Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
VYHODNOCOVÁNÍ KVALITATIVNÍCH ŠETŘENÍ
2
PRAVIDLA A PRŮBĚH ROZHOVORU
„Navázat vztah“ – relax, důvěra Mluvit jazykem respondenta Klást otevřené a jednoduché otázky Keep going – neverbalní projev Používat ticho Nestrannost a otevřenost Pořád se ptát, naslouchat a přemýšlet zároveň
3
ANALÝZA Vyhodnocení = hledání Hledání objektivního v subjektivním
Hledání společného u jednotlivců Hledání toho, co se opakuje ALE i výjimečnosti, zajímavosti Vytváření vzorců chování, uvažování Analýza, clustrování, mentální mapy
4
ANALÝZA – testování značky domácího spotřebiče
SEGMENTACE NÁKUP USAGE REKLAMA ….. ŽENA, 35, PRAHA, USER MUŽ, 29, ZLÍN, NON-USER ….
5
REPORT / PREZENTACE BACKGROUND CÍLE CÍLOVÁ SKUPINA METODOLOGIE
STIMULAČNÍ MATERIÁLY HLAVNÍ ZJIŠTĚNÍ SHRNUTÍ A DOPORUČENÍ
6
Nesmiřte se s… 5 lidí řeklo …. Pouze jeden člověk řekl …
Většině participantů se koncept líbil … Bude to dost srozumitelné … Výrobek má velký potenciál … Respondenti si vybrali … Zapomeňte na to … spotřebitelům se to nelíbí…
7
Ukázka zprávy do-15.pdf
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.