Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí 2015 + IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí 2015 + IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI."— Transkript prezentace:

1 RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015

2 - 2 - Jaký byl v té době průměrný měsíční plat? Minikvíz na úvod … aneb ČAS LETÍ I V ÉTERU Kolik stál v roce 1980 kvalitní tranzistorový přijímač? a)900 Kčs b)1 600 Kčs c)2 300 Kčs a)1 256 Kčs b)1 956 Kčs c)2 656 Kčs Takže v roce 1980 jste si mohli koupit za svůj měsíční plat 1,6 tranzistorového přijímače! a)900 Kčs b)1 600 Kčs c)2 300 Kčs a)1 256 Kčs b)1 956 Kčs c)2 656 Kčs

3 - 3 - Průměrný měsíční plat v roce 2016 je Minikvíz na úvod… aneb ČAS LETÍ I V ÉTERU A kolik stojí kvalitní tranzistorový přijímač v roce 2016? Takže v roce 2016 si můžete koupit za svůj měsíční plat už 32,8 tranzistorového přijímače! 800 Kč Kč

4 - 4 - Základní parametry výzkumu  Sběr dat metodou CATI (telefonické dotazování)  Náhodný výběr  30 % z databáze pevných linek  70 % náhodné generování mobilních telefonních čísel  Počet respondentů / rok  Cílová skupina respondentů let  Průměrná délka rozhovoru 17 minut  Realizace MEDIAN a STEM/MARK

5 - 5 - Vývoj poslechovosti v populaci

6 - 6 - Vývoj poslechovosti v populaci

7 - 7 - Rozhlas celkem - čtvrthodinový profil III/15 – IV/15

8

9 - 9 - Souhrnné ukazatele poslechovosti  Weekly reach 84,3% (růst o 0,6 p.b.)  Průměrný počet poslouchaných stanic minulý týden 2,14  Daily reach 62,6% (pokles o 0,3 p.b.)  Průměrný počet stanic poslouchaných včera 1,52 (beze změny)  ATS relative 4:52:06 (pokles o 2 minuty 54 sekund) (beze změny)

10 Celoplošné rozhlasové stanice – poslech minulý týden (v tis.) *statisticky významná změna -16*

11 Celoplošné rozhlasové stanice – poslech včera (v tis.) *statisticky významná změna +5

12 Vývoj celoplošných rozhlasových stanic – poslech minulý týden (v tis.)

13 Vývoj celoplošných rozhlasových stanic – poslech včera (v tis.)

14 Podíl rozhlasových stanic na trhu (v %) +1,2+1,2 -0,7 -0,5 -0,2-0,2 +0,1 +0,5 -0,4

15 Regionální stanice – poslech minulý týden (v tis.) * -25*

16 Regionální stanice – poslech včera (v tis.)

17 PRAHASTŘEDOČESKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

18 JIHOČESKÝ KRAJPLZEŇSKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

19 KARLOVARSKÝ KRAJÚSTECKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

20 LIBERECKÝ KRAJKRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

21 PARDUBICKÝ KRAJVYSOČINA Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

22 JIHOMORAVSKÝ KRAJOLOMOUCKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

23 ZLÍNSKÝ KRAJMORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

24 Mediální zastupitelství – poslech minulý týden (v tis.)

25 Mediální zastupitelství – poslech včera (v tis.)

26 Mediální zastupitelství – podíl na trhu (v %) RADIOHOUSE: 51,8 (-0,3) +0,1 -0,3 +0,7 -0,2

27 Alternativní poslech rádií (v tis.) Nejposlouchanější stanice na internetu Zahraniční rádia Nejposlouchanější regionální stanice na internetu Zahraniční internetová rádia

28 Alternativní poslech rádií – využívané platformy (v %)

29 Alternativní poslech rádií – využívané platformy Nejposlouchanější stanice poslouchané prostřednictvím tabletu/mobilního telefonu: Nejposlouchanější stanice poslouchané prostřednictvím kabelové televize:

30 Stanice s nejvyšší ATS relative

31 Poslech v posledních 7 dnech - vybrané soc. skupiny (%) Vyšší manažeřiKvalifikovaní manuální pracovníci Nepracující důchodciStudenti

32


Stáhnout ppt "RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí 2015 + IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI."

Podobné prezentace


Reklamy Google