Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3496.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3496."— Transkript prezentace:

1 Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Datum vytvoření: Datum ověření:

2 Anotace Prezentace je určena pro žáky ročníku, vzdělávací oblast Člověk a společnost, tematický okruh Finance v domácnosti. Seznamuje žáky s různými typy reklam a jejich výhodami a nevýhodami. Otázka reklamy je žákům velmi známá, proto doporučuji propojit prezentaci s diskuzí o vlivu reklamy na výběr a nákupy v jejich domácnosti. Na závěr je pro žáky připraven tvůrčí úkol, ve kterém se sami pokusí vymyslet různé typy reklam na jejich základní školu. Zadání úkolu je nutné upravit podle podmínek a možností vaší školy, je potřeba připravit pomůcky.

3 TYPY REKLAMY

4 Typy reklamy Záleží na tom, v jakém médiu je reklama prezentována. a)noviny d) televize b)časopisye) internet c)rádio f) venkovní reklama

5 REKLAMA V NOVINÁCH - lze zaujmout širokou vrstvu lidí - malé finanční náklady - podle novin možnost zaměření na cílovou skupin - čtenář si může reklamu přečíst opakovaně - důvěryhodnost

6 REKLAMA V ČASOPISU -delší životnost než u novin - větší kreativita než u novin - směrováno na cílovou skupinu - i mladší generace

7 REKLAMA V RÁDIU -jedna z nejlevnějších reklam (podle vysílacího času, ráno nejdražší) -možnost zaměření na cílovou skupinu- věk, životní styl, region -přenos pouze pomocí zvuku – posluchači nemůžou vidět produkt či danou službu -posluchač neposlouchá naplno a nemá možnost se k reklamě vrátit

8 REKLAMA V TELEVIZI -kombinace sluchových a vizuálních prostředků -masové pokrytí - působení na psychiku televizního diváka -kreativní možnosti televize -vysoké náklady na tvorbu reklamy a jejího vysílání -krátký čas na oslovení – reklamní spot trvá přibližně 30 sekund -přepínání reklam na jiný program.

9 REKLAMA NA INTERNETU -přesné zasáhnutí cílové skupiny na určitých webových stránkách -rychlost, aktuálnost a zpětná vazba s návštěvníkem stránky -zákazník si ihned může zakoupit nabízený produkt či službu -není vhodná k oslovení například seniorů -není možné mluvit o standardní ceně, ta se totiž může napříč webovými stránkami velmi lišit -reklamy jsou často blokovány, nedůvěryhodnost

10 VENKOVNÍ REKLAMA -billboardy, poutače, firemní štíty, plakáty atd. -možnost vystavení na veřejném prostoru -může oslovit téměř kohokoliv -pohledové médium – tedy krátký čas na prostudování celého sdělení, přibližně 2–3 sekundy -dlouhý čas na zadání a umístění,typickou dobou vystavení billboardu jsou dva až tři měsíce

11 ÚKOL Rozdělte se do 3 skupin. Každá skupina si vylosuje typ reklamy 1.reklama v časopise - formát A4, uveřejněná ve školním časopise 2.reklama v televizi - natočená na digitální fotoaparát, ke shlédnutí na webových stránkách školy 3.venkovní reklama - velkoformátová reklama vystavená před školou Vaším úkolem je vytvořit reklamu na naši školu, která bude obsahovat reklamní slogan a základní informace o škole. Cílem je co nejvíce upoutat a povznést image školy

12 Citace PŘISPĚVATELÉ WIKIPEDIE. Reklama [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Kliparty MS Office


Stáhnout ppt "Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3496."

Podobné prezentace


Reklamy Google