Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

19902000 200420052006 200720082010 přízemní konstrukce, koberce, dominantní bílá a modrá barva krémové odstíny barev, dominantní zelená barva, slabé osvětlení.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "19902000 200420052006 200720082010 přízemní konstrukce, koberce, dominantní bílá a modrá barva krémové odstíny barev, dominantní zelená barva, slabé osvětlení."— Transkript prezentace:

1 19902000 200420052006 200720082010 přízemní konstrukce, koberce, dominantní bílá a modrá barva krémové odstíny barev, dominantní zelená barva, slabé osvětlení jednopatrová konstrukce stánku, použití přírodního kamene na podlahy počátky Hunan Touch strategie, inovace designu CD prvků, zaměření na highlight, bílá barva, ostré denní světlo, byxtype pylon, počátky arény během tiskových dnů koncentrace na nový produkt, použití speciálních doprovodných exponátů zvýraznění design, implementace frame konceptu, větší světlost, stropní fragmenty otevřené použití pískovce a corianu,teplý odstín denního světla, 3D grafika, speciální prostor pro demonstraci charakteristik highlightu Ženeva08 Frankfurt 05 Ženeva 05 Ženeva 04 Paříž04 Paříž 00 nacionalismus, rodina, modrá koncern, stabilita,zelená koncern, prestiž, sport, zelená značka, moderní, progresivní, chladná, bílá lidskost, jedinečnost, přesnost, teplá, béžová kontinuální evoluce odlišný vývoj výstavnictví vývoj termíny Etapy vývoje výstavnictví ve Škoda Auto v posledních dvou desetiletích Ženeva07 1 Moskva 08 Paříž 08 „young, fresh and modern“ Příloha 2 - vývoj výstavního stánku Škoda Auto v letech 1990 až 2009

2 Frankfurt 1993 Ženeva 1995 Berlín 1992 Ženeva 1998 Stop! Komunikujme koncernově Nový směr: - design - život - moderní produkt - lehkost Prostředky: - architektura - komunikace - barevnost 2

3 Paříž 2000Paříž 2002Ženeva 2003 Paříž 2004 Stop!Tato cesta nikam nevede. Nový směr: - Human touch - vize - prostor - design Prostředky: - architektura - komunikace - barevnost - nové agentury 3

4 Ženeva 2005Ženeva 2006 Ženeva 2007 Stop! Příliš sterilní. Nový směr: - Human touch - domov - design Prostředky: - architektura - komunikace - barevnost materiálu - osvětlení Frankfurt 2007 4

5 Stop! Příliš barevný. Nový směr: „Young, fresh and modern“ Prostředky: - architektura - komunikace - barevnost materiálu - osvětlení ? (přestavba) Ženeva 2008 5

6 Agentury rozpracovaly 3 hlavní směry možné koncepce výstavního stánku: První s ohledem na volný čas, druhá na moderní městskou architekturu a třetí jakožto skvost současného moderního umění. První návrhy nového konceptu 2009_směr nové koncepce 6

7 Město Pavillion První návrhy nového konceptu 2009_směr nové koncepce 7

8 První návrhy nového konceptu 2009_aplikace nové koncepce 8 Škoda Auto by se v rámci nové koncepce měla zaměřit na zkvalitnění prezentací a v rámci zvýšené podpory na navýšení počtu mezinárodních výstav s přítomností značky Škoda. Některé elementy stánku jsou určeny jen pro určité typy výstav. Například pro C-výstavy není vhodné nasazení LED stěny kvůli vysokým nákladům, malé velikosti výstavní plochy včetně miniaturního zázemí.

9 První návrhy nového konceptu 2009_nasazení nové koncepce 9 Představenstvo značky rozhodlo o postupu přeměny výstavních stánků. První aplikace konceptu měla nastat na výstavě typu B+ v Moskvě roku 2008, která bude vnímána jako model 1:1. Doladění musí proběhnout prostřednictví stánku v Paříži 2008. K finální implementaci podle plánu dojde v Ženevě v březnu 2009.

10 Po schválení představenstvem značky dochází k implementaci tvaru přední masky vozu, který by se měl postupně promítnout do všech prvků Corporate Identity. První návrhy byly směřovány do Corporate Designu, konkrétně do tvaru konstrukce stánku, tvaru infothéky a podestu pro premiéry výstavních vozů. První návrhy nového konceptu 2009_implementace produktových tvarů 10

11 Byla zvolena optimální kombinace přírodního materiálu a barevnosti ve spojení s moderním designem i dodržení maximální míry pohodlí a zajištění pozitivního prvního dojmu. Jako nejvhodnější směr vybavení nábytkem byla zvolena kolekce Catifa od značky Arper. Caffeterie bude funkčně rozdělena na klidnější část pro významnější hosty a neformální jednání a část pro pohoštění krátkodobějších návštěv. První návrhy nového konceptu 2009_vybavení nábytkem 11

12 První návrhy nového konceptu 2009_designové skicy Architekti obou firem pod vedením hlavního projektanta Andrease Dargela načrtli možný vzhled výstavního stánku podle zásad nové koncepce. Pro takto rozsáhlé projekty se dnes již používá speciální software. 12

13 Bylo třeba navrhnout co největší portfolio konstrukčních prvků, které bude možné použít pro každý druh výstavní příležitosti při minimálních nákladech a maximální kompaktnosti. První návrhy nového konceptu 2009_portfolio prezentačních elementů 13

14 Každý prvek musí být do detailu rozpracován a použitelný při minimální obměně konstrukčních částí v každé situaci podle požadavků. Proto je třeba dodržet maximální jednoduchost a nepoužívat žádné složité tvary. Důležité je co možná nejméně používat multimediální techniku, která je často poruchová a vyžaduje často dodatečné vynaložení vysokých nákladů na údržbu První návrhy nového konceptu 2009_rozpracování prvků stánku 14

15 Na základě schválení jednotlivých prvků podle nového Corporate Designu byl počítačem sestaven rendering jedné z možností budoucího vzhledu výstavního stánku pro Paříž 2008. Střešní konstrukce bude vyrobena z barisolu, bude dodržen tzv. rámeček s logem značky, podlahová krytina bude z bílého laminátu, představení highlightů proběhne na nových podestách. První návrhy nového konceptu 2009_návrh stánku Paris 08 15

16 Klasická prezentace jednoho vozu na ploše 34 m 2 (8,5 x 4m), použitelné i pro exteriér, bílá podlahová krytina, střecha s rámem a integrovaným logem, lakovaná podesta a popiska vozu s držákem na katalogy Vzorové plochy144 m 2 (18 x 8m) a 300 m 2, bílá podlahová krytina, bílá zadní stěna v rámu, highlight na podestu, statická popiska vozu, infothéka, plasmové televize a miniaturní kafeterie nebo uzavřená kancelář 16 První návrhy nového konceptu 2009_vzorová nasazení nového stánku

17 17 První návrhy nového konceptu 2009_vzorová nasazení nového stánku Vzorové plochy 600 m 2 + 115 m 2 1.patro a 936 m 2 (39 x 24m) bílá podlahová krytina, bílá zadní stěna v rámu nebo stavba s barisolovým stropem, funkční první patro stánku (bar, lounge, kafeterie), highlight na podestu, statická popiska vozu, infothéka, LED stěna, sezení pro hosty a novináře u highlightu

18 18 První návrhy nového konceptu 2009_stánky Moskva 08 a Paris 08 Dle plánu došlo k realizaci výstavních stánků v Moskvě a Paříži. Představenstvo koncernu i značky označilo stánek jako vhodný a odsouhlasilo při přejímce dokončení plánování konceptu a započetí návrhu Ženevy 09 v rámci nového směru.

19 19 Modely koncernových stánků_Ženeva 2009 Na konci roku 2008 byly koncernovému představenstvu prezentovány návrhy budoucího vzhledu stánků na příkladě Ženevy 2009. Zleva Volkswagen, Seat, Škoda Auto, Bentley, Audi a Bugatti.


Stáhnout ppt "19902000 200420052006 200720082010 přízemní konstrukce, koberce, dominantní bílá a modrá barva krémové odstíny barev, dominantní zelená barva, slabé osvětlení."

Podobné prezentace


Reklamy Google