Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Moderní věrnostní programy

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Moderní věrnostní programy"— Transkript prezentace:

1 Moderní věrnostní programy
chytřejší, dokonalejší, šikovnější a přesto levnější

2 Současnost Body a slevové kupóny vlastní slevové kupóny
na promo akcích, výstavách, v časopisech, v newsletterech... kupónová „věrnostní karta“ – za nákupy se nalepují body, body se vyměňují za dárky... Karty slevové – sleva v reálném čase, nebo s odkladem – sběr bodů na slevu prostředek masové komunikace – všichni mají nějaké slevy Karty vydávány: na ukázání „čumkarta“ bez registrace nákupu s čárovým kódem – prostá evidence slevy do pokladního systému

3 Současnost = minulost ? Spousty karet v peněžence
nezájem o další karty apatie k věrnostním systémům = takřka nulová možnost komunikace se zákazníky = nulová informace o chování jednotlivých zákazníků

4 Cíl Věrnostní program není prostředkem ke slevě, ale cestou ke sběru dat pro správnou komunikaci! Každý zákazník musí mít zkušenost (nejen pocit) že je systém skutečně pro něj!!! Cíl: Oslovit nikoli cílové skupiny, definované teorií, ale skupiny konkrétních, reálných zákazníků. Zákazníci poznají že se jich nabídky a výhody opravdu týkají, pokud je opravdu zajímají!

5 SMART PHONES SMS, mobilní aplikace
Komunikace – nikoli jen slevy! web, e-shop SPRÁVA NASTAVENÍ, OBSAHU, KOMUNIKACE S DRŽITELI KARET VĚRNOSTNÍ TERMINÁL tablet v obchodě SMART PHONES SMS, mobilní aplikace ZÁKAZNÍCI DATABÁZE TRANSAKCÍ WEBOVÁ ADMINISTRACE KOMUNIKAČNÍ ROZHRANÍ SOCIÁLNÍ SÍTĚ Facebook, Twitter... OBCHODNÍCI INFOKIOSKY NEWSLETTER 5

6 Na technologii záleží Variabilní systém Jednoduše a rychle nasaditelný
Nízké náklady na implementaci a provoz Denní užívání systému: - jednoduché pro zákazníky jednoduché pro obchodníky jednoduché pro vlastní marketing Kvalitní reporting Segmentované informace pro cílené marketingové kampaně Analýza chování zákazníků Jednoduché propojení s externími ERP a CRM systémy

7 Vše co od moderního řešení čekáte
Komunikace se zákazníky všemi kanály Propojení na sociální sítě Libovolné umístění (web, obchod, e-shop, app...) Body, slevy, výhody Věrnostní účet s kartou i bez karty Více karet k jednomu věrnostnímu účtu (rodina apod.), jedna „karta“ na více věrnostních programů, Webové rozhraní pro uživatele, pro centrální správu a komunikaci Nezávislé na informačním, nebo pokladním systému Otevřený systém, nebo multisubjektový systém

8 Na identifikátoru nezáleží
Žádná karta pouze věrnostní účet – registrace - + heslo Vlastní věrnostní karta „vlastní“ karty vyrobené s vlastním designem vydavatele a distribuované zákazníkům Čipové karty, nosiče s RFID čipem (přívěšky atd.) Karty s čárovým kódem Externí karty a NFC-zařízení Smart telefony, tablety atd. Studentské a městské karty – Plzeňská karta, Opencard, ISIC... Permanentky, podnikové karty... Karta tedy může být nahrazena i mobilním telefonem, tabletem, nebo jiným NFC

9 Zákazníkům kdykoli k dispozici!
web, e-shop mobilní aplikace - lokační aplikace Facebook Twitter atd. - Infokiosky - uživatelské rozhraní aplikace

10 Systém zákaznických karet Payback - příklad moderního řešení
Payback je největší německý věrnostní program funguje od roku 2000 možnost přes Payback kartu získávat věrnostní body za nákupy u mnoha prodejců – 38 řetězců obchodů, přes 350 on-line partnerů – e-shopy, hotely, cestovky... body později může zákazník vyměnit za prémie, nechat si poslat peněžní hodnotu na bankovní účet nebo vyměnit za letecké míle. 10

11 Výhody systému Payback
1. pro obchodníka Exkluzivita pro obchodníka v oboru (nikoli e-shopy) Minimální náklady na zavedení systému a jeho provoz - provize pouze z uskutečněných nákupů Získání celého kmene držitelů Payback karet Kompletní marketingová data o nákupním chování klientů (zpoplatněno) Věrnost zákazníků a přilákání nových Efektivní marketing: reklamní mailing na 3 miliony adres, dále letáky ve formátu A4 Zvýšení tržeb Cross-sell - mezi společnostmi (Aral, Apollo, WMF, Real, Galeria Kaufhof, DM ...) Získávání nových zákazníků Budování image značky 2. pro zákazníka Zákazník ušetří v celé síti partnerů, kteří mají své pobočky v celém Německu Velký výběr, široký sortiment produktů díky 38 partnerům a více než 350 e-shopům Průměrná roční úspora Payback zákazníka na slevách je 100 – 180 EUR

12 Princip fungování - Payback
Registrovaný zákazník získá, dle bodového schématu jednotlivého prodejce, určitý počet bodů, standardně 1 bod za 1 celé utracené Euro u prodejce. Za získané body může zákazník vybírat bonusy. Hodnota 1 bodu je cca 1 cent. Zákazníci mají možnost za své nákupy čerpat body jak v obchodech, tak v e-shopech. Výběr prémií na webové stránce Payback - u zboží je vždy uvedená hodnota v bodech pokud na účtu není k dispozici dostatečný zůstatek bodů na konkrétní zboží, má zákazník možnost zaplatit část body a zbytek doplatit v € Platby v bodech - možnost placení v bodech v obchodech některých partnerů Výměna bodů za poukázky - probíhá na prodejnách partnerů, kde mají držitelé karet k dispozici speciální automat. Výměna bodů za hotovost - odeslání finančního ekvivalentu hodnoty bodů v hotovosti na bankovní účet převodem Výměna bodu za míle - Lufthansa Charita

13 Axescard a.s. Akciová společnost založena v roce 2007
Prodej a kompletní realizace řešení v oblasti slevových, věrnostních a předplacených karet Prodej a distribuce platebních karet a bankovních produktů společnosti Citibank Europe, plc. Vlastní zkušený profesionální tým více než 40 prodejců Zákaznická podpora - hot line, first level a customer support Komplexní call centrum 13

14 Axescard a.s. Miroslav Opatrný Národní 32 Tel: +420 222 550 302
Praha 1 Miroslav Opatrný Tel: Mobil:


Stáhnout ppt "Moderní věrnostní programy"

Podobné prezentace


Reklamy Google