Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2 Media Pro Pictures – kdo jsme?  MediaProPictures je producentská a kreativní společnost působící v ČR již od roku 2007.  Zaměstnává odborníky z oblasti.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2 Media Pro Pictures – kdo jsme?  MediaProPictures je producentská a kreativní společnost působící v ČR již od roku 2007.  Zaměstnává odborníky z oblasti."— Transkript prezentace:

1

2 2 Media Pro Pictures – kdo jsme?  MediaProPictures je producentská a kreativní společnost působící v ČR již od roku  Zaměstnává odborníky z oblasti výroby i vývoje televizních a filmových projektů, kteří dlouhodobě spolupracují s nejúspěšnější komerční televizí v ČR TV Nova.  Orientuje se na produkci pro filmový, televizní a komerční trh.  Jako jeden z nejdůležitějších hráčů na trhu ve střední a východní Evropě společnost produkovala více než 80 národních či mezinárodních pořadů a tisíce hodin televizního programu.  Je součástí nadnárodní značky MediaPro Entertainment, která sdružuje všechny jednotky operující v rámci mediální skupiny CME.

3 MPP nabízí  Product Placement - Seriály /Ulice, Ordinace v růžové zahradě, Rady ptáka Loskutáka,aj. včetně nově připravovaných pořadů/ - Standardní nabídka aktivního a pasivního PP v pořadech  Partnerství na projektech - Filmy /Signál, Okresní přebor/ - TV projekty – nové formáty /zapracování brandu do scénářů ještě před vznikem, komunikace produktu nebo služby klienta jako přirozené součásti děje/  Casting - Zastupování více než 6000 umělců, kteří jsou součástí naší databáze - MPP hvězdy => využití na akcích klienta – /Lukáš Adamec, Gabriela Gunčíková a hlavní postavy našich seriálů/  Production services - Events – organizace velkých akcí pro klienty => nad 500 lidí do neomezeně /reference – př. Silvestr na Václaváku/ - Commercials – výroba reklamních spotů

4 PRODUCT PLACEMENT

5 Product Placement 5  Umístění produktu, služby či verbální zmínky do pořadů vlastní tvorby *  Kreativní nová forma zviditelnění značky/produktu nebo služby na televizní obrazovce  Podmínkou je přirozené začlenění, které nenarušuje plynulost děje pořadu a to buď: a) pasivní formou /produkt je snímán v místě umístění, není začleněn do scénáře/ b) aktivní formou /produkt je začleněn do děje, včetně manipulace s ním/ PP vs klasická reklama: Bez extra nákladů na výrobu spotu Přesné zacílení na danou skupinu diváků Divák vnímá produkt jako přirozenou součást děje Zásah diváka přes emoce Zvyšuje účinek ostatních TV kampaní Hlavní výhody: Kreativní forma komunikace Divák skutečně vnímá a sleduje děj oblíbeného pořadu Edukace diváka přirozenou a zábavnou formou (hobby magazíny) PP vytváří pozitivní image produktu/značce a divák se s ním přirozeně ztotožní * Kromě tabákových výrobků a přípravků na lékařský předpis!

6 Cenová politika product placementu  Ke každému případu implementace PP do pořadu přistupujeme individuálně na základě sledovanosti daného pořadu, délky spolupráce, způsobu komunikace, retence zákazníka atd.  Ceny uvedené u jednotlivých pořadů jsou pouze orientační  Je zde možnost využití objemových slev  Speciální akční nabídky pro klienty s celoroční/dlouhodobou spoluprací 6 Výsledná cena obchodní spolupráce je vždy řešena individuálně na základě více kritérií! Výsledná cena obchodní spolupráce je vždy řešena individuálně na základě více kritérií!

7 7 Seriál z lékařského prostředí kamenické nemocnice nabízí příběhy lékařů a jejich rodin. Základní informace* 15 – 54 let: Dlouhodobě jednička na českém trhu ve sledovanosti v daném časovém pásmu  Sledovanost – diváků  Rating – 19 %  Share – 55,4 % (Rating 15+: 23,6 %, diváků)  Vysílání dvakrát týdně od hodin * údaje TV Nova za ORDINACE V RŮŽOVÉ ZAHRADĚ - PP Orientační cena PP: Aktivní PP: Kč Pasivní PP: Kč

8 8 Základní informace* 15 – 54 let:  Sledovanost – diváků  Rating – 9,9 %  Share – 40,5 % (Rating 15+: 13,1 %, diváků)  Vysílání denně pondělí až pátek od hodin * údaje TV Nova za Původní český seriál zachycuje příběhy a osudy lidí, žijící v jedné ULICI. ULICE - PP Orientační cena PP: Aktivní PP: Kč Pasivní PP: Kč

9 Reportáž: Kč Reportáž popisuje jak si svépomocí vylepšit bydlení, zahradu apod. Produkt je do děje začleněn přirozeně, staticky a pasivně. RADY PTÁKA LOSKUTÁKA - PP Pořad plný tipů, trendů a zajímavých nápadů z oblasti kutilství, zahradničení, bydlení, vaření, chovatelství, koníčků. 9 Základní informace* 15 – 54 let:  Sledovanost – diváků  Rating – 7,2%  Share – 25% (Rating 15+: 13,1 %, diváků)  Vysílání každou neděli od hod  Repríza následující sobota dopoledne *údaje TV Nova za

10 BABICOVY DOBROTY – PP  Vysílání: každou neděli od hod  Natáčení: cca měsíc před vysíláním  Stopáž: 20 minut  Počet dílů: 15  Sledovanost: diváků (Rating 10,7; Share 43%) Orientační cena PP do jednoho receptu: Aktivní PP: Kč Jiří Babica v rámci představení svého receptu použije konkrétní značku (produkt) jako ingredienci (či pomůcku) potřebnou k vaření. Značka produktu je čitelná, verbálně vyzdvihne vlastnosti produktu, nicméně značku ani název výrobku verbálně nezmiňuje. S produktem manipuluje při vaření a produkt je během receptu i pasivně zobrazen v prostoru kuchyně.

11 Tescoma s chutí je pořad o vaření, ale nejen o receptech, ale i o vybavení kuchyně, návodech na správné vaření a hromadě dalších zajímavých věcí. 4 minuty vysílacího času jsou nabité veškerými kuchařskými trendy a tipy  vysílání každý všední den  1 díl se v jeden den odvysílá 3x TESCOMA S CHUTÍ - PP 11 Základní informace*:  Sledovanost – diváků  Rating – 1,6 %  Share 40 % Orientační cena PP do jednoho receptu: Aktivní PP: Kč *údaje TV Nova za

12 TELESHOPPINGOVÝ BLOK

13  druh komerční komunikace  trvá souvisle aspoň 15 minut  obsahuje přímou nabídku zboží nebo služeb  teleshopping dovoluje záběr na logo, jmenovat společnost/název výrobku, vyjadřovat se o vlastnostech produktu/služby  V teleshoppingovém bloku je nutné ze strany klienta naplnit přímou nabídku, která obsahuje:  přesný název výrobku  cenu konečnou (př. přímo za produkt/za jednotku)  místo přímého nákupu (př. call centrum/objednávkové telefonní číslo/objednávkový /objednávkový formulář na webových stránkách) TV Nova jako jediná na mediálním trhu nabízí reportážně zpracovaný teleshoppingový blok v ČR 13

14 TIPY PTÁKA LOSKUTÁKA – TSH Moderátor společně s hostem pořadu (odborník z propagované firmy) představují tipy s jasnou prezentací nabízeného produktu.  je řečen název produktu, cena a místo nákupu  vyjadřujeme se o vlastnostech produktu  jmenujeme název společnosti i jméno propagovaného produktu 14 TSH je natočen reportážní technikou Cenotvorba TSH Cena: Kč/ 1 reportáž Náklady na natočení TSH jsou součástí obchodní nabídky

15 BABICOVY TIPY – TSH Vysílání: po skončení Babicových Dobrot Stopáž: 15 minut Počet dílů: 15 Obsah: Jiří Babica představí v pořadu 2 recepty Teleshopping: přímá vybídka konkrétního produktu  Nová nestandardní forma komunikace, obsahuje přímou vybídku ke koupi  Přirozeně zakomponováno s přesnou cílovou skupinou Cenotvorba TSH Cena: Kč/ 1 recept

16 V PP PRO ROK 2012  PŘEDĚLY v seriálech vlastní tvorby Zobrazení loga klienta mezi jednotlivými obrazy – přirozeně začleněný produkt na obrazovce při přechodu z jednoho do druhého seriálového prostředí /př.logo na budově vily Ordinace v růžové zahradě, billboard v Ulici atd./ Počet dílů: minimálně 10 Stopáž předělu: 3s Cena za jedno zobrazení: Ordinace v růžové zahradě: Kč Ulice: Kč  LOGO KLIENTA u piktogramu PP – pouze jako součást PP Počet zobrazení: 6x/1 díl Stopáž zobrazení: 3s Cena za jedno zobrazení: Prime Time: Kč Off Prime Time: Kč 16

17 REFERENCE „Product placement na TV Nova je pro nás vítaným doplňkem komunikace na této televizní stanici. Díky našemu silnému zázemí obchodních zástupců, můžeme na nastávající díl s product placementem upozornit s předstihem. Po každém odvysílání pak máme velice pozitivní zpětnou vazbu, která pomáhá obchodním zástupcům při prodeji výrobků, které se na Nově objevily.” Kristyna Kroftova, Senior Advertising Specialist, Avon Cosmetics, s.r.o. „Tescoma s.r.o. je velmi spokojená se spoluprací a prezentováním výrobků v pořadu Rady ptáka Loskutáka. Jeho efektivnost sledujeme velmi bedlivě, používáme k tomu sofistikované nástroje, a můžeme potvrdit, že dopad pořadu na následné spotřebitelské chování je více než uspokojivý.“ Johana Turnerová, Tescoma s.r.o. „Vliv na emocionální atributy značky Corega u cílové skupiny je nesporný“ Ctirad Capůrka, Senior Brand Manager, GSK Czech Republic „Spokojeni jsme byli, mělo to obrovský úspěch. Plánujeme pokračovat. Renáta Kopečná, BASF – The Chemical Company 17


Stáhnout ppt "2 Media Pro Pictures – kdo jsme?  MediaProPictures je producentská a kreativní společnost působící v ČR již od roku 2007.  Zaměstnává odborníky z oblasti."

Podobné prezentace


Reklamy Google