Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,"— Transkript prezentace:

1 Když image generuje výkon a PPC buduje značku …

2 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites, sociální sítě…) Webové (cílové) stránky

3 Standardní banner + iLayer 3

4 Obrandování stránek 4

5 Dopřejte uživatelům „zážitek“ (buďte užiteční!) GE Money a Olympiáda ING a Formule 1 Izolace Polná a kalkulačka „Zelená úsporám“ Hypoteční banka a Hypotéka po webu Porovnávače zboží a sociální sítě (např. Heuréka) Realitní portály a sociální sítě … 5

6 Internet = výkon …!? PPC PPL PPA Bannery Soutěže Katalogové zápisy PR … (blogy, microsites, sociální sítě…) 6

7 Webové stránky Brand Výkon Landing page Přehlednost Orientace na stránkách Užitečnost Tah na cíl 7

8 Plánování a vyhodnocování kampaní Plánování => používejte zdravý rozum! => zkoušejte! => využívejte dostupné zdroje o návštěvnosti => využívejte zkušenosti z minulých kampaní (nejen při rozhodování využiji/nevyužiji, ale i při jednání o ceně) Vyhodnocování => na začátku si zvolte primární a sekundární metriky a cíle (např. primární – počet transakcí, počet konverzí, bounce rate. cena za konverzi/transakci, sekundární - CTR, CPT, počet kliků, počet přístupů) 8

9 Case study – image kampaň (necílená kampaň 2 týdny, více než 4 mil impresí, nestandardní formáty, HP + celý web, stěžejní 2 dny) CPT178 Kč Bounce rate81,07% CTR0,23% Cena za klik77 Kč Cena za relevantní přístup405 Kč 9 Počet konverzí6 Počet konverzí z přímých přístupů35

10 Komunikujte! Zadavatel => Mediální agentura => Obchodní zastoupení => cílový web 10 Zadavatel cílový web Mediální a reklamní agentura Možná se pak zbavíme i nesmyslných ceníkových cen a přeprodejců bannerů s 80% slevami

11 … obchodní „perličky“ „… tady máte ceník, ale víte jak to je … to je jen pro mediálky …“ „… jo ta cena je vysoká, ale vy jste banka – vám dát normální cenu nemůžu …“ Asi po pátém telefonickém odmítnutí stejné nabídky: „… no to mě neříkejte, že to neobjednáte. … to vám ty hypotéky vydělávaj tak málo?...“ „… podle netmonitoru máme 2,5 mil RU měsíčně!“ „vážně? A ve kterém měsíci?“ „v ledenu“ „já koukám na data z netmonitoru za leden a vidím tu 450 tis“ „tak to máte jiný netmonitor než já …“ Děkuji za pozornost Josef Drobílek 11


Stáhnout ppt "Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,"

Podobné prezentace


Reklamy Google