Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů"— Transkript prezentace:

1 Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů
PhDr. Dominik Hrodek OgilvyInteractive

2 Na sítích lapeni „Nové nástroje, nová média a nové strategie umožní společnostem a marketingovým profesionálům šíření obsahu s rychlostí a v šíři nikdy předtím neviděné.“ Murdoch

3 Online Marketing brzy je a bude...
tam, kde jsou lidé více o emocích efektivnější všude „cloudy“ o videu direct „green“

4 Trend: Online „téměř“ všude

5 Konzumace online médií - realita

6 Lidé konzumují média najednou
43%* sleduje TV a internet zároveň 26%* poslouchá rádio a surfuje po internetu zároveň Zdroj: IPA, TouchPoints

7 Sociálních médií je mnoho...

8 Nenuťte lidi, aby chodit za Vámi, buďte tam, kde jsou

9

10 Téma

11 Příběh

12 Facebook není nástěnka

13 Jak posunout komunikaci online
Vždy definujte, co je úspěch a měřte pak, co jste definovali… SDĚLOVAT NĚCO NĚKOMU STÝKAT SE S LIDMI ZASAHOVAT ZÁKAZNÍKA OVLIVŇOVAT ZÁKAZNÍKA LOAJALITA ZÁKAZNÍKA PŘÍZEŇ ZÁKAZNÍKA

14 Budovat přízeň

15 Kavárna, ve které hraji o přízeň tím, že jsem podnětným, přirozeným a sympatickým společníkem

16 Facebook Extrémně zábavný...

17 Facebook ...nebo extrémně užitečný

18 Zapojení

19 Jak se zapojují lidé online…
Uživatelé Ve skupině 100 online lidí ... jeden vytváří obsah ... 10 vytváří interakce ... 89 vidí obsah a interakce pravidlo 1% spoluautora Youtube counts 100mio downloads a day, but only uploads + +++ Zapojení

20 Čtyři klíčové využití sociálních médií…
by OgilvyInteractive

21 Viralita

22 Jak lidé v sociálních sítích fungují?
Věkové skupiny Dle aktivit Tvůrci Publikují, píšou blogy, nahrávají videa, sdílí… Kritici Komentují události, přeposílají, hodnotí, soutěží Sběrači Aktivně sbírají informace Spojovači Používají sociální sítě, propojují se, vyhledávají Diváci Čtou zprávy, blogy, dívají se na videa, přeposílají Neaktivní Jsou online, ale nezapojují se

23 Proč využít Facebook Česká republika Slovensko
Aktuálně je na Facebooku uživatelů z ČR a ze SR díky Facebooku tak můžeme zasáhnout více než polovinu internetové populace v ČR cca 60% ze všech uživatelů navštěvuje Facebook denně cca 80% ze všech uživatelů navštěvuje Facebook týdně Věkové rozdělení uživatelů Česká republika Slovensko O obou zemích je nejdynamičtější růst uživatelů ve věkové skupině 35+, mladá cílová skupina (13-35) už Facebook v drtivé většině využívá

24 Fakta o Facebooku

25 Nástrojů je hodně...

26 Jak zvýšit počet fanoušků
GREAT PAGE MANAGEMENT PLAYBOY

27 Jak pracuje s Facebookem úspěšné médium
fanoušků fanoušků fanoušků fanoušků z posluchačů fanoušků fanoušků

28 Aktivně komunikujeme

29 Diskuse kontrolovaná a virální

30 Poslouchejte, co se o vás říká…
Začít je snadné… Poslouchejte, co se o vás říká…

31 Proč vás nemají rádi? Možná nikdo nechodí na tvůj web, protože je o tobě…

32 Strategie pro Facebook
Najděte cílovou skupinu Přiveďte je na svůj Facebook Použijte virální prvky nebo Použijte Facebook na svém webu Integrujte Facebook do webu

33 Mýtus: sociální sítě jsou zadarmo
Každá kvalitně vytvořená a především udržovaná věc něco stojí… Příklad komerční prezentace na Facebooku profilu, který není aktivní 33

34 Sociální sítě jsou privátní zóna…
Standardní push-marketing nefunguje

35 „Screen Age“ Klikající společnost

36 Podle čeho měřit úspěšnost v nových médiích?

37 Mírou zapojení lidí

38 Mírou odezvy na téma

39 Mírou odezvy v offline médiích

40 ? Máme na to nástroje?

41 OgilvyInteractive Social Analyzer

42 Nebojte se emocí Konverzace vytváří úspěch Nechte lidi, aby se zapojili Buďte aktivní

43 POZORNOST

44 ZAJÍMAVOST

45 ANGAŽOVANOST

46 AKCE

47 TOUHA

48 VLASTNICTVÍ POCIT VLASTNIT

49 POZORNOST ZAJÍMAVOST ANGAŽOVANOST AKCE TOUHA VLASTNICTVÍ

50 ČAS NA PŘÍKLADY

51 Kampaň 3Bit Hot Edition (Kraft Foods)

52 Facebook aplikace

53

54 Vyhodnocení 3BIT Facebook
Měsíc fungování Přes hráčů na Facebooku Oproti UIP návštěv na webu, ale z toho pouze registrací (hráčů)

55 Sociodemografické statistiky
uživatelů Facebook aplikace K aplikaci se přidalo více žen než mužů Nejpočetnější věková skupina – 14 – 25 (celkem 83 %)

56 Herní statistiky - Facebook
Počet zahraných her Počet uložených her k dalšímu hraní Počet hraných her v aplikaci je vysoký v porovnání s ostatními herními aplikacemi, hra je jednoduše hratelná a stačí chvilka -> snadno zaujme

57 Sociální sítě versus komerční web
Nová generace proma - Facebook 3BIT Měsíc fungování hráčů na Facebooku (z toho tak polovina až 2/3 aktivní) Oproti UIP návštěv na webu, ale z toho pouze registrací (hráčů)

58 3Bit 2.0

59

60

61 Kampaň Škoda Roomster (Škoda Auto)

62 Případová studie Škoda Roomster

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72 Výsledky Škoda-Auto

73 Kampaň Fernet Stock (Stock Plzeň)

74

75

76

77

78 Výsledky HP 750 tisíc unikátních uživatelů 150 tisíc fanoušků
Slovensko Stránka 750 tisíc unikátních uživatelů 150 tisíc fanoušků Česko Stránka

79 HP – Počet unikátních uživatelů
Unikátní uživatelé veFacebook aplikaci SK

80 Několik dalších příkladů

81 Nenuťte lidi chodit za Vámi, buďte tam kde jsou…
Popron Prodej levných DVD přímo na Facebooku integrovaný e-shop bez nutnost registraci a vyplňování osobních dat 81

82 Facebook jako plnohodnotné médium… Coca-Cola

83 Municipalitity

84 GE – Screenshot aplikace

85 Výsledky GE GE MONEY BANK – Olympiáda
Vytvoření 3 mini her – Bruslení, Lyžování a Hokej (střílení na branku) a zároveň posílání vzkazů sportovcům plus anketní systém. > unikátních uživatelů > odehraných her Uživatel v průměru odehrál 7 her! Jedna z největších kampaní na Facebooku Výstupem jak y, uživatelé, fanoušci, tak audience

86 GE – Počet unikátních uživatelů
Unikátní uživatelé ve Facebook aplikaci

87 GE - Počet odehraných her

88

89 Everything is digital. Nothing is digital.

90 Otázky... Komentáře…

91 Děkuji za pozornost Dominik Hrodek Marketing & Strategy Director
OgilvyInteractive


Stáhnout ppt "Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů"

Podobné prezentace


Reklamy Google