Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Chytřejší, dokonalejší, šikovnější a přesto levnější Moderní věrnostní programy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Chytřejší, dokonalejší, šikovnější a přesto levnější Moderní věrnostní programy."— Transkript prezentace:

1 chytřejší, dokonalejší, šikovnější a přesto levnější Moderní věrnostní programy

2 Současnost Body a slevové kupóny vlastní slevové kupóny na promo akcích, výstavách, v časopisech, v newsletterech... kupónová „věrnostní karta“ – za nákupy se nalepují body, body se vyměňují za dárky... Karty slevové – sleva v reálném čase, nebo s odkladem – sběr bodů na slevu prostředek masové komunikace – všichni mají nějaké slevy Karty vydávány: na ukázání „čumkarta“ bez registrace nákupu s čárovým kódem – prostá evidence slevy do pokladního systému

3 = takřka nulová možnost komunikace se zákazníky = nulová informace o chování jednotlivých zákazníků Současnost = minulost ? Spousty karet v peněžence nezájem o další karty apatie k věrnostním systémům

4 Cíl Věrnostní program není prostředkem ke slevě, ale cestou ke sběru dat pro správnou komunikaci! Každý zákazník musí mít zkušenost (nejen pocit) že je systém skutečně pro něj!!! Cíl: Oslovit nikoli cílové skupiny, definované teorií, ale skupiny konkrétních, reálných zákazníků. Zákazníci poznají že se jich nabídky a výhody opravdu týkají, pokud je opravdu zajímají!

5 VĚRNOSTNÍ TERMINÁL tablet v obchodě DATABÁZE TRANSAKCÍ WEBOVÁ ADMINISTRACE KOMUNIKAČNÍ ROZHRANÍ OBCHODNÍCI ZÁKAZNÍCI INFOKIOSKY SOCIÁLNÍ SÍTĚ Facebook, Twitter... SMART PHONES SMS, mobilní aplikace web, e-shop SPRÁVA NASTAVENÍ, OBSAHU, KOMUNIKACE S DRŽITELI KARET NEWSLETTER Komunikace – nikoli jen slevy!

6 Na technologii záleží  Variabilní systém  Jednoduše a rychle nasaditelný  Nízké náklady na implementaci a provoz  Denní užívání systému: - jednoduché pro zákazníky - jednoduché pro obchodníky - jednoduché pro vlastní marketing  Kvalitní reporting  Segmentované informace pro cílené marketingové kampaně  Analýza chování zákazníků  Jednoduché propojení s externími ERP a CRM systémy

7 Vše co od moderního řešení čekáte  Komunikace se zákazníky všemi kanály  Propojení na sociální sítě  Libovolné umístění (web, obchod, e-shop, app...)  Body, slevy, výhody  Věrnostní účet s kartou i bez karty  Více karet k jednomu věrnostnímu účtu (rodina apod.), jedna „karta“ na více věrnostních programů,  Webové rozhraní pro uživatele, pro centrální správu a komunikaci  Nezávislé na informačním, nebo pokladním systému  Otevřený systém, nebo multisubjektový systém

8 Žádná karta  pouze věrnostní účet – registrace - + heslo Vlastní věrnostní karta  „vlastní“ karty vyrobené s vlastním designem vydavatele a distribuované zákazníkům  Čipové karty, nosiče s RFID čipem (přívěšky atd.)  Karty s čárovým kódem Externí karty a NFC-zařízení  Smart telefony, tablety atd.  Studentské a městské karty – Plzeňská karta, Opencard, ISIC...  Permanentky, podnikové karty... Na identifikátoru nezáleží Karta tedy může být nahrazena i mobilním telefonem, tabletem, nebo jiným NFC

9 Zákazníkům kdykoli k dispozici! - mobilní aplikace - lokační aplikace - web, e-shop -Facebook -Twitter atd. - Infokiosky - uživatelské rozhraní aplikace

10 10 Systém zákaznických karet Payback - příklad moderního řešení Payback je největší německý věrnostní program funguje od roku 2000 možnost přes Payback kartu získávat věrnostní body za nákupy u mnoha prodejců – 38 řetězců obchodů, přes 350 on-line partnerů – e-shopy, hotely, cestovky... body později může zákazník vyměnit za prémie, nechat si poslat peněžní hodnotu na bankovní účet nebo vyměnit za letecké míle.

11 Výhody systému Payback 1. pro obchodníka Exkluzivita pro obchodníka v oboru (nikoli e-shopy) Minimální náklady na zavedení systému a jeho provoz - provize pouze z uskutečněných nákupů Získání celého kmene držitelů Payback karet Kompletní marketingová data o nákupním chování klientů (zpoplatněno) Věrnost zákazníků a přilákání nových Efektivní marketing: reklamní mailing na 3 miliony adres, dále letáky ve formátu A4 Zvýšení tržeb Cross-sell - mezi společnostmi (Aral, Apollo, WMF, Real, Galeria Kaufhof, DM...) Získávání nových zákazníků Budování image značky 2. pro zákazníka Zákazník ušetří v celé síti partnerů, kteří mají své pobočky v celém Německu Velký výběr, široký sortiment produktů díky 38 partnerům a více než 350 e-shopům Průměrná roční úspora Payback zákazníka na slevách je 100 – 180 EUR

12 Princip fungování - Payback Registrovaný zákazník získá, dle bodového schématu jednotlivého prodejce, určitý počet bodů, standardně 1 bod za 1 celé utracené Euro u prodejce. Za získané body může zákazník vybírat bonusy. Hodnota 1 bodu je cca 1 cent. Zákazníci mají možnost za své nákupy čerpat body jak v obchodech, tak v e-shopech. Výběr prémií na webové stránce Payback - u zboží je vždy uvedená hodnota v bodech pokud na účtu není k dispozici dostatečný zůstatek bodů na konkrétní zboží, má zákazník možnost zaplatit část body a zbytek doplatit v € Platby v bodech - možnost placení v bodech v obchodech některých partnerů Výměna bodů za poukázky - probíhá na prodejnách partnerů, kde mají držitelé karet k dispozici speciální automat. Výměna bodů za hotovost - odeslání finančního ekvivalentu hodnoty bodů v hotovosti na bankovní účet převodem Výměna bodu za míle - Lufthansa Charita

13 Axescard a.s.  Akciová společnost založena v roce 2007  Prodej a kompletní realizace řešení v oblasti slevových, věrnostních a předplacených karet  Prodej a distribuce platebních karet a bankovních produktů společnosti Citibank Europe, plc.  Vlastní zkušený profesionální tým více než 40 prodejců  Zákaznická podpora - hot line, first level a customer support  Komplexní call centrum

14 Axescard a.s. Národní Praha 1 Miroslav Opatrný Tel: Mobil:


Stáhnout ppt "Chytřejší, dokonalejší, šikovnější a přesto levnější Moderní věrnostní programy."

Podobné prezentace


Reklamy Google