Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven."— Transkript prezentace:

1 Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven

2 Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven  Definice marketingu.  Příklad změn na pojistném trhu České republiky.  Přehled autorů zabývající se předmětnou problematikou.  Základní a dílčí strategie komerční pojišťovny. Blíže viz MŘKP s. 55, 56 – 57, 57 – 59, 59 - 61

3 Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven  Vývojové stupně marketingu podle H. Mefferta.  Marketingové řízení podle P.Kotlera.  Rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí podle P. Kotlera.  Marketingové řízení komerční pojišťovny. Blíže viz MŘKP s. 62, 63, 64

4 Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven  Finanční analýza.  SWOT analýza.  Analýza životního cyklu pojistného produktu.  Analýza nákladů pojistného. Blíže viz MŘKP s. 69, 70

5 Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven  Matice růstu a podílu.  Matice atraktivity oboru a pozice podniku.  Matice přežití.  Benchmarking.  Balanced Scorecard.  Výběr strategie. Blíže viz MŘKP s. 71, 72 – 73, 74


Stáhnout ppt "Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven."

Podobné prezentace


Reklamy Google