Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Chůva v MŠ Speciální pedagog pro MŠ či ZŠ Psycholog pro MŠ a ZŠ Sociální pedagog pro MŠ a ZŠ Rozvoj pedagogů - kurzy Supervize- dohled odborníka Vzájemné.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Chůva v MŠ Speciální pedagog pro MŠ či ZŠ Psycholog pro MŠ a ZŠ Sociální pedagog pro MŠ a ZŠ Rozvoj pedagogů - kurzy Supervize- dohled odborníka Vzájemné."— Transkript prezentace:

1 Chůva v MŠ Speciální pedagog pro MŠ či ZŠ Psycholog pro MŠ a ZŠ Sociální pedagog pro MŠ a ZŠ Rozvoj pedagogů - kurzy Supervize- dohled odborníka Vzájemné návštěvy – předávání zkušeností Kurz práce s dvouletý mi dětmi Kurz logopedický asistent Kurz na individualizaci vzdělávání dětí Setkávání s rodiči Asistent pro MŠ či ZŠ Cíl: Podpora mateřských a základních škol formou šablon Profi škola Poradenství a služby v oblasti dotací INFOLINKA Po – Pá 7.00 – hodin Dotace Kč Kč/dítě či žáka € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € € ých CLIL ve výuce na ZŠ DVPP (gramotnosti, cizí jazyk, mentoring, inkluze) Tandemová výuka na ZŠ Vzdělávání pedagogů na téma inkluze Čtenářský klub Klub zábavné logiky Doučování žáků ZŠ MŠ

2 Forma podpory - šablony Personální podpora mateřských a základních škol -Školní asistent – základní nepedagogická podpora dětem či žákům ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí. Nepedagogická podpora při komunikaci s rodiči, poskytování přímé nepedagogické podpory dětí v předškolním vzdělávání spočívající např. v nácviku jednoduchých činností při příchodu a pobytu v MŠ a při akcích MŠ, pomoci při oblékání. -Školní speciální pedagog – personální podpora speciálního pedagoga mateřským a základním školám, které začleňují do kolektivu minimálně 3 děti s potřebou podpůrných opatření 1. nebo 2. stupně podpory dle vyhl. č. 27/2016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. -Školní psycholog - personální podpora pro MŠ a ZŠ, které začleňují do kolektivu minimálně 3 děti s potřebou podpůrných opatření 1. nebo 2. stupně podpory, zejména děti ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí. -Sociální pedagog – personální podpora působící jako prostředník mezi školou a rodinou. Pomůže dětem ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí a poskytne učitelům informace, týkající se zázemí dětí a problémů, což pomůže zvolit vhodný přístup k dítěti. -Chůva - nepedagogická personální podpora. Chůva bude v MŠ pomáhat pedagogickému pracovníkovi s péčí o dvouleté děti (sebeobsluha dítěte, zajištění bezpečnosti a individuálních potřeb dítěte). Musí být integrovány alespoň 2 dvouleté děti, které dovrší věku tří let nejdříve ve 2. pololetí školního roku, během kterého děti do MŠ nastoupí. Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ -Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ -Individualizace vzdělávání v MŠ -Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ Spolupráce s rodiči žáků ZŠ - Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ Rozvoj pedagogů MŠ -Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ – individuální -Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ – týmový -Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím supervize -Sdílení zkušeností předškolních pedagogů z různých MŠ prostřednictvím vzájemných návštěv -Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ Rozvoj pedagogů ZŠ -CLIL ve výuce na ZŠ -Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ - téma: Čtenářská gramotnost (ČG), Matematická gramotnost (MG), Inkluze -Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ - téma: ČG, MG, Cizí jazyky, Mentoring -Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ -Tandemová výuka na ZŠ -Sdílení zkušeností pedagogů z různých ZŠ prostřednictvím vzájemných návštěv -Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi -Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ v oblasti inkluze Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ Informace platné ke dni 7. dubna 2016

3 Průběh činností Výhody spolupráce V rámci spolupráce Vám nabízíme poradenství a administraci projektu. Naše spolupráce je hrazena z prostředků projektu. Jsme partnerem, který má bohaté zkušenosti s realizací projektů financovaných z evropských prostředků pro školy a školská zařízení. Smluvně neseme plnou odpovědnost za administraci projektu. Po celou dobu realizace projektu je Vám poskytnuta podpora osobního konzultanta. Jsme schopni zajistit činnosti od podání žádosti až po monitorovací zprávu. Přinášíme Vám výraznou úsporu Vašeho času, energie a starostí. Informace platné ke dni 7. dubna 2016 Váš zájem Osobní návštěva našeho konzultanta ve Vaší škole - seznámení s konkrétními informacemi Příprava žádosti o podporu Realizace projektu

4 Reference Kontakty „Spolupráce se všemi pracovníky Profi školy je nadstandartní jak po stránce profesionální, tak po lidské stránce. Po mnoho let jsem litovala věnovat finanční prostředky z grantů na spolupráci s profesionály. Rozhodla jsem se až v roce 2015, kdy jsem obdržela nabídku od Vás. Rozhodně nelituji a Vaši společnost budu využívat i nadále. Samozřejmě budu podávat ty nejlepší reference.“ - ZŠ Machov „Spolupracujeme s firmou již druhým rokem. Spolupráce je na velmi dobré úrovni, což se projevuje získáváním finančních prostředků z fondů. Za dobu spolupráce jsme získali jako škola přes Kč. Proto si spolupráce s firmou Profi škola velmi ceníme. Spolupráce probíhá v rámci oboustranné spokojenosti.“ - ZŠ Bukovany „Celá realizace projektu probíhala dle mých představ a byla jsem velice mile překvapena profesionalitou a vysokým nasazením, se kterými k řešení jednotlivých problémů přistupovali. Těším se na další spolupráci.“ -ZŠ Kraslice Profi škola 5. května 163, Sokolov tel: web: S námi jsou evropské dotace bez zbytečných starostí. Informace platné ke dni 7. dubna 2016


Stáhnout ppt "Chůva v MŠ Speciální pedagog pro MŠ či ZŠ Psycholog pro MŠ a ZŠ Sociální pedagog pro MŠ a ZŠ Rozvoj pedagogů - kurzy Supervize- dohled odborníka Vzájemné."

Podobné prezentace


Reklamy Google