Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

© 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "© 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém."— Transkript prezentace:

1 © 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém kraji (Východních Čechách).Prostředek: Atraktivní turistický portál se zajištěnou aktualizovatelností obsahu a plánovaným budoucím rozvojem jako hlavní marketingový nástroj rozvoje cestovního ruchu.Realita: Rok 2007 se nesl ve znamení 3,8% růstu počtu zahraničních turistů v ČR. Do českých krajů jich přicestovalo a ubytovalo se na 6,7 mil. Největší nárůsty počtu turistů zaznamenal kraj Moravskoslezský o 17,4 % a kraj Pardubický o 10,8 %. zdroj: Tisková zpráva agentury CzechTourism

2 © 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Schéma systému

3 © 2008 World Media Partners Webový projekt postavený na 6 pilířích: 1.Optimalizace pro vyhledávače (SEO) 2.Přístupnost dle českých i mezinárodních standardů 3.Použitelnost webu (web usability) 4.Využívání centrálního datového zdroje turistického serveru ČR 5.Spolupráce s turistickými informačními centry 6.Integrace map Turistický portál Východních Čech

4 © 2008 World Media Partners Vývoj návštěvnosti zdroj: phpMyVisites Turistický portál Východních Čech

5 © 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Portál získal zvláštní cenu ministra pro místní rozvoj za nejlepší turistickou webovou prezentaci v kategorii regiony při soutěži Zlatý erb 2007 a v roce 2008 tuto pozici obhájil!

6 © 2008 World Media Partners Zapojení informačních center do aktualizace obsahu informačního systému cestovního ruchu Turistický portál Východních Čech

7 © 2008 World Media Partners Rozdělení území Pardubického kraje mezi infocentra: bezmezerovité provedeno dle obcí na základě dohody s infocentry Turistický portál Východních Čech

8 © 2008 World Media Partners Kategorizace infocenter Místní TIC (s případným dodatkem sezónní nebo specifické) Oblastní TIC Regionální TIC Způsob stanovení finanční dotace: kategorie infocentra velikost smluvního území (dle bodů zájmu) provedené úkony v rámci správy okolí Turistický portál Východních Čech

9 © 2008 World Media Partners Bodové hodnocení úkonů aRegistrace nového zařízení/střediska 10 bEditace základních údajů zařízení/střediska 7.5 cZadání akce 10 dZadání zprávy 15 eZadání obrázku 5 fKontrola nově registrovaného střediska 10 gKontrola zadané akce 2.5 hKontrola zadané zprávy 2.5 iKontrola obsahu nového programu 22.5 jAsistence během administrace 10 kOprava / zadání GPS souřadnic 10 lVytvoření turistického programu pro handikepované 100 Turistický portál Východních Čech

10 © 2008 World Media Partners Administrační rozhraní Realizováno jako rozšíření centrálního rozhraní v rámci Zabezpečené 128 bit SSL protokolem (certifikát Thawte) Členění dle obcí v rámci přiděleného území Využití střediskového systému Systém oprávnění pro provádění aktualizace údajů: aktualizace je na provozovateli zařízení či pořadatele akce, infocentrum má právo provádět aktualizace v rozsahu základních údajů, pokud tak nečiní provozovatel nebo pořadatel Automatické / ruční doplňování GPS souřadnic Důležitá funkce infocentra v systému: hlášení nových zařízení a uzavření stávajících Možnost exportu dat formou XML souboru pro vlastní potřeby (např. vlastní web) Vytváření vlastní prezentace obce(í)/měst(a) v rámci portálu – viz např. Turistický portál Východních Čech

11 © 2008 World Media Partners Děkuji za Vaši pozornost Vít Pechanec projektový manažer, jednatel World Media Partners, s.r.o Turistický portál Východních Čech


Stáhnout ppt "© 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém."

Podobné prezentace


Reklamy Google