Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Televize v konzumaci médií suverénně vede

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Televize v konzumaci médií suverénně vede"— Transkript prezentace:

1

2 Televize v konzumaci médií suverénně vede
Sledování TV tvoří 46 % z celkového času věnovaného jednotlivým mediatypům, internet pouze 23 %. 46 % 23 % 23 % 8 % Zdroj LSS, Nielsen-Admosphere, 2016, CS 15+

3 Svůj život si bez tv nedokáže představit třetina populace
televizi pro vyplnění volného času sleduje 47,7 % populace televizi pro zábavu a pobavení sleduje 34 % populace téměř 7 % populace má v televizi radši reklamy než samotné pořady pro 48,6 % populace je televize hlavním zdrojem informací 25,5 % populace pravidelně sleduje televizní seriály 25,7 % populace deklaruje, že jsou náruživí televizní diváci 44,4 % populace se líbí možnost výběru z velkého počtu TV stanic Zdroj : MML-TGI; Q1 a Q2/2016, CS 15-79

4 15+ TELEVIZNÍCH DIVÁKŮ JE NÁS V POPULACI VĚTŠINA
Televizní diváci u nás tvoří 97 % z celé populace 15+, online uživatelů je u nás zatím 73 %. 15+ 8,6 mil. 6,5 mil. Zdroj LSS, Nielsen-Admosphere, 2016, CS 15+

5 Čas strávený s televizí stále roste
V průběhu let se počet minut strávených u televize stále zvyšuje, průměrně sledujeme televizi téměř 4 hodiny denně. Počet minut denně * Čas strávený na internetu je od r dotazován jako mimopracovní aktivita Zdroj: LSS Nielsen-Admosphere, 2016; PEM data, ATO – Nielsen-Admosphere, CS 15+

6 Co dělá divák hlavních komerčních tv stanic v týdnu?
Stráví u televize téměř 35 hodin týdně. Na internetu stráví 11 hodin týdně. Častěji konzumuje tradiční média: rádio, noviny, časopisy (17 hodin týdně). Spí 8 hodin denně od do 6.30. Zdroj: ATO – Nielsen-Admophere, LSS data 2016 Nielsen Admosphere, NetMonitor, CS 15+

7 Od roku 2009 se stále rozšiřuje televizní nabídka
Počet měřených TV stanic se oproti roku 2008 zvýšil o 37. Zdroj: PEM data, ATO – Nielsen-Admosphere

8 Televize je nesilnějším reklamním médiem
nejsilnější komunikační prostředek vizuální a zvukový efekt emocionální působení představení výrobku rychlý zásah široké veřejnosti možnost nasazení ve vysoké frekvenci silná odezva spotřebitelů a okamžitý prodejní efekt přesné cílení měřitelnost zásahu možnost propojení s internetem (HbbTV)

9 Komerční televize oslovují celou tv populaci 15+
V průměru ZA ROK loni oslovily 99 % TV populace. V průměru ZA TÝDEN loni oslovily 91% TV populace. 99 % Zdroj: PEM data, ATO – Nielsen-Admosphere, CS 15+

10 Většina sledovaného videoobsahu je z televize
Živé televizní vysílání v TV je ze všech videí nejsledovanější. Několikrát denně až 1x denně Zdroj: Video na internetu, Nielsen-Admosphere, 2016, internetová populace 15+

11 Domácí tvorbu sledujeme hlavně v televizi
Zdroj: Češi v síti, Kantar TNS, 2013

12 Za akviziční tvorbou jdeme do kina nebo k televizi
Zdroj: Češi v síti, Kantar TNS, 2013

13 Reklama je nejvíce sledovaná v televizi
Reklamu v TV zhlédne 77 % diváků, na internetu pouze 7 % uživatelů. Internet Televize Zdroj: PEM data ATO – Nielsen-Admosphere, TV drop off: Prima+Nova total, PT , 2016, CS 15+ Video na internetu, Nielsen-Admosphere, 2016, internetová populace 15+, sledují video na internetu, n=1004

14 Nejsledovanější typy videoobsahu na internetu:
Pořady vzniklé pro televizi tvoří velkou část videoobsahu sledovaného na internetu Nejsledovanější typy videoobsahu na internetu: (Základ: sledují videa alespoň několikrát týdně) 38 % vtipná videa 37 % seriály Nejoblíbenější POŘADY na internetu: 37 % filmy Kódovaná otevřená otázka, pořadí tvoří jen konkrétní pořady 33 % zpravodajská videa 33 % hudební klipy 9 % Ulice 6 % Ordinace v růžové zahradě 6 % Prostřeno! 4 % A dost! 4 % Ohnivý kuře Zdroj: Video na internetu, Nielsen -Admosphere, 2016, N=931, sledují video na internetu

15 Budoucnost patří propojení TV a online
Televize s vlastním online obsahem ještě více posílí. TV v konzumaci médií suverénně vede Mezi nejsledovanější videa na internetu patří původní TV tvorba

16 HbbTV = PROPOJENÍ TV A ONLINE
Hybrid broadcast broadband TV Jedná se o vysílání a širokopásmové poskytování zábavních služeb divákům přes TV připojenou k vysokorychlostnímu internetu. HbbTV je vyvinuta s cílem zlepšit uživatelský komfort tím, že umožňuje zobrazování inovativní, interaktivní služby přes vysílací a širokopásmové internetové sítě.

17 PLÁNOVÁNÍ KAMPANÍ Pro plánování kampaní se televize a internet velmi dobře doplňují. Kritérium pro výběr TV Internet Deníky Časopisy Rádio Outdoor Plošné pokrytí       Zásah konzumentů       Rychlost zásahu       Možnost cílení       Doručení informace       Budování image       Blízkost nákupu       Budování odezvy       Cena produkce      


Stáhnout ppt "Televize v konzumaci médií suverénně vede"

Podobné prezentace


Reklamy Google