN Certified Installer: 25letá záruka na výkon systému a zajištění aplikace zahrnující výměnu komponent a instančních prací opravou /výměnnou vadných komponent v testovaném datovém kanálu nebo permanentní lince MPN nevystaví záruku na datové kanály když: naměřené výsledky jsou „FAIL“ nebo >5% „PASS*“ kanály neshodující se s Molex PN instalačními postupy a průmyslovými standardy, obsahující kanálové segmenty, které jsou příliš dlouhé nebo krátké. Zamítnutá žádost o záruku může být znovu podána v případě, že budou opraveny závady pro přezkoumání zbývajících kanálů.

20 ZákladyCertifikace BP210 MIIM Initialization and Configuration 1.5 day BP400 Canobeam FSO Design & Install 1 day BP110 MPN Data Transport Solutions 0.5 day BP200 MIIM Design & HW Installation 0.5 day BP100 Structured Cabling Fundamentals 1 day EU205 MIIM User Training 1.0 day Služby CSP - školící kurzy

21


Stáhnout ppt "Busines Partner Program (BPP): Molex PN program pro podporu Molex PN instalačních partnerů a koncových zákazníků. Customer Support Portal (CSP): Portál,"

Podobné prezentace


Reklamy Google