Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Daniel Halmich, CORAL s.r.o. Facility management a Internetové dispečinky a Internetové dispečinky na platformě TIRS.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Daniel Halmich, CORAL s.r.o. Facility management a Internetové dispečinky a Internetové dispečinky na platformě TIRS."— Transkript prezentace:

1 Daniel Halmich, CORAL s.r.o. Facility management a Internetové dispečinky a Internetové dispečinky na platformě TIRS

2 Řešení pro firmy nabízející : Dálkový dohled a správu objektů nebo technologií  Firmy, které se zabývají dálkovými dohledy nad svěřenými objekty nebo technologiemi požadují:  Rychlou realizaci dohledu  Připojení velmi vzdálené technologie  Maximální spolehlivost a bezpečnost řešení  Opakovatelnost řešení  Možnost realizovat vlastními pracovníky  Variabilní otevřené řešení  Co nejnižší náklady  Dálkové dohledy zahrnují např.:  výměníkové stanice  kotelny  technologické budovy  sklady  obchodní domy (markety)  další objekty a technologie

3 Požadavky na dohledový systém Centrální dohledový systém TIRS Internet CentrálaCentrála Objekt 2 Objekt x Objekt 1 Sledované objekty Mobilní pracovník

4 Varianta 1 – Komunikační modul C2COM HTTP V případě provádění dohledu nad vzdálenou technologií je použití stávajících komunikačních prostředků např. radiomodemů, GPRS modemů, apod. velmi nákladné, nebo i nemožné. Proto se nabízí použití efektivnějšího komunikačního kanálu – INTERNETU. Pro toto řešení nabízí společnost CORAL s.r.o. komunikační modul C2COM HTTP. C2COM HTTP Je nová unikátní možnost komunikace s PLC automaty, připojenými do sítě Internet. V místě PLC automatu stačí jakékoli připojení do Internetu (WiFi, GPRS, ADSL, Ethernet,…), které nemusí mít pevnou IP adresu. Mezi PLC automat a vlastní připojení na Internet je vložen komunikační modul C2COM HTTP se SW, který převádí data PLC automatu na formu přenositelnou po síti Internet. V PLC automatu není nutné provádět žádné přizpůsobení pro tuto komunikaci. PLC automaty je možné dálkově povelovat a parametrovat. Možnost použití se odvíjí od typu PLC automatu. Dálkově monitorovaný objekt nemusí mít přidělenu pevnou IP adresu.

5 Varianta 1 – Komunikační modul C2COM HTTP Centrální dohledový systém TIRS Internet CentrálaCentrála Sledovaný objekt Mobilní pracovník Techno- logie Modul C2COM HTTP

6 Varianta 2 – Lokální dispečink TIRS Centrální dohledový systém TIRS CentrálaCentrála Sledovaný objekt Mobilní pracovník Techno- logie Klient Lokální dispečink TIRS Internet

7 Kombinace předchozích variant Centrální dohledový systém TIRS CentrálaCentrála Sledovaný objekt Mobilní pracovník Techno- logie Klient Lokální dispečink TIRS Sledovaný objekt Techno- logie Modul C2COM HTTP Internet

8  Monitorování, případně i řízení vzdálených objektů.  Zobrazení aktuálních stavů připojené technologie.  Zobrazení historických stavů technologie formou grafů, tabulek.  Rozesílání alarmů em nebo SMS zprávou na konkrétní pracovníky.  Sledování technologických částí (např. doba životnosti, údržba, revizey, atd.)  Data jsou ukládána do databáze Microsoft SQL Serveru  Možnost předávání dat do podnikových informačních systémů.  Připojení objektů mohou zajišťovat i pracovníci dohledové firmy.  Tvorba vlastních modulů nebo konektorů. Možnosti centrálního dohledu v systému TIRS

9  TIRSWeb – založen na technologiích Internetu  Webové stránky se vytvářejí obdobně jako jiné stránky v Internetu Internetové dispečinky se systémem TIRSWeb

10  Webové stránky se vytvářejí obdobně jako jiné stránky v Internetu  Internetová nadstavba pro menší aplikace – automatické generování webových stránek s obrázkem vizualizačního panelu s přechody mezi jednotlivými vizualizačními panely.  Na Internet se generují vizualizační panely definovaného projektu.  Vhodné pro menší aplikace, které je třeba sledovat po Internetu.  Vytváření webových stránek s napojením na databázi Microsoft SQL. Internetové dispečinky se systémem TIRS.NET

11 • Zaškolení pracovníků. • Záruční a pozáruční servis s garantovanou dobou odezvy. • Řešitelský servis • Konzultace • Hotline ( , telefon) Podpora a servis systémů TIRS

12 Děkuji Vám za pozornost. Daniel Halmich, CORAL s.r.o. Veverkova 1343, Hradec Králové telefon:

13 ? ? ? ? ? Diskuse


Stáhnout ppt "Daniel Halmich, CORAL s.r.o. Facility management a Internetové dispečinky a Internetové dispečinky na platformě TIRS."

Podobné prezentace


Reklamy Google