Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1. WORKSHOP.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1. WORKSHOP."— Transkript prezentace:

1 1. WORKSHOP

2 Aktivita č. 7 – Pracovní workshop v průběhu zavádění standardů kvality
standardu kvality dle normy ISO 9001

3 PROGRAM 1. Den a) Úvod, představení programu WS
b) Zhodnocení spolupráce

4 PROGRAM c) Informace k Mapě procesů d) Prezentace škol – Mapy procesů e) Hodnocení efektivnosti procesů (metriky) - význam, příklady, zkušenosti f) Informace o interních auditech

5 PROGRAM 2. Den Kirkpatrickův model hodnocení – příspěvek
nadpis PROGRAM 2. Den Kirkpatrickův model hodnocení – příspěvek Zkušenosti z projektu v LBC kraji - příspěvek

6 PROGRAM c) Vize školy d) Prezentace škol - Vize školy e) Řízení dokumentace škol f) Ukončení workshopu

7 Provedené aktivity Úvodní seminář Seznámení všech zaměstnanců
Jmenování PMK Konzultační činnost

8 Informace o spolupráci
Plánování konzultací Provedení konzultace Zápis z konzultace Dokumentace ke kontrole Dodržování harmonogramu

9 MAPA PROCESŮ Hlavní procesy školy Řídící procesy školy
Podpůrné procesy školy

10 F) Směrnice – Řízení dokumentů a záznamů
Mapa procesů Řídící R Hlavní H Podpůrné P R10 Řízení školy H10 Přijímací řízení P10 Stížnosti a oznámení R20 Řízení dokumentů a záznamů H20 Výchovně vzdělávací proces P20 Vnitřní kontroly a interní audity H30 Ukončování vzdělávání P30 Nápravná a preventivní opatření R30 Řízení finančních zdrojů R40 Řízení lidských zdrojů H40 Výchovné poradenství R50 Infrastruktura a správa budov H50 Další vzdělávání

11 Ukázky MAP PROCESŮ ŠKOL
PREZENTACE ŠKOL Ukázky MAP PROCESŮ ŠKOL

12 PŘESTÁVKA 10 minut

13 HODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI PROCESŮ (METRIKY)
Organizace má měřit/hodnotit a monitorovat efektivnost procesů. - srovnávací analýzy, statistické metody, apod.

14 HODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI PROCESŮ
Organizace musí monitorovat a měřit charakteristiky vzdělávání tak, aby si ověřila, splnění stanovených požadavků na vzdělávání. - posuzování, testy, zkoušky, v průběhu i po ukončení procesu vzdělávání - rozsah měřítek od pozorování až k úplnému souboru zkoušek, - záznamy

15 PREZENTACE ŠKOL Ukázky METRIK PROCESŮ

16 Účel interních auditů Objektivní důkaz:
INTERNÍ AUDITY Účel interních auditů Objektivní důkaz: Údaj dokládající existenci nebo pravdivost něčeho.

17 INTERNÍ AUDITY Zkoumání systému řízení kvality, hledání míst ke zlepšování Zvýšení informovanosti o systému řízení kvality v celé organizaci Aktualizace systému Účelné předcházení problémům v nastaveném systému řízení kvality

18 INTERNÍ AUDITY ČSN EN ISO 19011:2003
Směrnice pro auditování systému managementu jakosti a systému environmentálního managementu

19 INTERNÍ AUDITY Školení interních auditorů Termín konání: 1 – 3/2012

20 INTERNÍ AUDITY Osobní vlastnosti auditora: spravedlivý a diskrétní
přístupný názorům diplomatický, tj. taktní k přístupu k lidem všímavý, tj. aktivně si uvědomuje fyzické okolí a činnosti všestranný, tj. přizpůsobuje se pohotově různým situacím rozhodný, tj. včas dosahuje závěrů založených na logické úvaze a analýze samostatný, tj. jedná a působí nezávisle

21 Etapy auditu Plánování auditu Příprava auditu Úvodní jednání
Vlastní audit Příprava zprávy Závěrečné jednání

22 KONEC 1. dne

23 PROGRAM 2. den a) Kirkpatrickův model hodnocení – příspěvek
nadpis PROGRAM 2. den a) Kirkpatrickův model hodnocení – příspěvek Zkušenosti z projektu v LBC kraji - příspěvek

24 PROGRAM c) Vize školy d) Prezentace škol - Vize školy e) Řízení dokumentace škol f) Ukončení workshopu

25 1. příspěvek RNDr. Robert Gamba Kirkpatrickův model hodnocení

26 2. příspěvek Mgr. Luděk Tesarčík, KÚ LBC kraje
Zkušenosti s hodnocením kvality vzdělávání v LBC kraji.

27 PŘESTÁVKA 10 minut

28 5. Odpovědnost managementu
Politika kvality – VIZE školy Vrcholové vedení musí zajistit, aby politika kvality: a) odpovídala záměrům organizace -potřebám školy, b) obsahovala závazek k plnění požadavku a k neustálému zvyšování efektivnosti systému managementu kvality,

29 5. Odpovědnost managementu
Politika kvality – VIZE školy c) poskytovala rámec pro stanovování a přezkoumávání cílu kvality, d) byla v organizaci sdělována a pochopena a e) byla přezkoumávána z hlediska neustálé vhodnosti, f) ŘŠ podpisem potvrzuje její vhodnost.

30 PREZENTACE ŠKOL Ukázky VIZE ŠKOLY

31 SYSTÉM ŘÍZENÍ DOKUMENTACE ŠKOL

32 KONEC 2. dne


Stáhnout ppt "1. WORKSHOP."

Podobné prezentace


Reklamy Google