Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07."— Transkript prezentace:

1

2 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07 Popis výukového materiálu Název:Integrační procesy v hotelnictví – problémy hotelových skupin Autor:Bc. Pavel Lang Datum: Obor:a) L/01 Gastronomie ( nástavbové studium) b) L/01 Gastronomie Ročník:a) - 2. ročník a b) - 4. ročník Předmět:Hotelový provoz Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu Hotelový provoz a je v souladu s ŠVP 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím ICT s výkladem a doplněním při současném použití učebnic Moderní řízení hotelového provozu (Ing. J. Beránek a kol., Magconsulting 2013) a Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (D. Drobná a E. Morávková, nakl. Fortuna Praha 2004) Součástí materiálu je krátký test s označením odpovědí. Další formou zpětné vazby je test jako souhrn několika realizovaných materiálů. Pro výuku je použit - PC s dataprojektorem - interaktivní tabule - interaktivní dataprojektor - učebnice

3 2 INTEGRAČNÍ PROCESY V HOTELNICTVÍ - problémy hotelových skupin Bc. Pavel Lang Předmět: Hotelový provoz

4 3 PROBLÉMY HOTELOVÝCH SKUPIN V OBLASTI KOMUNIKACE problematika výběru správného komunikačního prostředku V OBLASTI KONTROLY nutnost dodržování stanovené kvality služeb u velkých společností je náročné, ale nutné dodržovat pravidelnost kontrolní činnosti

5 4 PROBLÉMY HOTELOVÝCH SKUPIN V OBLASTI NÁKLADŮ dodatečné náklady např. na kontrolu či komunikaci by měly být menší, než kdyby tyto činnosti byly vykonávány samostatně v jednotlivých hotelech, přesto uzavření smlouvy a z ní vyplývající dodržování podmínek hotelové skupiny nemusí být vždy ziskové

6 5 PROBLÉMY HOTELOVÝCH SKUPIN Nezávislý hotel Užší rozsah tržních segmentů Vyšší rizikovost Vyšší volatilita výkonu (míra průměrné intenzity kolísání ) intenzity

7 6 PROBLÉMY HOTELOVÝCH SKUPIN Rezervační systémy Nemožnost využití společného marketingu Nulová podpora k provozu Požadavek vyššího počtu pokojů Poplatky za rezervační systém

8 7 PROBLÉMY HOTELOVÝCH SKUPIN Rezervační a marketingový systém, síť Vyšší náklady Omezení většinou pro hotely nižší kategorie Úhrada ročních paušálních poplatků Rezervační poplatky a příspěvky na konkrétní marketingové aktivity

9 8 PROBLÉMY HOTELOVÝCH SKUPIN Franšízový systém Problematičnost dodržování manuálů Vysoké poplatky a návratnost investice Délka smluvního vztahu

10 9 PROBLÉMY HOTELOVÝCH SKUPIN Smlouva o řízení (management contract) Odvod části zisku provozovateli (operátorovi, manažerské společnosti) Potřeba vlastního živnostenského oprávnění Základní a motivační odměny (podíl na zisku) operátorovi

11 10 PROBLÉMY HOTELOVÝCH SKUPIN Výstupy - Test: 1.Popište problémy hotelových skupin v jednotlivých oblastech 2. Popište problémy jednotlivých způsobů řízení hotelů Zpracujte písemně jako samostatnou práci


Stáhnout ppt "Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07."

Podobné prezentace


Reklamy Google