Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008."— Transkript prezentace:

1 Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008

2 Aktuální cíle NKS (nejen v roce 2008) příprava a realizace informační kampaně spolupráce na dokončení prováděcích předpisů k Digi novele novela zákona č. 127 o elektronických komunikacích (ZEK) příprava zahájení DTV v dalších oblastech ČR dle TPP využití platformy DTV pro rozvoj e-governmentu a t-governmentu, rozvoj dalších služeb ISSS duben 2008

3 Předpisy související s Digi novelou nařízení vlády o stanovení Technického plánu přechodu – projednáno v mezirezortním připomínkovém řízení nařízení vlády o stanovení výše a způsobu výpočtu poplatků za využívání rádiových kmitočtů a čísel – projednáno v mezirezortním připomínkovém řízení vyhláška o způsobu stanovení území pokrytého signálem televizního vysílání – projednána v mezirezortním připomínkovém řízení novela zákona č. 127 o elektronických komunikacích (ZEK) ISSS duben 2008

4 Strukturovaná informační kampaň Model informační kampaně – smíšený tzn. podíl státu a soukromého sektoru na jejím zajištění v poměru 1:1 Financování kampaně stát - předpoklad vložit do kampaně minimálně cca 200 mil.Kč soukromý sektor – podíl na kampani ve stejném finančním objemu jako stát – různou formou ISSS duben 2008

5 Strukturovaná informační kampaň Struktura informační kampaně podle poskytování informací obecná kampaň cílená kampaň v jednotlivých územních oblastech minimálně 3 měsíce před vypnutím ATV v rámci základního a celkového souběhu ostatní doprovodné formy technická asistence a podpora obyvatel a institucí regionální servis, diskusní fóra a besedy ISSS duben 2008

6 Rozdělení příjmů z reklamy na ČT pro rok 2008 pracovní návrh Celkový odhad výnosů - 750 mil. Kč Pěvně zákonem stanovené částky Fond pro podporu a rozvoj české kinematografie - 150 mil. Kč Zvláštní účet pro rozvoj zemského digitálního televizního vysílání (ČTÚ) -15 mil. Kč Zbylá část výnosu –zvláštní účet 585 mil. Kč Výdaje Digitalizace archivu ČT + náklady na výběr reklam 195 000 tis. Kč =110 000 tis. Kč + 85 000 tis.Kč Podpora digitalizace v ČR - 390 000 tis. Kč

7 Podpora digitalizace v České republice 390 000 000 Výstavba a provoz multiplexu veřejné služby 290 000 000 Informační kampaň a služby spojené s digitalizací tel.vysílání 100 000 000 Informační kampaň a služby spojené s digitalizací televizního vysílání 100 000 000 Informační kampaň 40 000 000 Podpora specifických skupin obyvatelstva – služby 20 000 000 Podpora zdrav zařízení, škol a ústavů sociální péče 40 000 000

8 Skupiny nebo instituce sociálně slabí - (alternativní řešení na základě podobného modelu k vymezení příslušných skupin v zákonu o poplatcích veřejnoprávních médií a pro skupiny ZTP/P) senioři zdravotní instituce, sociální zařízení, školy atd. Forma pomoci odborná asistence při instalaci zařízení, řešení technických, anténních a dalších systémů pro příjem speciální semináře k tématu digitalizace servisní a informační systém v regionech motivační principy Forma státní pomoci obyvatelům

9 Sledování míry informovanosti obyvatelstva v jednotlivých fázích kampaně a přechodu dle jednotlivých oblastí s možností flexibilních změn a opatření úpravy základní strategie. Vyhodnocování jednotlivých nástrojů kampaně a jejich efektivity. Monitoring s využitím existujících možností, například spolupráce s ČTÚ a hodnocení postupu dle TPP a další měření a výzkumy, a spolupráce s dalšími projekty (např. DIGIMONITOR). Zpětná vazba a vyhodnocování kampaně

10 Přijetí základního konceptu kampaně – byl přijat v rámci NKS Otevřená diskuse nad tímto konceptem se všemi subjekty přechodu –míra zainteresovanosti –pole působnosti –volba strategie a načasování jednotlivých fází kampaně Podrobné rozpracování kampaně, které bude přijato Vypsání výběrového řízení na realizátora kampaně (na část státních financí) Příprava realizace kampaně

11 Založení speciální pracovní skupiny pro informační kampaň (účast všech klíčových subjektů + odborníků z reklamní branže) + pracovní „ad hoc“ týmy - pod hlavičkou NKS. Vytvoření společného Řídícího výboru informačního projektu, ve spolupráci s aktivními účastníky procesu přechodu na digitální televizní vysílání. NKS - úzká spolupráce s vládou Příprava podmínek výběrového řízení

12 12 Děkuji za pozornost. zdenek.duspiva@post.cz


Stáhnout ppt "Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google