Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Lenka Zahradníčková lenkazah@kpm.zcu.cz 11. 11. 2013
2
Dva projekty Opakování
3
Jak je chápáno řízení jako komplexní jev? Objasněte. Subjekt – objektový jev Procesní koincidenční jev Fiduciární jev Kauzální jev Psychický jev
4
Jak je definována strategie? Jak je definována strategie dle Mintzberga? Připravenost podniku na budoucnost Plan Ploy Pattern Position Perspective
5
Jaké klíčové otázky by mělo řešit strategické řízení? Kde jsme? Kam se chceme dostat? Jak se tam dostaneme?
6
Čím se vyznačuje současná realita, kterou musí podniky při tvorbě strategií respektovat? Proměnlivé prostředí Nepředvídatelné změny Značný dopad problémů, růst rizik Opatrný přístup k investicím Nejisté postoje zákazníků Krize a recese
7
Čím se vyznačuje současná realita, kterou musí podniky při tvorbě strategií respektovat? Proměnlivé prostředí Nepředvídatelné změny Značný dopad problémů, růst rizik Opatrný přístup k investicím Nejisté postoje zákazníků Krize a recese
8
Definujte Porterův model 5 konkurenčních sil na společnosti McDonald´s Konkurence Nově vstupující konkurence Dodavatelé Zákazníci Substituty
9
Jaké prvky je možné hodnotit z hlediska interní pozice podniku? Marketing Management Finance a účetnictví Výroba IT
10
Objasněte princip hodnocení modelem EFQM.
11
Objasněte analýzu VRIO. Jak by měly zdroje vypadat z pohledu strategického řízení? Value (hodnota) Rareness (vzácnost) Imitability (napodobitelnost) Organization (organizace)
12
Vytvořte SWOT analýzu Plzeňského Prazdroje. Silné stránky Slabé stránky Příležitosti Hrozby
13
Projekty – srovnání dobré x špatné Projekty možné odevzdávat od 25. 11. Opakování
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.