Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKevin Müller
1
Modulární systém výuky na VŠP, a.s. CÍL = kvalitní, evropské a moderní studijní programy a obory Renáta Nešporková
2
Moderní koncepce výuky podnikání vyžaduje: větší integraci znalostí; větší interdisciplinaritu výuky; více příležitostí pro zkušenostní učení; větší prostor pro ověřování explicitních znalostí v praxi (více času na reflexi a učení se vlastní činností); větší vyváženost v důrazu na to, co se učí a jak se učí; inovaci v hodnocení programů.
3
VÝCHODISKA: Master Plan do roku 2013 Vývoj v oblasti terciární vzdělávání v ČR i Evropě Platné akreditace všech oborů v rámci studijního programu Ekonomika a management Zachování rozsahu prezenční výuky ve všech formách studia Zachování minimální požadované studijní zátěže Respektování společných všeobecných a odborných základů všech oborů ve vazbě na podnikání
4
ČLENĚNÍ MODULŮ A - moduly nezbytné pro absolvování studijního programu Ekonomika a management tzv. moduly všeobecného zaměření B – moduly studijních oboru tzv. moduly odborného zaměření C – tzv. speciální moduly
5
Bakalářská práce a praxe Volitelná specializace Oborová specializace I Jazyková kompetence Kvantitativní kompetence Sociální kompetence Informační kompetence Ročníkový projekt I Podnikavost Ekonomie Podnikatel Správce Leader Manažer Prodejce Výrobce * Vlastník Ročníkový projekt II Oborová specializace II 1. ročník 2. ročník 3. ročník Business English Uplatnění na trhu práce
6
Státní závěrečné zkoušky Bakalářské studium I. ročník: SZZ – Ekonomie II. ročník: SZZ – Podnikání a management III. ročník: SZZ – obhajoba bakalářské práce
7
Přínos pro praxi
8
Metody výuky
9
Způsob hodnocení
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.