Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MAPA ÚSPĚCHU. Představujeme firmy a osobnosti, které si úctu vysloužily kreativitou, spolehlivostí, vztahem k místu, ve kterém působí, a sounáležitostí.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MAPA ÚSPĚCHU. Představujeme firmy a osobnosti, které si úctu vysloužily kreativitou, spolehlivostí, vztahem k místu, ve kterém působí, a sounáležitostí."— Transkript prezentace:

1 MAPA ÚSPĚCHU

2 Představujeme firmy a osobnosti, které si úctu vysloužily kreativitou, spolehlivostí, vztahem k místu, ve kterém působí, a sounáležitostí s komunitou, ze které vzešly Neslavíme úspěchy jen těch největších a nejmocnějších Sdružení CZECH TOP let sleduje firmy a společnosti působící v České republice Slavíme úspěchy nejen největších a nejmocnějších NOVÝ PROJEKT CZECH TOP 100 „MAPA ÚSPĚCHU“ DŮKLADNĚ ZMAPUJE PROMĚNY ČESKÉ EKONOMIKY ZA POSLEDNÍCH 25 LET

3 PROJEKT SE SICE OHLÍŽÍ DO MINULOSTI, ALE MYSLÍ PŘEDEVŠÍM NA BUDOUCNOST Chceme nabídnout silné příběhy a popsat důležité události čtvrtstoletí Váš osobní vklad je zásadní – přispěli jste k oživení podnikatelského ducha v naší zemi po roce 1989 Společně s vámi chceme hledat i odpovědi na nezodpovězené otázky

4 odvysílá v nejatraktivnějším vysílacím čase 70 krátkometrážních dokumentů Tematická diskuze bude vedena prostřednictvím Českého rozhlasu a regionálních Deníků společnosti Vltava-Labe-Press V srpnu budou připraveny interaktivní webové stránky Pilotní dokument připraven ke zhlédnutí na přiloženém USB disku

5 Sdružení CZECH TOP 100 a jeho partneři si váží pozornosti, kterou projektu věnují státní instituce, profesní a odborové svazy i nevládní organizace Jsme potěšeni, že projekt zaštítil ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek Je pro nás velkou ctí a povzbuzením, že pan prezident Miloš Zeman udělil „Mapě úspěchu“ záštitu prezidenta republiky

6 Media plán/forma partnerství  Účast v dokumentu, stopáž 3 minuty, vysílací čas – „prime time“, tvůrce Jiří Podlipný  Sponzorský vzkaz v délce 10 sekund po skončení dokumentu (sponzorský vzkaz není spojen s dílem, ve kterém partner sám účinkuje), sponzorský vzkaz je možné spojit i s větším počtem odvysílaných dokumentů  Možnost účasti ve zpravodajských a publicistických pořadech ČT (Ekonomika24, Události v regionech…), které budou dokument tematicky rozvíjet

7 Media plán/forma partnerství  Regionální redakce ČRo se účastní natáčení televizního dokumentu, publicisticky „kopírují“ vyznění televizního dokumentu, cílová skupina – posluchač z daného regionu  Český rozhlas Plus (celoplošné vysílání) rozpracovává téma dokumentu prostřednictvím analytické publicistiky, rozhovorů komentářů a diskuse (míra „rozpracování“ bude předmětem individuální dohody s partnerem

8 Media plán/forma partnerství  Redakce regionálních Deníků společnosti Vltava-Labe-Press se účastní natáčení televizního dokumentu, publicisticky „kopírují“ vyznění televizního dokumentu, avizují vysílání v ČT, cílová skupina – čtenář z daného regionu  Celostátní redakce Vltava-Labe-Press rozpracovává téma dokumentu prostřednictvím rozhovoru a redakčního textu (míra „rozpracování“ bude předmětem individuální dohody s partnerem  Redakce regionálních Deníků i celostátní redakce využívá webových stránek pro podporu projektu „Mapa úspěchu“. Zpravodajský server Denik.cz vychází z tištěné podoby Deníků rozdělené do tří oblastí – republiková, regionální a okresní

9 Media plán/forma partnerství  Sdružení CZECH TOP 100 otevírá v srpnu internetový portál – partneři projektu mají portál k dispozici pro prezentaci své společnosti  CZECH TOP 100 FORUM, čtvrtletník sdružení (náklad ) nabídne publicitu projektu i jeho partnerům  CZECH TOP 100 FORUM SPECIAL - zpracuje příběhy všech partnerů projektu  Sdružení CZECH TOP 100 nabízí partnerům projektu přednostní účast na vybraných akcích sdružení ( kalendář akcí bude doručen a vzájemně výhodné plnění individuálně dohodnuto)

10 V případě zájmu kontaktujte: GSM: Sdružení CZECH TOP 100 Vám děkuje za spolupráci


Stáhnout ppt "MAPA ÚSPĚCHU. Představujeme firmy a osobnosti, které si úctu vysloužily kreativitou, spolehlivostí, vztahem k místu, ve kterém působí, a sounáležitostí."

Podobné prezentace


Reklamy Google